mojtaba-borojerdiani
Registered User
- تاریخ عضویت
- 26 آگوست 2015
- نوشتهها
- 175
- لایکها
- 35
- سن
- 29
عکاسی مدلینگ راهی میانبر در عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی: در مقاله ی "عکاسی مدلینگ چیست؟" به توضیح مختصری در مورد چگونگی شکل گیری و انجام یک پروژه مدلینگ تا رسیدن به مرحله عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی پرداختیم. در این مبحث میخواهیم بگوییم عکاسی مدلینگ راهی است : بدون واسطه و بدون اتلاف وقت و سرمایه ، برای معرفی بِرند شما به دنیای مُد.
طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ
در دنیای امروز طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ ، به واسطه تبلیغات ، ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند. طراحان مُد برای ارائه کار خود و در حالتی تخصصی تر برای معرفی برند خود ، نیازمند عرصه ای کارآمد هستند که بتوانند طرح خود را به نمایش بگذارند و این عرصه چیزی نیست جز تبلیغات با عکس مدلینگ. در عکاسی مدلینگ که اغلب با حضور شخص یا اشخاصی به نام مدل ، انجام می شود ، می توان با نشان دادن جزئیات و ریزه کاریهای طراحی شده در هنر طراح مُد ، نمایش زیبایی های اثر و جذابیت حضور مدل در تصاویر ، بر جنبه عکاسی تبلیغاتی آن تاکید بیشتری داشت.
برندینگ
بِرندینگ و در واقع معرفی و شناساندن یک بِرند در جهان رو به گسترش مُد ، کار آسانی نیست و راهی طولانی در پی دارد ، اما عکاسی مدلینگ در کوتاه کردن این راه و آسان کردن مسیر ، می تواند کمک بسیار زیادی به طراحان مُد بنماید.
از این رو طراحان مُد همواره به دنبال افرادی هستند که در این عرصه حضوری قدرتمند دارند و در تبلیغات حرفی برای گفتن دارند.
این افراد کسانی نیستند جز عکاسان مدلینگ و مانکنها یا مدل ها. عکاس مدلینگ با شناخت کاملی که از دنیای مُد و فشن دارد و با آگاهی از دنیای تبلیغات ، نقش مهمی در موفقیت بِرند و فروش محصول دارد. در دنیای امروز دیگر نمی توان تاثیر عکاسی تبلیغاتی در بِرندینگ و عکاسی مدلینگ در صنعت مدلینگ را نادیده گرفت ، زیرا مخاطبان این عرصه توجه ویژه ای به عکس مدلینگ و زیبایی های مسحور کننده ی آن دارند.
طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ
در دنیای امروز طراحی مدلینگ و عکاسی مدلینگ ، به واسطه تبلیغات ، ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر دارند. طراحان مُد برای ارائه کار خود و در حالتی تخصصی تر برای معرفی برند خود ، نیازمند عرصه ای کارآمد هستند که بتوانند طرح خود را به نمایش بگذارند و این عرصه چیزی نیست جز تبلیغات با عکس مدلینگ. در عکاسی مدلینگ که اغلب با حضور شخص یا اشخاصی به نام مدل ، انجام می شود ، می توان با نشان دادن جزئیات و ریزه کاریهای طراحی شده در هنر طراح مُد ، نمایش زیبایی های اثر و جذابیت حضور مدل در تصاویر ، بر جنبه عکاسی تبلیغاتی آن تاکید بیشتری داشت.
برندینگ
بِرندینگ و در واقع معرفی و شناساندن یک بِرند در جهان رو به گسترش مُد ، کار آسانی نیست و راهی طولانی در پی دارد ، اما عکاسی مدلینگ در کوتاه کردن این راه و آسان کردن مسیر ، می تواند کمک بسیار زیادی به طراحان مُد بنماید.
از این رو طراحان مُد همواره به دنبال افرادی هستند که در این عرصه حضوری قدرتمند دارند و در تبلیغات حرفی برای گفتن دارند.
این افراد کسانی نیستند جز عکاسان مدلینگ و مانکنها یا مدل ها. عکاس مدلینگ با شناخت کاملی که از دنیای مُد و فشن دارد و با آگاهی از دنیای تبلیغات ، نقش مهمی در موفقیت بِرند و فروش محصول دارد. در دنیای امروز دیگر نمی توان تاثیر عکاسی تبلیغاتی در بِرندینگ و عکاسی مدلینگ در صنعت مدلینگ را نادیده گرفت ، زیرا مخاطبان این عرصه توجه ویژه ای به عکس مدلینگ و زیبایی های مسحور کننده ی آن دارند.