برگزیده های پرشین تولز

EBP

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 مارس 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
44
محل سکونت
تهران،3راه طالقانی،خ. خواجه نصیر،خ. مقدم،پ80،واحد4
مجموعه ایده برتر پارسیان از سال 1380 کار خود را به صورت فروشگاهی در زمینه ماشین های اداری و مواد مصرفی آغاز نمود. در طی مدت 6 سال شعب فروشگاهی خود را افزایش داده و در راستای اهداف بلند مدیریت، مجموعه این فروشگاهها در قالب شرکتی هلدینگ متمرکز شد. سرانجام در سال 1387 شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت های بازرگانی در زمینه ماشین های اداری آغاز به کار کرد.
در سال 1388، دپارتمان فروش قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی به این مجموعه اضافه شد. از آغاز سال 1390 نیز فروش نوت بوک، لپ تاپ و تبلت دپارتمان خود را در این مجموعه راه اندازی نمود و دپارتمان سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته نیز به طور موازی به عنوان زیرمجموعه ای از این سازمان شروع به فعالیت نمود.
هم اکنون شرکت ایده برتر پارسیان در زمینه ماشین های اداری،قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، نوت بوک، لپ تاپ و تبلت و همینطور سیستم های حفاظتی و دوربین مدار بسته به صورت فعال مشغول به کار می باشد.
این شرکت همواره رضایت مشتریان را در صدر اولویت های خود قرار داده و وظیفه خدمت رسانی به آنان را به طرق مختلف انجام می دهد. از این رو دپارتمان خدمات نیز به صورت تخصصی در سال 1392 افتتاح گردید تا بیش از پیش در خدمت هموطنان عزیز باشد.
با وجود جوانی سازمان، بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب و پیاده سازی فناوری های برتر، شرکت را قادر ساخته تا پیشبرد اهداف خود را به همراه کسب رضایتمندی مشتریان به طور موثر فراهم کند.

همچنین سایت فروشگاهی این شرکت آماده خدمات دهی به همیهنان عزیز می باشد.
 
بالا