• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شروع Gears of War با سبکی مشابه Battlefield

lala90

Registered User
تاریخ عضویت
5 می 2009
نوشته‌ها
172
لایک‌ها
43
محل سکونت
زابل
image_314244_480-250x140.jpg

برنامه نویس ارشد Unreal Engine، آقای James Golding، اعلام کرده، Gears of War، که زیر نظر Epic Games به دنیا معرفی شد، قرار بوده، در سال ۲۰۰۱ شوتر کلاس بندی شده مانند Battlefield باشد. در مصاحبه ای Golding اذعان کرد، که این بازی قرار بوده، با سبکی کاملا متفاوت و نامی دیگر، یعنی Unreal Warfare ساخته شود.

او اینگونه گفته است، که:

در شروع ساخت، Gears مشابه Battlefield و کلاس بندی بوده است. بازی کلاس های مختلف، و روبات داشته، و قرار بود بر روی مولتی پلیر تمرکز کند. اما زمانی که Cliff Belszinski، عنوان Medal of Honor را بازی کرد، همه چیز تغییر کرد. او گفت، که این بازی باید کمپین تکنفره باشد.

زمانی که بر روی کمپین تاکید بیشتر شد، نام بازی تنها Warfare بود. همچین Golding اعلام کرد، اگرچه پروژه تغییرات کوچکی کرد، اما کلمه War در نام آن باقی ماند. پروژه جدید در GDC 2002 به نمایش گذاشت شد. در این نمایش ۴ سرباز در حال کاوش در زیر سطح سیاره تخیلی، نشان داده شد، که بعد منبع الهام بخش هایی از بازی نیز بود. Golding توضیح می دهد، که کارگردان هنری بازی، Jerry O’Flaherty، برای ساخت نسخه نهایی، از امکانات موجود بسیاری بهره برده است، که هم اکنون به عناصر نمادین سری Gears تبدیل شده اند. Bleszinski، اخیرا گفته است که، این سری بیش از اندازه وارد قلمرو Schwarzenegger شده است،

این تیم سال ۲۰۰۱ در Unreal، بر روی اولین نمونه بازی کار می کردند، و قرار بود بازی مولتی پلیر باشد، و Gears سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد. بنابراین تغییر کلی پروژه و دیگر کارها، پنج سال طول کشیده است.

Microsoft، عنوان Gears of War را در ژانویه از Epic Games خریداری کرد. در ماه می، مدیر استودیو Black Tusk، اقای Rod Fergusson، اعلام کرد که عنوان جدید در این، هنوز در مراحل اولیه است.

ما تنها ۱۰۰ روز است که شروع به ساخت کرده ایم.​
 
بالا