/AMIN\
Registered User
- تاریخ عضویت
- 22 آگوست 2011
- نوشتهها
- 675
- لایکها
- 47
سلام
چند سوال داشتم در مورد کایاکو:
1- در قسمت پنل staff یا همون کارکنان در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.
در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.
الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟
یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟
2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.
ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟
3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.
چند سوال داشتم در مورد کایاکو:
1- در قسمت پنل staff یا همون کارکنان در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.
در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.
الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟
یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟
2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.
ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟
3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.
Last edited: