• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

طراحی مجدد یک آرم

webcade

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 جولای 2014
نوشته‌ها
41
لایک‌ها
12
طراحی مجدد یک آرم می تواند کار سختی باشداین مقاله نیز با تحقیق کاملی برای شما تهیه گردیده است.شرکت ها وقتی به لوگویی متصل می شوند و برای مدتی طولانی با آن لوگو کار می کنند ممکن است برای ریدیزاین آن لوگو به تصویر آرم آن شرکت صدمه بزنند
images


1- وقتی سبک یا هدف اصلی آن شرکت را تغییر می دهیداین عوض کردن لوگوی آن شرکت نامیده نمی شود بلکه برند آن شرکت را عوض می کنید
2-لوگوهای دیگر را که مدرن هستند کپی نکنید اگرچه ممکن است هدف از طراحی لوگو این باشد که آن لوگوی قبلی قدیمی شده است و مردم می خواهند لوگویی مدرن تر را ببینند
3-آیا فکر می کنید لوگو به تنهایی می تواند گویا باشد؟
به خاطر داشته باشید لوگو باید برای وب سایت و بیزینس کارت ها و تلویزیون و غیره نیز مفید واقع شود
طراحی مجدد لوگو
4-لوگو نباید پیچیده باشد
اضافه کردن جزییات و شلوغ کردن آرم آن را به هم ریخته می کند و به آن بر خلاف تصور حالت حرفه ای نمی دهد
5-نخواهید لوگو را فقط از دید خود تغییر دهید
مطمن شوید و تحقیق کنید که چرا آن کارخانه یا شرکت می خواهد لوگوی خود را تغییر دهد
6-توجه به مقیاس و سایز لوگو
مطمن شوید که آرم را می توانید در رسانه های مختلف استفاده کنید و
لوگو باید در هر اندازه و حتی در رنگ های سیاه و سفید قابل استفاده باشد
7-لوگو را اورجینال درست کنید
همه هدف از طراحی مجدد یک لوگو این است که احساس تازه ای به تصویر کشیده شود و مردم آن را حس کنند و در صورتیکه در آن لوگوتغییری به وجود نیاید ممکن است مردم سوال کنند چرا لوگو دوباره طراحی شده است
8-آیا باید یک سری موارد آشنا در لوگو حذف شود؟
یعنی تصمیم به نوسازی آرم بدون تغییر در محتوای آن
9-هدف مشتری در لوگو
از مشتری بخواهید هدف اصلی که در طراحی مجدد لوگو دارد را بگوید و سپس تلاش خود رابرای مشتری انجام دهید
طراحی مجدد لوگو
10-راه های متفاوت را امتحان کنید
راه هایی را امتحان کنید و به کار ببرید که به لوگو اصلی و اورجینال نزدیک باشد و بعد طرح های مختلف را که به لوگوی اصلی نزدیک است برای تکمیل لوگوی جدید به کار ببرید

منبع: طراحی لوگو ، طراحی آرم
 
بالا