طراحی مجدد یک آرم می تواند کار سختی باشداین مقاله نیز با تحقیق کاملی برای شما تهیه گردیده است.شرکت ها وقتی به لوگویی متصل می شوند و برای مدتی طولانی با آن لوگو کار می کنند ممکن است برای ریدیزاین آن لوگو به تصویر آرم آن شرکت صدمه بزنند
1- وقتی سبک یا هدف اصلی آن شرکت را تغییر می دهیداین عوض کردن لوگوی آن شرکت نامیده نمی شود بلکه برند آن شرکت را عوض می کنید
2-لوگوهای دیگر را که مدرن هستند کپی نکنید اگرچه ممکن است هدف از طراحی لوگو این باشد که آن لوگوی قبلی قدیمی شده است و مردم می خواهند لوگویی مدرن تر را ببینند
3-آیا فکر می کنید لوگو به تنهایی می تواند گویا باشد؟
به خاطر داشته باشید لوگو باید برای وب سایت و بیزینس کارت ها و تلویزیون و غیره نیز مفید واقع شود
طراحی مجدد لوگو
4-لوگو نباید پیچیده باشد
اضافه کردن جزییات و شلوغ کردن آرم آن را به هم ریخته می کند و به آن بر خلاف تصور حالت حرفه ای نمی دهد
5-نخواهید لوگو را فقط از دید خود تغییر دهید
مطمن شوید و تحقیق کنید که چرا آن کارخانه یا شرکت می خواهد لوگوی خود را تغییر دهد
6-توجه به مقیاس و سایز لوگو
مطمن شوید که آرم را می توانید در رسانه های مختلف استفاده کنید و
لوگو باید در هر اندازه و حتی در رنگ های سیاه و سفید قابل استفاده باشد
7-لوگو را اورجینال درست کنید
همه هدف از طراحی مجدد یک لوگو این است که احساس تازه ای به تصویر کشیده شود و مردم آن را حس کنند و در صورتیکه در آن لوگوتغییری به وجود نیاید ممکن است مردم سوال کنند چرا لوگو دوباره طراحی شده است
8-آیا باید یک سری موارد آشنا در لوگو حذف شود؟
یعنی تصمیم به نوسازی آرم بدون تغییر در محتوای آن
9-هدف مشتری در لوگو
از مشتری بخواهید هدف اصلی که در طراحی مجدد لوگو دارد را بگوید و سپس تلاش خود رابرای مشتری انجام دهید
طراحی مجدد لوگو
10-راه های متفاوت را امتحان کنید
راه هایی را امتحان کنید و به کار ببرید که به لوگو اصلی و اورجینال نزدیک باشد و بعد طرح های مختلف را که به لوگوی اصلی نزدیک است برای تکمیل لوگوی جدید به کار ببرید
منبع: طراحی لوگو ، طراحی آرم
1- وقتی سبک یا هدف اصلی آن شرکت را تغییر می دهیداین عوض کردن لوگوی آن شرکت نامیده نمی شود بلکه برند آن شرکت را عوض می کنید
2-لوگوهای دیگر را که مدرن هستند کپی نکنید اگرچه ممکن است هدف از طراحی لوگو این باشد که آن لوگوی قبلی قدیمی شده است و مردم می خواهند لوگویی مدرن تر را ببینند
3-آیا فکر می کنید لوگو به تنهایی می تواند گویا باشد؟
به خاطر داشته باشید لوگو باید برای وب سایت و بیزینس کارت ها و تلویزیون و غیره نیز مفید واقع شود
طراحی مجدد لوگو
4-لوگو نباید پیچیده باشد
اضافه کردن جزییات و شلوغ کردن آرم آن را به هم ریخته می کند و به آن بر خلاف تصور حالت حرفه ای نمی دهد
5-نخواهید لوگو را فقط از دید خود تغییر دهید
مطمن شوید و تحقیق کنید که چرا آن کارخانه یا شرکت می خواهد لوگوی خود را تغییر دهد
6-توجه به مقیاس و سایز لوگو
مطمن شوید که آرم را می توانید در رسانه های مختلف استفاده کنید و
لوگو باید در هر اندازه و حتی در رنگ های سیاه و سفید قابل استفاده باشد
7-لوگو را اورجینال درست کنید
همه هدف از طراحی مجدد یک لوگو این است که احساس تازه ای به تصویر کشیده شود و مردم آن را حس کنند و در صورتیکه در آن لوگوتغییری به وجود نیاید ممکن است مردم سوال کنند چرا لوگو دوباره طراحی شده است
8-آیا باید یک سری موارد آشنا در لوگو حذف شود؟
یعنی تصمیم به نوسازی آرم بدون تغییر در محتوای آن
9-هدف مشتری در لوگو
از مشتری بخواهید هدف اصلی که در طراحی مجدد لوگو دارد را بگوید و سپس تلاش خود رابرای مشتری انجام دهید
طراحی مجدد لوگو
10-راه های متفاوت را امتحان کنید
راه هایی را امتحان کنید و به کار ببرید که به لوگو اصلی و اورجینال نزدیک باشد و بعد طرح های مختلف را که به لوگوی اصلی نزدیک است برای تکمیل لوگوی جدید به کار ببرید
منبع: طراحی لوگو ، طراحی آرم