برگزیده های پرشین تولز

طراحی و دکوراسیون داخلی

liliarastoo

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 آپریل 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
42
سن
37
1025049356711001B


دکوراسیون کلاسیک فضایی است که غالبا افراد خانه بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنند. این فضا با توجه به نوع معماری خانه ممکن است با کاربری های دیگر مثل (اتاق تلویزیون) یکی باشد. از نکاتی که باید در انتخاب یا طراحی مبلمان این قسمت در نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد : 1. با توجه به اینکه این مبلمان در اکثر ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد باید بسیار راحت بوده و از لحاظ ارگونومی به کمر ، گردن و پاها آسیب نرساند. 2. ارتفاع در نظر گرفته شده برای سطح نشیمن این مبلمان باید با سطح میز تلویزیون و ارتفاع میز جلوی آن هماهنگ باشد تا استفاده از آن را راحت تر کند. 3. وجود پشتی بلند یا قسمتی برای پشت سر لازم بوده تا برای استفاده طولانی به گردن آسیبی نرسد ، به عنوان مثال می توان از مبلمان یک یا چند تکه تمام پارچه ای با دسته های نرم و تشکچه های حجیم استفاده کرد. هدف معماری داخلی بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا معماری برای راحت سازی زندگی در آن است.فضای معماری بدون معماری داخلی یا اصلاً قابل استفاده نیست یا کارایی لازم را ندارد.معماری داخلی زندگی همه آماد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد و تاثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است . از این رو معماری داخلی به هیچ وجه محدود به اقشار مرفه و خانه های اعیانی نیست معماری داخلی دکوراسیون کلاسیک میتواند برای کل جامعه و طبقات کم درامد هم مفید باشد و تاثیر مثبتی بر روی انها و حتی زندگی اجتماعی ان ها می گذارد.
1025049404711001B

بازسازی منزل
مجموعه دکوراسیون داخلی دارکوب با هدف ارائه بهترین خدمات از قبیل لوکس ترین و مدرن ترین طراحی ها که با حرفه ای ترین اکیپ اجرایی پروژه ها را با بالا ترین کیفیت به سرانجام می رساند،گرداوری شده است.دارکوب در زمینه های بازسازی منزل مسکونی بازسازی محیط های اداری و تجاری مانند رستوران ها ، کافی شاپ ها ، آرایشگاه ها، املاک ، سالن های ماساژ و .. و بازسازی ویلا و بازسازی هر محیطی فعالیت دارد.

طراحی و دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یکی از پر اهمیت ترین و معماری داخلی جذاب ترین کارها در خانه و حتی خانه داری محسوب می شود به طوری که حتی نحوه چیدمان و رنگ ها و بازی با نور در جذابیت محیط زندگی و بر گرمای خانواده و آرامش و احساس راحتی و گاهی انسجام آن در تک تک افرادتاثیر گذار می باشد. زندگی ما پر از رنگ است و می توان با بهره گیری رنگ های گرم و شاد فضای خانه مان را هم شاد کنیم دکوراسیون پذیرایی عنصری که در شروع باید مد نظر قرارگیرد عملکرد و نحوه استفاده از فضای داخلی است.یک چهار دیواری می تواند به عنوان اتاق خواب ، آشپزخانه ، پذیرایی ، یا دفتر کار شخص معین برای فعالیت مشخص قرار گیرد ضروری است با استفاده از عواملی چون نورپردازی و چیدمان مبلمان تقسیم گردد تا عملکرد هر یک دقیقا مشخص گردد. شکل و نظم اثاثیه می تواند همچون دیوار ها در یک فضا ی بزرگ ایجاد نوعی محصوریت کرده و الگوهای خاصی را به نمایش بگذارد. دکوراسیون داخلی پذیرایی حتی یک عنصر تنها قادر است از طریق فرم اندازه و شکل خود فضای را تحت الشعاع قرار داده و حوزه فضایی را نظم بخشد همچنین نور و الگو های تاریک و روشن آن باعت می شود تا قسمتی از فضا جلب نظر کرده و در عوض از اهمیت سایر قسمت ها کاسته شود و در نتیجه فضا از این طریق تقسیم بندی می شود. هدف اصلی از انجام دکوراسیون ویلا داخلی بالا بردن زیبا سازی فیزیکی و هماهنگی آن با احساسات درونی انسان میباشد که جز با تاکید بر روابطی چون عاملیت و عملکرد با فرم و .. و همچنین به وسیله عناصر متعلقه و مرتبطی چون رنگ و بافت و ... میسر و مقدور نمیباشد. طراحی داخلی با بکارگیری عناصر فوق سعی در بهینه سازی فضاها و دست یابی به کارایی و کارکرد مناسب در کنار زیبایی و معانی و معناها می باشد. معماری داخلی با ایجاد مجموعه ای از باید و نباید ها و کثرت ها و کاستی ها و قرار دادن فرم در برابرفرم و فضا هندسه در برابر طبیعت ، داخل در برابر خارج و همچنین قدرت و منطق مردانه از یک سو احساسات زنانه از سوی دیگر می کوشد ارتباط معنایی و فرمال مفهوم میبخشد.در واقع معماری داخلی به وسیله ی این ترکیب می خواهد به اهداف مورد نظر خود در طراحی فضا دست یابد. طراحی داخلی در ایجاد فضایی مطلوب و دلنشین برای افراد جامعه نقش موثر دارد.محیط مناسب یعنی فضایی که بشر در آن می تواند فرغ از فشارهای نا خواسته روانی رشد کرده و شکوفا شود و این خواسته های عقلانی و منطقی هر جامعه است. بنابر این هدف طراحی داخلی بهبودعملکرد فیزیکی و روانی و دست یابی به اصول زیبا شناسی فضای داخلی است.در این میان ،اصولی که در طراحی با هدف ایجاد فضایی معمارانه در نظر گرفته می شود.
وارد شدن عناصری زنده از طبیعت به درون معماری یک اتفاق ساده و صرفا با رویکردی زیبا شناسانه نیست که تنها به ارگانیک و سبک های مشابه محدود شود.یک قصددیگر از قرار دادن درخت یا عنصری زنده و طبیعی در خانه ،به عنوان بخشی از اصل طراحی آن ،تذکر حذف و محو شدن تدریجی طبیعتی است که در پی صنعتی شدن سریع و میل کنترل انسان بر محیط پیرامون خود به وجود آمده است .امری که خیلی سریع رشد کرده و فراگیر هم شده است.همانطور که کارشناس طبیعی جی بی جکسون بیان می کند."ایجاد نسخه ای از طبیعت در داخل محل سکونت افراد در جهت ایجاد ارتباط و تعامل بین انسان و طبیعت ،کامل کننده ان بنای مسکونی است.در حالی که این محیط طبیعی نه در خارج بنای مسکونی آن است" در حالی که این محیط طبیعی نه در خارج بنا ،در حیاط یا محیط اطراف خانه ،بلکه در فضای درونی ساختمان و بین اتاق ها و راه رو ها ایجاد می شود.زیرا اصل رویکرد بر این اساس است که طبیعت به داخلی خانه نفوذ کند تا به همه ی آن چیزهایی که به قیمت مدرنیته و صنعتی شدن از دست رفته ،دوباره فکر کنیم و پیوسته تصویری عینی و حسی از رابطه ی نزدیک با آن ها در انسان زنده شود و باقی بماند .در معماری معاصر نیل به این هدف با ابزار و شیوه های مختلف حذف دیوار ها و استفاده از پنجره های عریض طراحی دکوراسیون ،شیشه مات یا مشبک و وجود درختان و المان های زنده طبیعی در خانه مسیر می شود.تعامل نزدیک و اغراق شده ی انسان با طبیعت را می توان در خانه ای که شرکت معماری لاکتیون و واسال 1998 در بوردوی فرانسه طراحی کرد نیز مشاهده کرد.در این جا درختانی که در میان فضای داخلی خانه هستند و از میان سقف به بیرون ادامه دارند بیشتر از ان که به عنوان آبژه های نامتعارف خارجی که به داخل خانه اورده شده باشند،و جلب توجه کنند،حس مفرح بخش و نشاطآوری را در انسان زنده می کنند .گر چه تا چندی پیش تنها روالمعمول ایجاد حس و حال پناهندگی در دامن طبیعت در فضای داخلی به کار بردن عناصر طبیعی ،سنگ ،چوب ،و غیره و مبلمانی با طرح های روستیک بود اما حال که در سبک جدید ،طبیعت مستقیما وارد خانه شده است این خلا پر شده و اجازه می دهد تا از میلمان با طرح های روستیک بود اما حال که در سبک جدید ،طبیعت مستقیما وارد خونه شده است این خلا پر شده و اجازه می دهد تا از همان مبلمان و چیدمان شهری داخلی خانه استفاد شود.
1025042504711001B
پرده در دکوراسیون داخلی
تقریبا از هر پارچه ای می توان برای پوشاندن یک پنجره استفاده کرد.اگر چه بعضی از پارچه ها در دکوراسیون دفتر کار برای بعضی از اتاق ها و آب و هوای خاص نسبت به پارچه های دیگر بهتر هستند.اما فقط به دلیل این که چیت های گل دار ،کتان های سبک ،ابریشم ،پارچه تافته معمولا برای اتاق های خواب مناسب هستند.دلیل نمی شود که فلانل پشم یا هرگونه پارچه دیگر در آن جا استفاده نشود . به همین ترتیب اگرچه پارچه های سنگین از قبیل پارچه های پشمی ،فاستونی ، مخمل و چیت ابریشم ،پارچه های موج دار ، حریر گلدار و پارچه زربافت هم برای اتاق نشیمن خوب به نظر می رسد اما برای این فضا ها پارچه های سبک هم اگر با موقعیت و اب و هوایی محل متناسب باشند می توانند به کارروند.

اکثر پارچه ها اگر آستردوزی شوند بهتر آویزان می شوند و زیباتر به نظر می رسند و همچنین دوامشان افزایش پیدا می کند.
اگر شما نمای شناور پارچه های استر دوزی نشده را می خواهید که برای طرح و نقشه اتاق ظریف و زیبا به نظر برسند ، ویا اینکه با نورگیر های متضاد به خوبی ترکیب شوند،از یک پارچه جالب مانند ابریشم آبی یا وحشی ،ابریشم براق ،وال به خوبی رنگ شده،پارچه گلدوزی شده یا کتان سبک استفاده کنید .سعی کنید مطمئن شوید که عرض پرده های سبک سه برابر عرض پنجره باشد.همراه با لبه های عمیق ،که باعث شوند پارچه بهتر آویزان شود و جا برای چروک خوردگی وجود داشته باشد.نورگیر های قرقره ای به یک پارچه رولی نیاز دارند که برای آن می توان از هر نوع پارچه ای استفاده کرد.،نورگیر های طراحی ویلا رومی که توسط بندها بالا و پایین می روند.می توانند از هر ماده ای ساخته شوند،ولی نباید آنقدر ضخیم باشند که به سختی بالا کشیده و چین دار شوند.نورگیر های اتریشی هلالی و بالا کشنده هم باید از پارچه های بسیار سبک و لطیف دوخته شوند،تا به خوبی کار کنند و زیبا به نظر رسند.
1025046356711001B

خانه ای با نمای شیشه ای
مقابله با هر آنچه دنیای جدید و زندگی مدرن در سر راه انسان قرار داده ،به زبان های مختلف و با ابزار های متفاوتی صورت میگیرد که هر کدام در پی خلق شیوه ی بیانی تازه و کنکاش در مییان دغدغه های روز مره هستند.شیوه ی دیگر در بیان تفاوت ها و تنش های طبیعت درون و محیط اطراف ،استفاده از عناصر نور و سایه ،شفافیت ها و محو شدن هاست.اتلیه توکیو در سال 2004 خانه ای با زیر بنای 85 متر مربع در حومه توکیو طراحی کرد که در ان به جای پنجره ،سطوح شطرنجی مات و عریضی نصب شده است که تمام نمای دو طبقه را پوشش داده است.در طول روز ،فضای داخل خانه غرق در نور و سایه ی شطرنجی است و با تاریک شدن هوا و روشن کردن چراغ ها ،نمای خانه با پنجره های بزرگش از بیرون همچون جعبه ی عظیمی در دل محیط می درخشد.معماری خانه ی تی با،که تویو ایتو آن را طراحی کرده و در 1999 در شهر یوتنجی ژاپن ساخته شد.تداعی کننده ی شوجی های سنتی ژاپنی است که انسان را غرق در وهم و تصورات خیال انگیزمی کند.در این خانه که برای زندگی دو هنرمند گرافیست و پسرشان در مرکز شهر طراحی و ساخته شده،شیشه های مات وسیعی تمام سطح دیوار را پوشانده اند که هم حکم نورگیر پنجره ها را دارند و هم بخش اصلی نمای این ساختمان را تشکیل می دهند.اتاق غذاخوری خانه بسیار ساده مبلمان شده است.اما هدف از این سادگی تعمدی زمانی اشکار می شود که سایه ی درختی از میان نمای نیمه شفاف گذشته و روی دیوار بزرگ و روشن مقابل می افتد و تصویر ،تنها المان های تزئینی فضای دکوراسیون داخلیهستند که گرافیست های ساکن خانه را به یاد تصویر های صفحه نمایش کامپیوتر و همچنین سایه بازی های سنتی می اندازد.
 

bghad1

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2010
نوشته‌ها
936
لایک‌ها
197
محل سکونت
o0ps!! Forgot!!!
ممنون از مطلب خوبتون درباره دکوراسیون داخلی و طراحی ... منم یه مطلب مشابه جالب دیدم که خالی از لطف نیست دیدنش که یه تلفیقه قشنگ توی طراحی داخلی خونه هستش:


معماری: Gradolí & Sanz
موقعیت: Valencia, Spain
مساحت: 250 مترمربع
سال: 2012
این خانه در بافت تاریخی والنسیا در اسپانیا می باشد و در طراجی آن از خانه های سنتی منطقه الهام گرفته شده است. حیاط جنوبی خانه نقش اساسی در این طراحی داشته است و فضاسازی و سرکولاسیون را تکمیل کرده است. فضاهای کتابخانه و گفت و گو در داخل حیاط قرار گرفته اند و پوشش گیاهی به عنوان نقطه کانونی و توجه در خانه به نمایش درآمده است. مصالح به کار گرفته شده در دکوراسیون داخلی خانه نیز همسو با سبک طراحی می باشد و به خوبی با طبیعت ارتباط برقرار کرده است.





1%20(13).jpg


1%20(14).jpg


1%20(15).jpg


1%20(16).jpg


1%20(17).jpg


1%20(9).jpg




1%20(7).jpg


1%20(6).jpg


1%20(5).jpg


1%20(4).jpg


1%20(3).jpg


منبع: http://www.arel.ir

امیدوارم که مطلب خوب و مناسبی بوده باشه براتون :)
 

موشی چت

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 می 2016
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
27
گروه طراحان تخصصی شنتیا کار خود را از سال 1389 آغاز نموده اند و تا الآن یکی از برترین گروه های طراحی و معماری میباشد که تا الان بسیار موفق بوده است.دفتر و شرکت اصلی شنتیا در شهر و استان قم میباشد ولی در شهر هایی مانند تهران , اصفهان , شیراز , ساوه , مشهد , کرج , یزد , گیلان , مازندران , شهریار , بندر عباس , اهواز , سمنان , چالوس , تجریش , دربند و غیره ... در زمینه طراحی و معماری شعبه نیز دارد.شنتیا دیزاین شنتیا دیزاینر شنتیا دیزاینرس

زمینه فعالیت ما در : طراحی , معماری , طراحی و معماری , مشاوره رایگان , ایده پردازی , آموزش , طراحی ساختمان , طراحی مجتمع های مسکونی , تجاری , اداری , دولتی , ارگان ها و شخصی , طراحی داخلی , معماری داخلی , طراحی نما , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی منظر , طراحی شهرک های ویلایی , پارک جنگلی , مکان های سرگرمی و تفریحی , فضاهای ورزشی , محوطه و فضای سبز , اسکیس , دانلود نرم افزار و برنامه های طراحی و معماری , طراحی نما در شهر قم , طراحی دکوراسیون داخلی در استان قم , شنتیا قم , شنتیا تاون , شنتیا دیزاین , شانتیا , طراحان تخصصی شنتیا , معماران تخصصی شنتیا , شهر شنتیا , پروژه های طراحی و معماری , اجرا صفر تا صد بنا , طراحی دکوراسیون کلاسیک , طراحی دکوراسیون مدرن , طراحی دکوراسیون لاکچری , طراحی دکوراسیون سنتی , طراحی دکوراسیون اسلامی , طراحی دکوراسیون ایرانی , طراحی دکوراسیون جدید و مد روز , طراحی نما رومی , طراحی نمای کلاسیک , طراحی نمای ترکیبی , طراحی نمای سنتی و مدرن , آدرس سایت دفتر معماری در قم , ادرس شرکت طراحی در قم , شماره تماس دفتر مهندسی در پردیسان قم , ادرس شرکت مهندسی در پردیسان قم , پردیسان قم , قم شنتیا , طراحی و معماری در پردیسان , ادرس سایت معماری و طراحی در شهر قم , مهندس حسن ابوطالبی , مهندس سعید ابوطالبی , مهندس علی استادی سراجه , 09364415471 , 09127515066 , 09384564549 , 09199708137 , طراحی و اجرا توسط گروه مهندسان طراحان و معماران تخصصی شنتیا در زمینه طراحی و معماری داخلی در شهر و استان قم و تهران architect iran tehran qom shantia town designe tarahi memari nama decoration classic modern esfahan hasan abotalebi #shantia_town
شنتیا بهترین گروه طراحی و معماری در زمینه نما و دکوراسیون داخلی ساختمان و مجتمع های مسکونی و تجاری و اداری میباشد.

آدرس تلگرام ما: shantia_town@

آدرس اینستاگرام ما: shantia_town@

آدرس سایت ما : www.ShantiaTown.iR

شماره تماس ما: 09127515066 مهندس علی استادی

*** تخفیف ویژه به مدت محدود ***
 

shabakemafilm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 می 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
1
سن
37
زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

ایران با داشتن فرهنگ و تمدن غنی از گذشته تا به امروز, ایده های منحصر به فردی برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی منازل خود داشته است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن طرح های متنوع, دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نیز دچار تغییرات زیادی شده است. در این مطلب به طراحی های جدید و شیک این نمونه دکوراسیون ها می پردازیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ریناهوم مراجعه کنید

http://rinahomeco.com

دکوراسیون داخلی منزل
طراحی های جدید و شیک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

امروزه دکوراسیون منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است. استفاده از وسایل مدرن و لوکس زیبایی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را دو چندان نموده است. همچنین نورپردازی از گذشته تا به امروز از اهمیت بسیاری در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی برخوردار بوده است.

کاغذ دیواری آبرنگی
تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین طراحی های صورت گرفته برای منازل ایرانی است. همان طور که مشاهده خواهید کرد این نمونه ها دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی را نشان می دهد که در اغلب آن ها مبلمان راحتی استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

تعادل نقش مهمی در دکوراسیون خانه دارد. شما نباید در استفاده از چیزی که به آن علاقه دارید زیاده روی کنید. به عنوان مثال اگر عاشق طرح های راه راه هستید، آن را تنها در یک یا دو تا از لوازم منزلتان به کار گیرید. با این روش این طرح بیشتر و خاص تر به چشم می آید. از به کار گیری یک طرح برای کل خانه به شدت خودداری کنید.هر فضا باید شخصیت خاص خود را داشته باشد بنابراین سعی کنید مکان های مختلف خانه را شبیه به هم تزیین نکنید. به عنوان مثال اگر به رنگ آبی تمایل دارید، درجات مختلف آبی را برای هر فضا به کار گیرید یا کلکسیون لیوان را در اتاق پذیرایی و کلکسیون قوری را در آشپزخانه قرار دهید.

2-3-600x400.jpg


مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، شما باید قاب هایتان را به صورت مستقل یا در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب را در کنار هم از دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. (تنها روی دیوار راه پله ها است که می توانید آنها را به صورت نامتقارن کنار هم بچینید) آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید.

1-3-600x900.jpg


دکوراسیون اتاق خواب ایرانی ها نیز با دیگر دکوراسیون ها تفاوت دارد. استفاده از مدل تخت خواب های شیک, نحوه چیدمان مناسب وسایل اتاق خواب و تناسب و هماهنگی رنگ وسایل با سرویس خواب از جمله فاکتورهای مورد توجه ایرانی ها در دکوراسیون داخلی اتاق خواب است.

برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

آشپزخانه یکی از مهمترین بخش خانه های ایرانی است که در دکوراسیون داخلی آن توجه بسیاری می شود. استفاده از مدل کابینت های شیک و مدرن در طراحی آشپزخانه های امروزی دیده می شود. این کابینت ها موجود زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود.

استفاده از وسایل مدرن و سلطنتی مانند میز ناهار خوری و مبلمان سلطنتی, مدل لوسترهای مدرن و شیک و … یکی دیگر از گزینه های دکوراسیون داخلی منزل ایرانی است. این دکوراسیون برای منازل بزرگ و مدرن بسیار مناسب بوده و زیبایی منزل را دو چندان می کند.

ریناهوم
 

shabakemafilm

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 می 2017
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
1
سن
37
چگونه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی سنتی داشته باشیم؟ این سؤالی است که شاید ما ایرانی‌ها بارها از خود پرسیده‌ایم. داشتن یک دکوراسیون ایرانی برای هر خانه و خانواده ایرانی امری مهم و ضروری به شمار می‌رود؛ چرا که بدون شک کودکان ما با چیدمان به سبک ایرانی به سنت بومی کشور نزدیک‌تر می‌شوند. این فرهنگ سازی تا نسل‌ها بعد از ما ادامه‌دار خواهد ماند و فرهنگ و صنایع دستی ایرانی همیشه در بورس صنعت مد در دکوراسیون داخلی قرار خواهد داشت. در ادامه با توکامگ و معرفی راهکارهایی برای داشتن دکوراسیون سنتی ایرانی همراه باشید.

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

برای داشتن یک دکوراسیون سنتی ایرانی بکر، بهترین توصیه ما به شما استفاده از صنایع دستی ایرانی است. ما از شما نمی‌خواهیم یک تنور در حیاط خود طراحی کنید و همانند زمان‌های گذشته هر روز نانوایی کنید، و بدون شک هدف ما از چیدمان به سبک ایرانی، چیدمان با پشتی‌های دور چین شده در فضا نخواهد بود. با ما همراه باشید تا ایده پردازی‌های شما را به منظور داشتن یک دکوراسیون ایرانی بسیار پر رنگ‌تر از گذشته کنیم.

ایده پردازی برای فضایی پر از سازهای ایرانی

یکی از اصلی‌ترین عناصری که در هر گوشه از اصالت ایرانی مشاهده می‌شود، ساز ایرانی است. شما با استفاده از ادوات سازهای ایرانی می‌توانید به یک دکوراسیون منحصر به فرد دست پیدا کنید. نیازی نیست حتماً شما یک نوازنده باشید تا در دکوراسیون خود از ساز ایرانی استفاده کنید؛ شما تنها می‌خواهید از حضور ساز ایرانی در منزل خود نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون داخلی منزل
51307-img1357-1-300x180.jpg

فضاسازی ایرانی با استفاده از دف

به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای تابلوهای گران قیمت، که شاید بتوان از آن‌ها در دکوراسیون خانه‌های مدرن ایرانی استفاده کرد، در ابتدا یک دف تهیه کنید و آن را روی دیوار آویزان کنید. به همین منظور برای جلوه بخشیدن بیشتر به فضا پیشنهاد دیگری برای شما داریم؛ استفاده از یک دیوار کوب آینه کاری شده در زیر دف به جلوه دادن آن در محیط بسیار کمک خواهد کرد. می‌توانید دو فلوت به صورت قرینه در کنارهای دف مورد استفاده قرار دهید تا دف شکل یک قاب عکس طراحی شده زیبایی را به خود بگیرد.
https://rinahomeco.com/

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

استفاده از فرش چهل تکه در دکوراسیون ایرانی سنتی

کار دیگری که شما برای اثر بخش کردن فضا می‌توانید انجام دهید، استفاده از فرش‌های سنتی است. به جای اینکه چندین فرش با رنگ‌های متفاوت داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ریسک‌پذیر بوده و قیچی را به دست بگیرید.

کاغذ دیواری آبرنگی

فرش‌ها را به تکه‌های نامساوی تقسیم کنید، به اولین فرش بافی مراجعه کرده و از او بخواهید این فرش‌های تکه شده را برای شما در ابعاد متفاوت ۶ متری، ۹ متری و یا حتی ۱۲ متری تکه دوزی کند. اکنون شما صاحب چند فرش با یک نوع طراحی هستید و بدون شک همه برای سلیقه منحصر به فرد شما، شما را تحسین خواهند کرد.

%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%81-300x200.jpg



چگونه با استفاده از کمدهای چوبی دکوراسیون ایرانی داشته باشیم؟

کمدهای چوبی بهترین انتخاب برای دیزاین خانه‌های ایرانی به شمار می‌روند. آینه کاری و تعمیرات این کمدها به شما این امکان را می‌دهد که از آن‌ها در اتاق پذیرایی به عنوان یک کمد تزئینی بهره ببرید. شما می‌توانید تمامی وسایلی را که از گذشته برایتان به یادگار باقی مانده‌اند را در این کمدها قرار دهید و فضاسازی را به نفع خاطرات نوستالژی قدیمی تغییر دهید.
 

arelagahi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2017
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
6
سن
36
اگر میخواید طراحی داخلی و معماری ویلاهای مختلف رو ببنید یه سری هم به پیج زیر بزنید داخل سایت ویلاهای زیادی معرفی شده که همگی دارای طراحی و معماری منحصر بفرد و خاصی هستش.

https://www.arel.ir/fa/News-Category-385.html
 
بالا