• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش محصولات شرکتESET آنتی ویروس معتبرناد32 با کمترین قیمت ممکن از نمایندگی رسمی فروش در ایران

fath98

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
12
محل سکونت
استان خراسان رضوی -شهرستان نیشابور
با سلام خدمت کاربران پرشین تولز در این تاپیک محصولات شرکت ESET عرضه می شود

مجموعه آنتی ویروس های ناد32 آخرین نسخه
قابلیت رجیستر شدن در سایت شرکت ESET را دارا میباشد این لایسنس هادارای پشتیبانی وگارانتی از شرکت نت تجارت کاسپین نماینده رشمی پشتیبانی وفروش آنلاین شرکت ESETدر ایران ومنطقه خاورمیانه
درضمن تعداد انتخاب کاربر از 1 تا 24 کاربر به صورت آنلاین +تمدید لایسنس های قبلی شما+تنوع مصولات +در ضمن محصولات شرکتی موجود می باشد
لایسنس ها دارای قابلیت تمدید میباشند
توجه
با افزایش روزافزون تعداد شرکت های وارد و عرضه کننده آنتی ویروس و محصولات نرم افزاری ، سوالی در ذهن همه خریداران بوجود می آید . کدام محصول اصل است ؟

افراد سوجو با کرک کردن سورس نرم افزارهای ESET، یک آدرس تقلبی برای گرفتن به روز رسانی ها به نرم افزار می دهند. این عمل موجب می شود نرم افزار به صورت نامنظم update ها را از سرور های داخلی این شرکت ها بگیرد و بنا بر این عملکرد مطلوبی در سیستم کامپیوتری ندارد.
قیمت این نوع از محصولات بسیار پایین است که اگر افراد سودجو کمی منصف بودند باید این محصول را رایگان در اختیار مشتری قرار می دادند!
برای شناسایی این محصولات می توان نرم افزار اصلی را از سایت ESET.com دانلود کرد و مشاهده نمود که سریالی که توسط سودجویان در اختیار مشتری قرار داده می شود در نرم افزار ارجینال بی اعتبار است و میبایست نرم افزار را به دلیل دستکاری و کرک ، از روی سی دی خود محصول نصب نمود. برخی از این شرکت ها با استفاده ابزاری از جملاتی همچون پشتیبانی 24 ساعته در تمام سال و یا عباراتی مانند آن ، سعی در منحرف نمودن کاربر داشته تا به منافع خود دسترسی پیدا نمایند .
لازم به ذکر است قیمت ای نوع محصول در بازار در حدود 2 تا 10 هزار تومان میباشد .
اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید محصول در دست شما اصل است ، می توانید نرم افزار را از هر جایی (به عنوان مثال سایت اصلی ESET.com) دانلود کرده و با نام کاربری و گذرواژه ای که دردست دارید وارد نرم افزار کنید . اگر بلافاصله و بدون مشکل فعال گردید ، محصول شما ارجینال است و در غیر اینصورت ، شما محصولی بی ارزش خریداری نموده اید .


توجه: شرکت ESET در نسخه جدید از محصولات امنیتی خود یعنی ویرایش 10، تغییراتی اعمال نموده است. بر این اساس تولید ESET Smart Security متوقف شده و محصول جدیدی با نام ESET Internet Security جایگزین آن شده است. بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، از آنجاییکه Internet Security محصولی متفاوت از Smart Security می باشد، کاربرانی که در گذشته نسخه Smart را خریداری کرده بودند امکان تمدید لایسنس به Internet را نخواهند داشت. بنابراین در صورت تمایل به استفاده از نسخه Internet Security شما می بایست لایسنس جدید خریداری کنید.

ESET NOD32 Antivirusبه صورت ارجینال برای 1 کامپیوتر به مدت 1سال 48000 هزارتومان
ESET Internet Security بهصورت ارجینال برای 1 کامپیوتر به مدت 1 سال 64000هزارتومان
ESET Multi - Device Security Pack بهصورت ارجینال 3کاربره به مدت 1 سال121000هزارتومان

هرنوع محصولی با هر تعداد کاربر خواستید داخل تاپیک بنویسید نا برای شما عزیزان ارسال شود

قابل ثبت در سایت رسمی ESET خاورمیانه : http://www.eset.com/me/activate

( نشانه اورجینال بودن محصولات قابل استفاده در ایران و خاورمیانه )


خرید آنلاین

vj2i_kl24.jpg
 
Last edited:
بالا