• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

سوالاتی در مورد kayako

/AMIN\

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2011
نوشته‌ها
675
لایک‌ها
47
سلام

چند سوال داشتم در مورد کایاکو:

1- در قسمت پنل staff یا همون کارکنان در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید.
در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید.
الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟
یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟


2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست.
ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟


3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.
 
Last edited:

iranipic

Registered User
تاریخ عضویت
1 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
382
لایک‌ها
75
محل سکونت
تهران
دوست عزیز بهتر بود به جای کلماتی مثل staff از کلمات فارسی استفاده میکردی تا راحت تر میشد کمکت کنیم من که چیزی متوجه نشدم :D
 

/AMIN\

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2011
نوشته‌ها
675
لایک‌ها
47
با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید:

1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش :
http://s3.picofile.com/file/8219819850/001kayako.jpg

همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش .
میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه.
این رو چطور باید انجام داد؟



2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده.
وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست.


3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه.
در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه.
برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.
 
بالا