برگزیده های پرشین تولز

شیائومی تنوع محصولات خود را در آمریکا افزایش می‌دهد

sadrasaedi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
7
سن
32
0532e1a9-dcaf-45db-bdf8-f0b9d612b6f2.jpg


شیائومی، تولیدکننده‌ی چینی گوشی هوشمند، این هفته تنوع محصولات خود در آمریکا را افزایش می‌دهد. قرار است مدل‌هایی از هدفون، مدل پیشرفته‌ی پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری، دوربین ۳۶۰ درجه و یک ربات قابل برنامه‌نویسی این شرکت، در فروشگاه اینترنتی آمازون عرضه شود. این اقدام در ادامه‌ی روند گسترش محصولات شیائومی در آمریکا صورت می‌گیرد.

شیائومی در حال حاضر دستگاه‌های ست‌تاپ‌باکس و تلویزیون می را از طریق فروشگاه‌های والمارت در سرتاسر آمریکا به فروش می‌رساند. این شرکت پیش‌تر برخی محصولات خود نظیر دستبند سلامتی، پاوربانک و هدفون را در فروشگاه آنلاین شیائومی در آمریکا به فروش گذاشت که ظرف ۳۰ دقیقه تماما به فروش رفت و موجودی آن‌ها تمام شد.

حالا در فهرست محصولات ارائه‌شده در آمازون نیز ظاهرا موجودی پاوربانک و دوربین ۳۶۰ درجه موقتا تمام شده است و این دو محصول فعلا قابل سفارش نیستند. همچنین دو هدفون فهرست‌شده از ۲۴ نوامبر قابل خرید خواهند بود. با توجه به محبوبیت شیائومی و پرکاربرد بودن وسیله‌ای مثل هدفون، پیش‌بینی می‌شود این دو محصول نیز خیلی سریع به فروش کامل برسند. هدفون روگوشی شیائومی ۱۲۹.۹۹ دلار و هدفون توگوشی پروی این شرکت ۲۵.۹۹ قیمت‌گذاری شده است. با این روند ممکن است به زودی شاهد گسترش گوشی‌های شیائومی در بازار آمریکا باشیم‌.
 
بالا