• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

عکاسی تبلیغاتی برای مدلینگ

mojtaba-borojerdiani

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
175
لایک‌ها
35
سن
29
چند نکته در مورد عکاسی مدلینگ وجود دارد که دانستن آنها برای هر کسی که به نوعی با هنر عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی سر و کار دارد، لازم و ضروری است. در صنعت مدلینگ افرادی با مهارتها و تخصصهای مختلف فعالیت می کنند که حضور هر کدام از آنها می تواند نقش مهمی در موفقیت این صنعت داشته باشد.

upload_2015-9-7_16-36-53.gif

%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.jpg


مدلینگ
طراحان مد اولین گروهی هستند که در یک پروژه مدلینگ شروع به کار می کنند. آنها با طراحی انواع پوشاک ، کیف و کفش ، زیورآلات و هزاران محصول دیگر که امروزه در کیفیت زندگی بشر از اهمیت بسزایی برخوردارند، می توانند خلاقیت و زیبایی را در هم بیامیزند. یک طراح مد با ارائه کارهایش به تولیدکنندگان و جلب نظر آنها می تواند برند شخصی خود را به بازار مد و مدلینگ معرفی کند و طرح خود را به تولید انبوه برساند.

تبلیغات و صنعت مدلینگ
تولیدکنندگان که در واقع اسپانسرهای مالی این مجموعه هستند ، علاوه بر حمایت های همه جانبه از طراحان مد و تولید محصول ، در تبلیغات و بازاریابی محصولات مرتبط با صنعت مدلینگ سرمایه گذاری های هدفدار و بسیار سودمندی دارند.

مقوله دیگری که در این مرحله وارد حیطه ی صنعت مدلینگ می شود ، تبلیغات و بازاریابی است. تبلیغات به اندازه ای دارای اهمیت است که در صورت ضعیف بودنش می تواند همه کار را تحت الشعاع قرار دهد و حتی باعث رکود صنعت مدلینگ شود.

در تبلیغات و بازاریابی صنعت مدلینگ ، شاخه جدیدی وجود دارد تحت عنوان "عکاسی مدلینگ". در این شاخه ، عکاس مدلینگ می تواند به دو صورت عمل کند: عکاسی مُد با مدل یا بدون مدل. در عکاسی بدون مدل از کالا و محصول مورد نظر به تنهایی و یا با چیدمانی در محیط بی جان عکاسی می شود . اما در عکاسی مُد با حضور مدل که اصطلاحا "عکاسی مدلینگ" نامیده می شود ، محصول مورد نظر تحت استفاده ی مدل قرار گرفته و عکاسی می شود ، به صورتی که زیبایی و تبلیغاتی بودن مدل ، همراه با کاربردی بودن محصول مطرح شده و نمایش داده می شود.
 
بالا