• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شاخص‌های سئو

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
شاخص اندازه‌گیری عمل‌کرد یا KPI، ابزاری برای اندازه‌گیری عملکردSEO می‌باشد. زمانی که این شاخص‌های اندازه‌گیری عمل‌کرد در سئو بدرستی تعیین شوند کمک بسیار شایانی به تصمیم‌گیری و انتخاب استراتژی مبتنی بر داده‌ها (آمار و ارقام بازدید، خرید و تجارت سایت شما) می‌نماید.
نرخ تبدیل هدف
نرخ تبدیل هدف در واقع درصدی از بازدید کنندگان هستند که از سایت خرید کرده و یا باعث خرید دیگران از شما می‌شوند (این بستگی به مدل فروش و مارکتینگ شما دارد). بوسیله این اطلاعات شما می‌توانید به راحتی برای بهینه‌سازی درون صفحه (On page) خود تصمیم‌گیری نمایید. و تمهیداتی را در نظر بگیرید تا این عدد رشد نماید. هرگز به فکر صفحه‌ای با نرخ تبدیل ۱۰۰٪ نباشید چون واقعاً همچین صفحه‌ای وجود ندارد و نخواهد داشت ولیکن شما می‌توانید با بهبود این شاخص‌ها سایت خود را بیشتر در نتایج اولیه گوگل نمایش دهید و این خود باعث افزار نرخ تبدیل شما می‌شود.
مجموع تبدیل و هدف نهایی
مجموع تبدیل، یکی از دو گزینه مهم شاخص‌های عمل‌کرد (KPI) می‌باشد. برای درک بهتر آن کافی است از خودتان این سوال را بپرسید، یک صفحه با ۲۰۰۰ بازدید کننده که۲۵۰ نفر از آن‌ها را تبدیل به مشتری کرده ارزشمندتر است یا صفحه‌ای با ۸۰۰۰ بازدید که فقط توانسته ۹۰ نفر از بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل نماید؟

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/273_شاخص‌های-سئو
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/شاخص‌های سئو.pdf
 
بالا