• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شکایت از کاربر hossein_esmaeeli (استوک سرا) بدلیل کلاهبرداری

Mohsenx2

Registered User
تاریخ عضویت
27 ژوئن 2009
نوشته‌ها
1,620
لایک‌ها
139
محل سکونت
یــــزد
سلام
بنده در تاریخ 28 فروردین از آقای حسین اسماعیلی که در این انجمن با نام کاربری hossein_esmaeeli و در تلگرام با کانال استوک سرا فعالیت داره چند قطعه کارکرده از جمله رم و سی پی یو و یک عدد مادربرد سوکت 775 ddr2 خریداری کردم .
ایشون قبل از ارسال هیچگونه سند و مدرکی جهت تست سلامت قطعات برای بنده ارسال نکردن .
پس از رسیدن قطعات خریداری شده بدلیل نیاز مبرم به مادربرد خریداری شروع به تست مادربرد کردم که بلافاصله پس از روشن کردن کلید پاور مادربرد روشن میشد و کلا on بود و تصویری نمیداد .
بنده همون لحظه با موبایل ایشون تماس گرفتم و جریان رو بهشون گفتم و حتی عکس و فیلم هم براشون تهیه و در تلگرام براشون ارسال کردم .
ایشون گفتن مادربرد رو تست شده و سالم برای بنده ارسال کردن و اینکه الان این شرایط پیش اومده اظهار بی اطلاعی کردن و گفتن مادربرد رو براشون دوباره ارسال کنم که خودشون بررسی کنن ببین مشکل از چیه !
من حول و حوش دو ساعت بعد از اینکه مادربرد از پست بهم رسیده بود دوباره مادربرد رو به آدرس ایشون با پست ارسال کردم .
بعد از چند روز که مادربرد بدستشون رسیده جواب میدن که بله مادربرد مشکل داره شده !!! و بنده سالم ارسال کردم براتون
در حالیکه بنده فقط با یک پردازنده و یک رم که اونم از خودشون خریداری کردم و با پاور مارک Redmax که همیشه برای تست استفاده میکنم این قطعه رو تست زدم و این شرایط رو داشته
بهر حال ایشون هیچجور زیر بار نرفت و بنده هم زیر بار نرفتم و ایشون گفتن قطعه رو میدن به یه تعمیرکار که اگر میتونه تعمیر کنه ...
5 روز گذشت و پس از پی ام های متعدد جهت مشخص شدن وضعیت قطعه بالاخره ایشون جواب میدن که مادربرد قابل تعمیر نیست و جواب سربالا و در پاسخ به این حرف که شما قبل از ارسال هیچگونه مدرک و شواهدی مبنی بر سالم بودن این قطعه برای من ارسال نکردین و الان که دست من رسیده مشکل داره
ایشون بهیچوجه زیر بار نمیره و فقط میگه بنده به خودم مطمئنم و اینکه مادربرد رو من خراب کردم !!!
و الان 100 ت هزینه مادربرد و 8 تومن هزینه ارسال بنده متضرر شدم و مادربرد هم دست ایشون هست و این ست ماجرای کلاهبرداری ایشون !
از مدیران محترم بازارچه تقاضا مندم به وضعیت این فروشنده در بازارچه بررسی کنن و در صورت عدم پرداخت خسارت به بنده ایشون از فعالیت تجاری در این انجمن محروم بشه .

photo_۲۰۱۷-۰۴-۲۰_۱۰-۵۷-۱۷.jpg
ویدیو : http://s8.picofile.com/file/8294267750/video_2017_05_07_20_08_07.mov.html
 

freeacounting

Registered User
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2012
نوشته‌ها
550
لایک‌ها
45
محل سکونت
مریوان-کردستان
سلام
بهتر است به محض اینکه بسته را تحویل گرفتید قبل از باز کردن دوربین را آماده سپس در مقابل دوربین باز کنید . در فیلم تمامی نکات مشخص میشود
به امید حل تمام مشکلات
 
بالا