ebrahimi.cs
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 9 آپریل 2015
- نوشتهها
- 4
- لایکها
- 0
- سن
- 44
درطول تاریخ ازنماد، که نوعی علامت واجد هویت بصریست، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده تصور بر این است که انسان پیش ازتاریخ با خراش دادن و ایجاد نقش بر دیوار غارهای آلتامیرا دراسپانیا و لاسکو در فرانسه تلاش داشته تا از این طریق به دیگران اعلان خطر یا آگهی دهد و یا پیا مها ی دیگران را منتقل کند.
لوگو ، نشانه یا آرم، نمادی است که توسط آن مفهوم کار و یا برند تجاری درنگاه اول مشخص میشود.
با یک طراحی لوگو مناسب می توان مفهوم کاری را که در درون یک شرکت و یا سازمان نهفته است نشان داد.
یک لوگو مناسب بایستی مفهوم خود را سریع به بیننده برساند و به سادگی به ذهن سپرده شود و در واقع موضوع فعالیت شرکت یا سازمان را مشخص سازد.
یک لوگو مناسب باید با بیننده ارتباط برقرار کند ویا به عبارت دیگر، ارتباط بصری بایستی تبدیل به به یک ارتباط روانی و دلپذیر گردد .در غیر این صورت مشتریان شما ناخود آگاه باشما ارتباط روحی برقرار نمی کنند و کم کم از شما فاصله می گیرند.
در دنیای امروز ارتباط بصری و القاء روانی از طریق علائم بصری ، یکی از راه های جذب مشتری و حفظ بازار می باشد.
منبع: http://karadco.ir/405
لوگو ، نشانه یا آرم، نمادی است که توسط آن مفهوم کار و یا برند تجاری درنگاه اول مشخص میشود.
با یک طراحی لوگو مناسب می توان مفهوم کاری را که در درون یک شرکت و یا سازمان نهفته است نشان داد.
یک لوگو مناسب بایستی مفهوم خود را سریع به بیننده برساند و به سادگی به ذهن سپرده شود و در واقع موضوع فعالیت شرکت یا سازمان را مشخص سازد.
یک لوگو مناسب باید با بیننده ارتباط برقرار کند ویا به عبارت دیگر، ارتباط بصری بایستی تبدیل به به یک ارتباط روانی و دلپذیر گردد .در غیر این صورت مشتریان شما ناخود آگاه باشما ارتباط روحی برقرار نمی کنند و کم کم از شما فاصله می گیرند.
در دنیای امروز ارتباط بصری و القاء روانی از طریق علائم بصری ، یکی از راه های جذب مشتری و حفظ بازار می باشد.
منبع: http://karadco.ir/405
Last edited: