برگزیده های پرشین تولز

سیستم سپرده‌گذاری GenesisTRX

EM123

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2018
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
1
سن
35
محل سکونت
ایران
GenesisTRX یا جنِسیس تی‌آراِکس، سایت و نرم‌افزاری است که برای علاقمندان به رمزارزِ تِرون (Tron) بَستری را فراهم آورده است تا به روش‌های گوناگون اقدام به کسب‌درآمد از این پلتفرم نمایند.
روش‌هایی از قبیل:
روش پایه (اصلی / Basic account) که کاربران، مُلزَم به ورود سرمایه خود برای کسب سود با قرارداد ۶ ماهه به دو روش مجزا خواهند بود.
+ روش اول: کسب سود ثابت روزانه که بسته به طرحِ سپرده‌گذاری که در ۵ سطح موجود است.
برای درک بهتر مطلب فوق به جدول سپرده‌گذاری زیر نگاهی بیندازید:
۵ تِرون تا ۹۹۹۹ تِرون - سود روزانه: ۲.۸٪
۱۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹ تِرون - سود روزانه: ۳.۲٪
۱۰۰۰۰۰ تِرون تا ۴۹۹۹۹۹ تِرون - سود روزانه: ۴.۰۰٪
۵۰۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹۹۹ تِرون - سود روزانه: ۵.۰۰٪
۱۰۰۰۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹۹۹۹ ~ ترون - سود روزانه: ۶.۰۰٪


جدول سپرده‌گذاری و درصد سودی که برای هر یک شرح دادیم در بالا، مربوط به روش اول از سپرده‌گذاری اصلی یا همان Basic بود.

نکته ۱: سپرده‌گذاران با سرمایه‌گذاری در GenesisTRX چنانچه شروع فعالیت‌شان را به روش پایه (Basic) آغاز نموده باشند، سود روزانه‌شان را قادر هستند در همان روز ورود به پنلِ کاربری‌شان، به کیف‌پول (Wallet) تِرون خود انتقال دهند؛ و‌ همینطور چنانچه تمایل به نگهداری آن در پنل خود داشتند، می‌بایست در روز ورود سود به پنل‌شان آن را به حساب تبلیغاتی خودشان (Promotion account) انتقال دهند. (درصورتی که سپرده‌گذار سود دریافتی خود را هر روز به کیف‌پول تِرون خودش و یا حساب تبلیغاتی خودش انتفال ندهد، سود شما از بین خواهد رفت).

روش دوم از سپرده‌گذاری اصلی که در راستای روش اول می‌باشد. کسب درآمد روزانه از طریق Cloud mining یا معدنکاوی ابری می‌باشد.
درصد سودی که از معدنکاوی ابری عایدِ سرمایه‌گذاران خواهد گردید، طبق جدول زیر محاسبه می‌گردد:

۵ تِرون تا ۹۹۹۹ تِرون - سود غیرثابت: ۵٪
۱۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹ تِرون - سود غیرثابت: ۶٪
۱۰۰۰۰۰ تِرون تا ۴۹۹۹۹۹ تِرون - سود غیرثابت: ۷٪
۵۰۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹۹۹ تِرون - سود غیرثابت: ۸٪
۱۰۰۰۰۰۰۰ تِرون تا ۹۹۹۹۹۹۹۹ تِرون‌ - سود غیرثابت: ۹٪

نکته ۲: شما تنها با یک دفعه سپرده‌گذاری، رَوندِ دریافت سود ثابت و غیرثابت را آغاز خواهید نمود و نیازی نیست برای هر دو روش که وابسته به همدیگر هستند، دو مرتبه در GenesisTRX سرمایه‌گذاری کنید.

نکته ۳:
به جز تفاوت در مقدار سود تخصیص داده شده در روش پایه و روش ابری، یک تفاوت دیگر نیز بین این دو روش وجود دارد و آن، این است که سپرده‌گذاران سود روزانه‌ای را که به واسطه روش معدنکاوی ابری کسب می‌کنند را تنها بعد از اتمام دورۀ ۶ ماهه می‌توانند یکجا به همراه سپرده‌ اصلی‌شان برداشت و به کیف‌پول تِرون خودشان انتقال دهند.

روش بعدی، روش جدیدی است که در ۴ آوریل ۲۰۲۲ با یک بسته بروزرسانی در پلی‌استور گوگل، منتشر گردید و می‌تواند نظر علاقمندان به ریسک کمتر در حوزۀ سرمایه‌گذاری در سایت‌های سپرده‌گذاری را به خودش جلب کند.

در این روش حداقل سپرده‌گذاری با ۱۰۰ تِرون آغاز می‌گردد؛ اما نکته‌ای که این روش را برجسته می‌کند در روند دریافت سود آن است؛ زیرا سپرده‌گذار خودش زمان عقد قرارداد را که بین بازه‌های ۷ روزه تا ۱۸۰ روزه است را تعیین می‌کند.

مقدار سود دریافتی برای هر دوره را در زیر می‌توانید مشاهده نمایید:
دوره قرارداد​
حداقل سپرده‌گذاری تِرون​
درصد سود روزانه​
۷ روزه​
۱۰۰​
٪۱.۳​
۳۰ روزه​
۱۰۰​
٪۲.۵۰​
۶۰ روزه​
۱۰۰​
٪۳.۵۰​
۹۰ روره​
۱۰۰​
٪۴.۰۰​
۱۲۰ روزه​
۱۰۰​
٪۴.۵۰​
۱۵۰ روزه​
۱۰۰​
٪۵.۰۰​
۱۸۰ روره​
۱۰۰​
٪۵.۷۰​

خودِ من در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۱ به طور اتفاقی با این نرم‌افزار که پشتیبانی تلگرامی عالی هم داره آشنا شدم و در همون تاریخ اقدام به ثبت‌نام در این نرم‌افزار نمودم و چون علاقمند به ریسک کردن هستم، در حد توانِ خودم در این برنامه ۲۱۰ تِرون سرمایه‌گذاری نمودم.
و تا امروز پرداخت منظم این نرم‌افزار و برداشت و انتقال به کیف‌پول تِرونم، من رو شگفت‌زده کرده.

در ضمن شما با ثبت‌نام در GenesisTRX از طریق لینک زیر از پاداش عضویت برخوردار خواهید شد؛ همین پاداش اولیه استارت معدنکاوی (استخراج ابری) شما را بعد از ۲۴ ساعت به وقت محلی سنگاپور خواهد زد.
channels4_profile.jpg
https://genesis-trx.com/share?code=225440

اگر فکر می‌کنید توضیحات این مطلب کافی نبود، می‌تونید با خرید نسخۀ PDF صفر تا صد GenesisTRX که خودِ بنده نوشتم یک نسخۀ راهنما را نزد خودتون داشته باشید.

قیمت محصول فوق ۱۰۰ هزار تومان می‌باشد؛ البته با کد تخفیف » GenesisTRX « می‌تونید از ۵۰٪ تخفیف برخوردار بشید.

برای خرید محصول اینجا را لمس نمایید.

همینطور ویدیوهای آموزشی که کار با نرم‌افزار GenesisTRX و توضیح دادم و هم می‌تونید در کانال یوتیوب من به آدرس زیر دنبال و مشاهده نمایید:

https://youtube.com/channel/UC9Xvqc5hhTiGATVlDzT5_Aw
 
بالا