• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شایعات نشان می دهد Titanfall با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی Xbox One اجرا خواهد شد

farshad10

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 جولای 2012
نوشته‌ها
5,817
لایک‌ها
4,842
سن
33
محل سکونت
ارومیه
بحث و جدل های زیادی پیرامون کیفیت عناوین انحصاری کنسول ها و حتی عناوین مولتی پلتفرم وجود دارد که تا کنون در این زمینه کنسول مایکروسافت تقریبا در تمامی عناوینی که تا کنون منتشر شده اند، از کیفیت و نرخ فریم ریت کمتری برخوردار بوده است اما حال شایعاتی منتشر شده که نشان می دهد Titanfall قرار است این تابو را بشکند و با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی Xbox One اجرا شود.


شخصی با نام کاربری DucatiRossi46 در فروم Titanfall اعلام کرده است که یکی از مهم ترین عناوین Xbox One یعنی Titanfall قرار است با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بر روی این کنسول اجرا شود. درستی یا نادرستی این شایعه تا کنون مشخص نشده است و تنها اعلام شده است که بازی کیفیتی بیشتر از ۷۹۲p خواهد داشت.

داستان در آینده ای خیالی رخ می دهد جایی که انسان ها به سیارات دیگر مهاجرت کرده اند و حال برخی از مهاجران تصمیم گرفته اند برای کسب قدرت مخالفان را از میان بر دارند و حال بازیکن در قالب یک تیم می خواهد جلوی این کار را بگیرد. نبرد های بازی همچنان سادگی و جذابیت خود را دارا هستند و در عین حال نیازمند یک برنامه ریزی برای پیروزی در نبرد می باشند. شما نمی توانید یک تنه به دل دشمن بزندی و پیروز شوید زیرا تایتان ها بلافاصله شما را از بین می برند، بنابراین باید با یک نقشه پیش بروید. به سبب یک ویژگی جدید در این عنوان شما قادرید به وسیله یک کپسول در پشت بدن خود پرواز کنید و روی سطوح بلند بایستید و دشمنان را از میان بر دارید. همچنان شما می توانید از تیم پشتیبانی درخواست یک تایتان کنید و در آن قرار بگیرید و با کنترل آن سایر تایتان ها را از بین ببرید البته اگر تایتان شما در حال نابودی باشد شما می توانید دکمه ی خروج اظطراری را بزنید تا قبل از از بین رفتن تایتان از آن به بیرون پرتاب شوید. یک راه دیگر که برای نابود کردن تایتان ها وجود دارد، پریدن روی سر آن ها و سپس شلیک به منبع تغذیه ی آن ها.

Titanfall قرار است در تاریخ ۱۱ مارس بر روی PC ، Xbox 360 و Xbox One عرضه شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا سرانجام Titanfall می تواند کیفیت ۱۰۸۰ را بر روی Xbox One به نمایش بگذارد و فشار ها را از مایکروسافت دور کند یا اینکه تمامی این خبر یک شایعه ی ساختگی است و به این زودی ها مایکروسافت نخواهد توانست بازی با کیفیت ۱۰۸۰p ارایه کند؟

titanfall-7-250x150.jpg
 

ramin-v

Registered User
تاریخ عضویت
27 اکتبر 2013
نوشته‌ها
208
لایک‌ها
69
محل سکونت
کرمانشاه
اون 60 فریمش بیشتر روی روان بازی شدن تاثیر داره 1080 باشه ولی افت فریم داشته باشه فایده ای نداره.
 
بالا