برگزیده های پرشین تولز

سرنوشت جام حذفی در گرو اثر انگشت عماد رضا

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
در این چند روز اخیر جوانب جدیدی از پرونده قرارداد تقلبی عماد رضا روشن شده که این پرونده را وارد مرحله جدیدی کرده است!
از دوستان خواهش دارم که اگر خبری از منابع موثق به دستشون می رسه ما رو هم در جریان قرار بدند.
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
از بازى برگشت پرسپوليس و سپاهان ۱۷ روز گذشته است. يعنى اصفهانى ها ۱۷ روز پيش حضورشان در رقابت هاى سوپر جام آسيا را جشن گرفتند. با اين حال موضوع اعتراض پرسپوليس به بازى عمادرضا در فينال جام حذفى سبب شد تا طى روزهاى گذشته خبرهاى گوناگونى از چگونگى نحوه عقد قرارداد اين مهاجم عراقى با سپاهان انتشار يابد. راستش پس از اينكه يك مرتبه ترديد پرسپوليس در صحت خط و امضاى عمادرضا كميته انضباطى را به تحقيق بيشتر تحريك كرد، نوشتيم كه انصارى فرد مديرعامل پرسپوليس به خاطر هوادارانش هم كه شده حاضر نيست موضوع شكايت باشگاهش را تمام شده بداند و امروز داستان عمادرضاى سپاهان و شك و دودلى پرسپوليسى ها وارد فاز جديدى شده است.
تعجب نكنيد! اگر پرسپوليس ۳ ـ صفر برنده شد !!

اگر با اين چند جمله كه حاصل كنجكاوى ماست به اين نتيجه رسيديد كه پرسپوليس نماينده فوتبال ايران در سوپر جام باشگاه هاى آسيا خواهد بود تعجب نكنيد. راستش اصفهانى ها تأكيد دارند كه قرارداد عماد رضا در كمال سلامت به ثبت رسيده است. مدارك موجود در هيأت فوتبال نصف جهان هم ظاهراً اين ادعا را تأييد مى كند. به هر شكل تمام قراردادها در دفتر هيأت به ثبت رسيده اند. دفتر مذكور هم پس از اتمام كار پلمب شده تا خيال همه راحت باشد. با تمام اين اوضاع و احوال انصارى فرد كه انگار از چيزى مطمئن است هنوز حاضر به رها كردن شكايتش نيست. پيشتر آن طرفى ها عنوان مى كردند كه چون مديرعامل قرمزها به دليل حذف تيمش زيرفشار هواداران قرار دارد چنين ادعايى را مطرح كرده اما شنيده هاى ما حاكى از آن است كه خيال انصارى فرد جمع تر از اين حرف هاست.

رييس كميته انضباطى تأييد مى كند
رييس كميته انضباطى به دلايلى كه بر ما پوشيده است ناگهان به اصفهان مى رود تا به صورت سرزده از دفتر هيأت بازديد به عمل آورد. شاه حسينى در گفت وگو با ايران فقط اين چند جمله را تأييد مى كند: نمى دانم از كجا دريافته ايد كه به اصفهان رفته ام. بله! به صورت غيرمحسوس رفتم براى كار كارشناسى بيشتر. وقتى رييس كميته انضباطى تا اين حد پيگير كار شكايت ادامه دار پرسپوليس از سپاهان درخصوص عمادرضاست بايد موشكافى بيشترى انجام داد. شاه حسينى كه مثل هميشه سعى مى كند در حيطه وظايفش تا به نظر قطعى نرسيده نظر ندهد، هرگز گفته هاى دبير هيأت فوتبال اصفهان را تأييد نمى كند. آخر شنيده ايم آقاجان گفته: آقاى شاه حسينى سرزده به هيأت آمدند و خواستند دفتر ثبت قراردادها را ببينند. دستور دادند پلمب را شكستيم. ايشان دفتر را مورد بازبينى قرارداد تا قلم خوردگى وجود نداشته باشد. يكسرى يادداشت برداشت كردند و رفتند. البته آقاجان نگفت كه اثر انگشت و امضاى عمادرضا با تصويربردارى از دفتر ثبت قراردادها دوتا شد تا به تهران آورده شود.

ساكت در تهران، انصارى فرد در اصفهان
تا آنجا كه اطلاع يافته ايم عصر ديروز قرار بود محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه سپاهان به تهران بيايد تا در جلسه كميته انضباطى حضور يابد. با اين حال يكى از نزديكان به انصارى فرد مى گويد كه مديرعامل پرسپوليس ناگهان تصميم گرفته راه نصف جهان را در پيش بگيرد. گفتيم كه انصارى فرد چيزهايى مى داند!





چرا انصارى فرد مطمئن است
داستان شكايت پرسپوليس از عمادرضا اگرچه ۲ هفته اى است كه به نگارش درآمده اما نطفه اين كنش و واكنش از روز اتمام مهلت نقل و انتقالات بسته شد. مى دانيد كه پرسپوليس قبل از سپاهان به صيد عمادرضا مى انديشيد. قرمزها مى خواستند با ۲۵۰ ميليون اين عراقى را قرمزپوش كنند كه اين معامله جوش نخورد. عمادرضا هم به اردن رفت تا در اردوى آمادگى تيم ملى عراق شركت كند. انصارى فرد كه همچنان به جذب اين بازيكن مى انديشد تا لحظه آخر اتمام مهلت نقل و انتقالات صبر كرد. مديرعامل قرمزها در نهايت با اصفهان تماس گرفت تا مطمئن شود تا لحظه اى كه مهلت ثبت قراردادها به اتمام رسيده بازيكنى به اسم عمادرضا سپاهانى نشده! خوب توجه كرديد!؟ انصارى فرد كه مطمئن شد رقيب در جذب مهاجم مورد علاقه اش ناكام مانده فكر كرد سرفرصت هم مى تواند، پروژه قرمز شدن عمادرضا را دنبال كند.
وقتى عمادرضا لباس زرد پوشيد
قرمزها از جذب عمادرضا كه بدون تيم مانده بود بى خيال شدند. يعنى تماس انصارى فرد و استعلامش از اصفهان اين طور نشان مى داد اما وقتى اين بازيكن با پيراهن زرد سپاهان در فينال جام حذفى به ميدان آمد؛ ورق برگشت. انصارى فرد اطمينان داشت كه مى تواند با پيگيرى قضيه ثابت كند تا لحظه اتمام مهلت ثبت قراردادها عمادرضا سپاهانى نبوده از همين رو هم گفت تا روشن شدن موضوع پا پس نخواهد كشيد. تازه بنا بر شنيده هاى ما انصارى فرد از زمان ثبت قرارداد مذكور هم باخبر است اما فعلاً چيزى نمى گويد... خلاصه اينكه اگر طى يكى دو هفته آتى نتيجه بازى فينال جام حذفى ۳ـ صفر به سود پرسپوليس تغيير كرد تعجب نكنيد.
--------------------------------------------------------------------
منبع خبر: قرمزته دات کام
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
انصاري فرد: درباره پرونده عماد رضا صحبت نمي‌كنم
محمدحسن انصاري فرد در گفت و گو با پايگاه خبري باشگاه گفت: در نشستي كه با حضور مديران پرسپوليس و سپاهان در كميته انضباطي برگزار شد، آقاي شاه حسيني در پايان جلسه از بنده و آقاي ساكت درخواست كرد اظهار نظري درباره اين پرونده نداشته باشيم كه ما هم قبول كرديم. بنده نيز به همين علت فعلاً درباره اين پرونده اظهارنظري نمي كنم.

انصاري فرد اظهار داشت: باوجود اينكه مسئولان باشگاه سپاهان قبل و بعد از بازي نهايي جام حذفي و حتي درباره پرونده عمادرضا اتهامات زيادي را به پرسپوليس وارد كرده اند، قصد پاسخگويي نداشته و حرف‌هايي كه لازم بوده را در گذشته عنوان كرده ام.
وي افزود: اكنون نيز باوجود مصاحبه هاي مديران سپاهان به توصيه كميته انضباطي اظهارنظري نمي كنم؛ اما به شدت پيگير اين پرونده بوده و معتقدم اميدواري هاي زيادي براي اثبات ادعاي پرسپوليس وجود دارد كه درپي تحقق آن هستيم و باوجود ابهاماتي كه بوجود آمده سعي در ثابت كردن ادعاي خود داريم.
قرار است روز پنجشنبه با بازگشت عمادرضا از عراق حكم كميته انضباطي در اين خصوص صادر شود.
--------------------------------------------------------------------
منبع خبر: قرمزته دات کام
 

daneshmand

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2005
نوشته‌ها
1,540
لایک‌ها
22
سپاهان غافلگير مي شود.
اطلاعات جديد پرسپوليس درباره عماد رضا

پرونده شكايت پرسپوليس به ثبت غيابي و غير قانوني عماد رضا مهاجم عراقي تيم فوتبال سپاهان به جاهاي باريك و قابل اعتنايي رسيده است كه نمي توان به سادگي از كنار آن گذشت.
مسئولان باشگاه سپاهان در حالي خبر از ثبت قرارداد عماد رضا در تاريخ دوم شهريور مي دهند كه مسئولان هيأت فوتبال استان اصفهان در گفت و گوهاي مكرر خود با خبرنگاران روزنامه پيروزي و ساير مطبوعات ورزشي و حتي در پاسخ به تماس هاي نزديكان باشگاه پرسپوليس تا تاريخ سوم شهريور از عدم ثبت قرارداد چنين بازيكني با تيم سپاهان خبر مي دادند.

وقتي هم كه پرسپوليس شكايت كرد تناقض گويي هاي مسئولان سپاهان در قبال سوالات خبرگزاري ها و رسانه ها آغاز شد. مجيد بصيرت اعلام كرد كه خودش قرارداد عماد رضا را در فدراسيون فوتبال ثبت كرده. حال آنكه او در تاريخ دوم شهريور سرپرست سپاهان نبود و هيچ مسئوليتي در اين باشگاه نداشت. در مقابل ساكت ادعا كرد كه قرارداد عماد رضا را او در هيأت فوتبال ثبت كرده است. سپاهاني ها براي برطرف كردن اين تناقض گويي آشكار ره به جايي نبردند جز تكذيب اظهارات.
مجيد بصيرت، سرپرست سپاهان حالا مي گويد كه اصلاً چنين حرفي نزده و روزنامه ها از خودشان چنين مصاحبه اي را چاپ كرده اند اين در حالي است كه مجيد بصيرت اين ماصحبه را با سايت اسپادانا كه يك سايت كاملاً اصفهاني است انجام داده است.
نكته ديگر اينكه ساكت در جلسه كميته انضباطي ادعا كرده كه قرارداد عماد رضا را ساعت 03/21 شب ثبت كرده و به جز خودش، ابرقويي نژاد و عماد رضا شخص ديگري نبوده. برخي مي گويند اين ادعا به اين دليل مطرح مي شود كه پاي فرد ديگري به ميان نيايد تا دوباره تناقض گويي ها كار دست سپاهاني ها بدهد. علاوه بر آن اين سوال براي برخي پش آمده كه وقتي رئيس هيأت فوتبال يك استان حاضر مي شود به خاطر كمك به يك تيم ساعت 03/21 نيمه شب خواب و استراحت را به خود حرام كند پس احتمال هر گونه همكاري بين او و باشگاه سپاهان وجود دارد. همه اين ها شبهاتي است كه اين روزها هواداران پرسپوليس در تماس با روزنامه پيروزي عنوان مي كنند.
از سوي ديگر اگر ثبت اين قرارداد قانوني بوده پس چرا مسئولان هيأت فوتبال اصفهان ممنوع المصاحبه شده اند. واقعاً چرا؟! پس چگونه مي شود اظهارات چاپ شده مسئولان هيأت فوتبال اصفهان مبني بر عدم ثبت قرارداد عماد رضا در تاريخ دوم، سوم و حتي چهارم شهريور را فراموش كرد؟! اينكه مي گويند عماد رضا دوم شهريور بعد از مذاكره با سپاهاني ها و به علت عدم توافق كامل به عراق برگشته تا چه حد صحت دارد؟! اينكه مي گويند قرارداد او به طور غيابي در دفاتر هيأت فوتبال درج شده و بعد در تاريخ نقل و انتقالات اثر انگشت و امضاي او ثبت شده را بايد باور كرد؟! اين شبهات را چه كسي رفع مي كند؟!
از سوي ديگر اين روزها مسئولان باشگاه پرسپوليس بر خلاف كميته انضباطي چندان به تطابق اثر انگشت عماد رضا تأكيد نمي كنند. مشاهده پاسپورت و اينكه او سي و يكم مرداد به ايران آمده و دوم شهريور از ايران رفته نيز دردي را دوا نمي كند چون گفته مي شود عماد رضا بدون توافق كامل با سپاهان و ثبت قرارداد در آن تاريخ ايران را ترك كرده است.
در پايان اما مي توان گفت كه مسئولان باشگاه پرسپوليس با مطالعه و بررسي همه جانبه، اطلاعات و اخبار جديدي را كسب كرده اند. اين روزها محمد حسن انصاري فرد جلسات دامنه داري را برگزار مي كند تا به هر طريق كه شده سپاهان را غافلگير كرده و مستنداتي را رو كند. علاوه بر اين مدير برنامه هاي عماد رضا هم در گفت و گو با يكي از روزنامه هاي ورزشي مدعي شده كه قرارداد عماد رضا را خودش يكم شهريور ثبت كرده است! كل ماجرا اما اين است كه اگر ريگي در كفش سپاهان نبود قطعاً چنين شاهد چنين واكنش هايي از سوي مديران سپاهان نبوديم. آن هايي كه پرسپوليس را در جريان فينال جام حذفي به حمايت همه جانبه از سوي سازمان تربيت بدني متهم مي كردند و در پايان ميزبان بازي برگشت هم شده و اشتباهات داوري نيز فريادرس آن ها شد چرا امروز دست و پايشان مي لرزد.
--------------------------------------------------------------------
منبع خبر: روزنامه پیروزی
 
بالا