سونی در تلاش است بازار فروش موبایل های خود را روی خاور میانه و آفریقا متمرکز کند ، این نواحی از جمله بازار هایی هستند که این شرکت برای افزایش سود خود مصمم است فروشش را بلاتر ببرد. به گفته Spyros Gousetis ، مدیر بازاریابی کشور های خاورمیانه، آفریقا و ترکیه، این نواحی حجم فروش خود را در سه سال اخیر و از زمان معرفی سری های پر فروش Xperia Z ، به میزان دورقمی رسانده اند.
بازار موبایل های سونی در اروپا ، جنوب شرق آسیا و ژاپن، همچنان به قوت خود باقی است و این کشور ها 34، 27 و 23 درصد از کل فروش گوشی های سونی را به خود اختصاص داده اند. به گفته Gousetis ، خاور میانه و آفریقا در حال حاضر، 10 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص می دهند که در مقایسه با با دو سال گذشته که این درصد تک رقمی بود، یک پیشرفت محسوب می شود.
ماه گذشته، سونی در دبی، از فروشگاهی که به گفته خودش، اولین فروشگاه تکنولوژی آبی در دنیاست، رونمایی کرد ؛ یک فروشگاه کوچک زیر آب که معرف تکنولوژی ضد آب گوشی های سری Xperia است.
منبع: telecompaper.com
بازار موبایل های سونی در اروپا ، جنوب شرق آسیا و ژاپن، همچنان به قوت خود باقی است و این کشور ها 34، 27 و 23 درصد از کل فروش گوشی های سونی را به خود اختصاص داده اند. به گفته Gousetis ، خاور میانه و آفریقا در حال حاضر، 10 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص می دهند که در مقایسه با با دو سال گذشته که این درصد تک رقمی بود، یک پیشرفت محسوب می شود.
ماه گذشته، سونی در دبی، از فروشگاهی که به گفته خودش، اولین فروشگاه تکنولوژی آبی در دنیاست، رونمایی کرد ؛ یک فروشگاه کوچک زیر آب که معرف تکنولوژی ضد آب گوشی های سری Xperia است.
منبع: telecompaper.com