• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شش روش برای افزایش سود و بازدهی در فروش

mina.farahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
32
ایجاد علاقه در مشتریان
این فرایند به این صورت است که شما شرایطی را ایجاد کنید که مشتریان به سمت خرید محصولات شما ترغیب شوند و به محصولات شما علاقه مند گردند. به طور مثال اگر از هر 10 مشتری علاقه مند خود، 5 نفر را به سمت خرید هدایت کنید, می توانید در کسب و کار خود موفق عمل کنید. چرا که با افزایش مشتریان خود به تعداد 15 نفر می توانید سود خود را به میزان 50 در صد افزایش دهید. شما باید شرایطی را ایجاد کنید که تعداد افراد علاقه مند به محصولات شما افزایش یابد تا بتوانید آن ها را به سمت خرید محصول هدایت کنید.
سایت تخفیف، دیجی کالا


هدایت مشتریان
یکی از روش های افزایش سود و بازدهی در تجارت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می باشد. در این فرایند سعی کنید مشتریانی را که علاقه مند به محصولات شما می باشند را با تکنیک های مختلف به سمت خرید محصولات شما هدایت کنید. بخش های مختلف کسب وکار خود را بررسی کنید و سعی کنید همواره فروش خود را افزایش دهید. اگر قبلا از هر10 مشتری بالفعل 1 نفر اقدام به خرید محصولات کرده باشد و شما این میزان را به 2 نفر از هر 10 نفر افزایش دهید, می توانید سود مناسبی کسب کنید.


تعداد خرید هر مشتری و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
شما باید بررسی های لازم را در تعداد خرید هر مشتری انجام دهید و سعی کنید هریک از مشتریان شما کالای بیشتری را در بازه های زمانی کوتاه تر خریداری کنند. با اجرای این استراتژی روی هر یک از مشتریان خود می توانید 10 درصد در هر فروش خود و به ازای هر مشتری موفقیت کسب کنید. سعی کنید مشتریان را به سمت خرید بیشتر با بازه های زمانی کوتاه تر هدایت کنید.
تخفیف کالا، بامیلو



مقدار خرید هر مشتری و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
یکی دیگر از فاکتور های افزایش سود و بازدهی در تجارت خود, بررسی مقدار خرید هر مشتری می باشد. شما به عنوان فروشنده باید سعی کنید همواره مشتریان را با تکنیک های مختلف به سمت خرید بیشتر با قیمت بالاتر هدایت کنید.


بررسی سود ناخالص به ازای هر فروش و تاثیر آن در افزایش فروش و بازاریابی
یکی از تکنیک های افزایش سود و بازدهی, بررسی سود ناخالص از هر فروش خود می باشد. شما باید, بدون تغییر در کیفیت محصول همواره به دنبال افزایش قیمت محصولات خود و یا کاهش قیمت تمام شده هر محصول باشید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید.

باید به این نکته توجه کنید که اگر با افزایش قیمت محصولات, هزینه های تمام شده هر محصول را ثابت نگه دارید سود مناسبی کسب نخواهید کرد و اگر با کاهش هزینه های تمام شده, فروش خود را افزایش ندهید در کسب و کار خود موفقیتی کسب نخواهید کرد. پس بهتر است از استراتژی های مختلفی استفاده کنید و هوشمندانه عمل کنید.
آف یاب، شیکسون


هزینه های تبلیغاتی خود را بررسی کنید
شما برای افزایش تعداد مشتریان خود باید با صرف هزینه, تبلیغاتی را انجام دهید. برای تبلیغات محصولات خود سعی کنید از ایده های خلاقانه ای استفاده کنید . شما باید به طور مستمر به دنبال راه هایی خلاقانه برای بهبود تبلیغات و ترویج محصولات خود باشید به طوری که هزینه های تبلیغاتی شما کاهش یابد.
 
بالا