• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

(((*** فروش تبلت Ainol Crystal ، آکبند ***)))

soodi1100

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2012
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
11
سلام

یک عدد تبلت Ainol Crystal سفارش دادم که همین الان به دستم رسید و میخام بفروشمش
کاملا آکبند هست و با گارانتی 1 ساله
قیمت هم همین الان توی سایتی که ازش خریدم داره میده 525 هزار من میزنم 520 هزار
یعنی دارید از همون سایت میخرید ولی با 15 هزار تخفیف

09367234340


تبلت فروخته شد به یکی از دوستان انجمن
ختم تاپیک ، لطفا پاک یا قفل شود


_________________________________________________________________________________________________________

خلاصه مشخصات:
- پردازنده: 2nd Generation Amlogic8726-M6 Cortex-A9 Dual Core 1.5GHZ
- پردازنده گرافیکی: Dual Core Mali 400x2
- حافظه رم: 1GB DDR3
- حافظه داخلی: 8 گیگابایت قابل ارتقا از طریق کارت حافظه MicroSD تا 32 گیگابایت
- صفحه نمایش: 7 اینچ با کیفیت IPS، با رزولوشن 1024x600 پیکسل، مولتی تاچ
- امکانات دیگر: Wi-Fi - HDMI - کارت خوان - وب کم- حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - قطب نما
- سیستم عامل: Google Android 4.1 Jelly Bean
001.jpg


تکنولوژی IPS Screen در تبلت مدل Crystal
پنل های IPS ( زاویه دید فراگیر ) اولین بار توسط هیتاچی در سال 1996 معرفی شد . این پنل ها زاویه دید بسیار خوبی دارند و بر خلاف پنل های TN بیننده تا زاویه 180 درجه تصاویر را بصورت واضح و یکسان مشاهده میکند .

در پنل های IPS ( زاویه دید فراگیر ) بر خلاف پنل های TN مولکول های کریستال به صورت افقی حرکت میکنند که این نوع حرکت در پنل های IPS ( زاویه دید فراگیر ) باعث پراکندگی نور کمتر شده و در نتیجه بیننده شاهد زاویه دید گسترده , نمایش طبیعی تر , واضح تر و با کنتراست بالاتر رنگ ها خواهد بود.
ips-screen.jpg

در پنل های IPS ( زاویه دید فراگیر ) برای هر کدام از سه رنگ اصلی RGB هشت بیت اختصاص داده میشود در نتیجه برای مجموع سه رنگ بیست و چهار رنگ اختصاص داده شده که به راحتی قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ هستند. یکی از نقاط قوت تبلت ainol Novo7 Crystal بهره مندی از پنل IPS ( زاویه دید فراگیر ) است که در کنار رزولوشن بالای 1024x600 پیکسل به شما امکان لذت از تصاویر بی نهایت واضح و دیدنی را میدهد. با ainol Crystal از تجربه بازی های Full HD و بازی های 3D لذت ببرید و با کیفیت Full HD به تماشای فیلم و ویدئو بپردازید.



لذت بازی های 3D و Full HD با ainol Novo7 Crystal
اگر تا به امـروز نتوانسـته اید لـذت بردن از بازی های 3D و Full HD را تجـربه کنـید و یا میـخواهید همیـشه و همه جا از جدیدترین بازی های روز دنیا لذت ببـرید تبلـت ainol Novo7 Crystal با کارت گرافیک دوهسته ای سه بعدی قدرتمند , پردازنده پرقدرت دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و حافظه 1GB DDR3 به شما امکان اجرای سنگین ترین بازی های 3D و HD را می دهد.
397be2e21fc8afdffc1688d4b7e44f28.JPG
برای اجرای بسیاری از بازی های آندرویدی تبلت شما نیاز به حسگرهای شتاب سنج و ژیروسکوپ دارد . ainol Novo7 Crystal با استفاده از حسگر شتاب سنج 360 درجه و حسگر ژیروسکوپ پرقدرت در کنار شماست.
bb7d2d9bcca1d8e565c8cecd96e15bcc.JPG
ainol Novo7 Crystal با بهره مندی از تکنولوژی صفحه نمایش IPS ( زاویه دید فراگیر ) , رزولوشن بالای 1024x600 پیکسل و صفحه نمایش خازنی با قابلیت شناسایی همزمان پنج نقطه ای , تجربه ای متفاوت از بازی را به شما ارائه میکند.
111.jpg

امکانات و ویژگی های منحصر به فرد آندروید ۴٫۱
۱- فناوری جدید در پردازنده های گرافیکی
یکی از مهم ترین خصوصیات سیستم عامل آندروید ۴٫۱ Jelly Bean ، سرعت بالایش می باشد.شرکت سازنده با قرار دادن فناوری جدیدی در پردازنده های گرافیکی سرعت جابجایی در منوها و همچنین کیفیت تصویر را نیز بالا برده است.

۲- موقعیت یاب و زمان سنج شرکت گوگل
همانطور که می دانید شرکت گوگل در زمینه موقعیت یابی بسیار قدرتمند می باشد و این امکان خود را در گوشی ها نیز به کار برده است.همچنین این شرکت برنامه ای حرفه ای از موقعیت یابی و زمان سنج با امکاناتی فراتر از گذشته در سیستم عامل آندروید ۴٫۱ قرار داده است.

۳- منوی رویدادها ( Notification bar ) بسیار حرفه ای و کارآمد
همه ی گوشی ها دارای یک منوی رویداد ها یا به اصطلاح Notification bar می باشند که این منو شما را از رویدادهایی همچون تماس های بی پاسخ ( miss call ) ، پیامک ها و ایمیل های دریافتی ، روزهای مشخص شده در تقویم و هرآنچه که به عنوان اطلاع رسانی در گوشی می باشد ، مطلع می کند.اما منوی رویدادها در آندروید ۴٫۱ Jelly bean بسیار حرفه ای و کارآمدتر می باشد و در این راستا به آن Actionabale نیز می گویند.Actionable در اینجا به معنای انجام کارها به صورت مستقیم می باشد.

۴- تغییر اندازه ویجت ها به صورت اتوماتیک برای هم خوانی با صفحه نمایش
در آندروید ۴٫۱ ، ویجت ها بسیار هوشمندتر شده اند.برای مثال اگر بخواهید ویجتی با اندازه بزرگ را بر روی صفحه نمایشی با فضای خالی کم قرار دهید ، ویجت مورد نظر به صورت اتوماتیک تغییر اندازه داده تا در صفحه نمایش شما قرار گیرد.

۵- گالری جدید با محیط کاربری و امکانات متفاوت
گالری آندروید ۴٫۱ دارای امکانات بیشتری نسبت به آندروید ۴ می باشد.از جمله آن ها می توان تغییرات اعمال شده در محیط کاربری گالری ، قابلیت های جدید جهت ویرایش عکس ها و فیلم ها و … اشاره کرد.

۶- کیبورد هوشمند با فناوری تصحیح اتوماتیک متون
کیبورد آندروید ۴٫۱ دارای یک دیکشنری بسیار قدرتمند جهت حدس زدن کلمات مورد نظر شما و همچنین تصحیح آن ها می باشد.

۷- قابلیت تبدیل صدا به نوشته به صورت آفلاین
همانطور که می دانید در آندروید ۴ برنامه ای به نام Voice Dictation وحود داشت که صدای شما را تبدیل به نوشته می کرد و این برنامه فقظ به صورت آنلاین قابل استفاده بود.اما این برنامه در آندروید ۴٫۱ می تواند بدون نیاز به اتصال به اینترنت فعالیت کند.

۸- جست و جوی اینترنتی با سرعت و دقت بالاتر

۹- جست و جوی اینترنتی به صورت صوتی و دریافت جواب صوتی
در آندروید ۴ یک سیستم حرفه ای جهت جست و جوی صوتی در اینترنت وجود داشت که تواسط آن شما می توانستید با صحبت کردن در مورد موضوع مورد نظر آن را پیدا کنید.این قابلیت در آندروید ۴٫۱ نیز وجود دارد با این تفاوت که می تواند پاسخ صوتی و هوشمندی از اینترنت به شما بدهد!
222.jpg
333.jpg

 
Last edited:

soodi1100

Registered User
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2012
نوشته‌ها
237
لایک‌ها
11
سلام

تبلت فروخته شد به یکی از دوستان انجمن
ختم تاپیک ، لطفا پاک یا قفل شود
 
بالا