• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش پراید 141مدل اسفند87نقره ای(5 سال تخفیف بیمه)کم کارکرد- تمیز+ رینگ و لاستیک و سیستم صوتی قوی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
سلام به همه بزرگواران

کار بنده طوریه که زیاد نمیتونم با ماشین دور دور کنم یعنی وقتشو ندارم به همین علت این ماشین سر جمع 82000 کارکرده به شرط که البته خودتون از نزدیک ماشین و ببینید متوجه میشید کم کارکرده

ماشین تمیزه در راننده کمی خوردگی و رنگ داره ولی جلو عقب صحیح و سالم DLX هست رخ ماشین 20 20
5 سال تخفیف بیمه داره که خدارو شکر از بابت بیمه راحتیم یعنی هزینه بیمه + تخفیف بیمه 6 ماهه 170000 تومان و 1 ساله حوالی 350 الی 370 هزار تومان میشه و در حال حاضر تا برج 7 بیمه داره...

رینگ زیرش 4 پره و لاستیکش کومهو 185 که برج 8 پارسال حوالی 1 میلیون برام هزینه برداشت و تا امروز فکر کنم 80% لاستیک سالمه

ماشین خرجی نداره و داخل هم بسیار تمیزه

باطری اتمی تاگت 66 آمپر و 18 ماه گارانتی داره بقیمت 210 هزار و برج 12/91 خریده شده دزدگیر ماجیکار داره + 2 تا ریموت

روغنش هم تازه عوض کردم 1/2/92 سوپر تکتاز فیلتر و هواکش هم تعویض شد بقیمت 50 چوق

امروز جلوبندی ماشینو طی اقدامی انتهاری بصورت کامل آوردیم پایین آکبندش کردیم بستیم سر جاش 200 هزار تومن هم هزینه شد بتاریخ 92/2/14

شد مثل روزای اولش ..
خدایی ماشین آماده سفره هر خرجی که فکرشو کنید قبلا شده

قیمت 10,400,000 تومان



و اما در صورت نیاز به سیستم صوتی 1,200,000 به قیمت پایه بالا اضافه میشه
مشخصات سیستم:

باند 6975 300 وات اصل به شرط (نایاب)

ساب 308 دو خروجه 1200 وات + باکس گرد که کمیاب هست و خروجی صدای عالی دارن

آمپیلی حرفه ای و قوی بوشمن 1200 وات 4 کاناله و 1 خروجی ساب

ضبطش پایونییره مدلش یادم نیست ولی cd خوره و ورودی AUX داره

سیم کشی داخل هم از نوع بهترین و بدون نویز هست که با نصبش 140 هزینه برداشته

باندهای جلو هم عوض شده که در صورت ولوم بالا صدا بسیار تفکیک شفاف و واضحه


اگر سیستم هم نخواستید با ضبط فابریک میفروشم

دوستان سیستم فقط بطور کامل و ترجیحا رو ماشین فروخته و هیچ قطعه ای تکی فروخته نمیشه
















بچه زرنگها ! زنبورا ! تیزا ! اوناییکه آخرشن خلاصه دلالها تو این تاپیک نظر کارشناسی و پیشنهاد و اما اگر و آیا نکنن و در کل اسپم ندن فقط مصرف کننده صحبت کنه در خدمتیشیم

ارادت
 
Last edited:

IranNewMan

Registered User
تاریخ عضویت
1 اکتبر 2009
نوشته‌ها
390
لایک‌ها
69
فامیل دور
شومـــــــا پراید دارین !!! نگفته بودین ! من از بچه گی آرزو داشتم پراید داشتم دی:


به شرط اول ارسال بعد واریز 10 خریدارم :lol:
 

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
فامیل دور
شومـــــــا پراید دارین !!! نگفته بودین ! من از بچه گی آرزو داشتم پراید داشتم دی:


به شرط اول ارسال بعد واریز 10 خریدارم :lol:


فامیل دور !!!!

یعنی پراید خوبه یا بد !!

بیا بخز داداش به آرزوت میرسی ایـــــــــــــــــــــشــالا !
 

amirjk

Registered User
تاریخ عضویت
8 نوامبر 2012
نوشته‌ها
5,669
لایک‌ها
816
محل سکونت
تهران
عزیز رینگاتو با رینگ معمولی هاچ بک ما تاخت میزنی
 

we2ta1

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
1,544
لایک‌ها
81
محل سکونت
لرستان مهد طبيعت ايران
امروز یه صبا 89 واسه داداشم خریدم 9تومان و 1تومانم پول سیستمش بود
بدون رنگ و تصادف

قیمتت خیلی بالاست داداش
 

jeeex.2

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
774
لایک‌ها
160
محل سکونت
اهواز
ماشینه تمیزیه آپ واسه دوستمون
 

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
امروز یه صبا 89 واسه داداشم خریدم 9تومان و 1تومانم پول سیستمش بود
بدون رنگ و تصادف

قیمتت خیلی بالاست داداش

صبا 89 9 میلیون!!
داداش 86 بوده حتما روزنامه رو یه نیگاه بنداز پرايد صندوقدار صبا (85 و 86 )

http://www.rahnama.com/component/mtree/گروه/36971/پرايد-صندوقدار-صبا-89-و90.html

قیمت بیاد دستت نکنه پراید شده 12 میلیون !!


ماشینه تمیزیه آپ واسه دوستمون


ممنون قابل نداره دوست عزیز
 

mirij861

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2012
نوشته‌ها
4,029
لایک‌ها
3,354
محل سکونت
مـــشهد
امروز یه صبا 89 واسه داداشم خریدم 9تومان و 1تومانم پول سیستمش بود
بدون رنگ و تصادف

قیمتت خیلی بالاست داداش

بگو از کجا خریدی ما هم بیایم بخریم ..... :D احتمالا یک سال پیش منظورته
 
Last edited:

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
6-1 )تعریف روندها :
روندها، سمت و سوی حرکت قیمت در گذشته را نشان می دهند. از آنجا که روند، قدرت و تمایل غالب تریدرها را در نوسانات قیمت نشان می دهد می توان انتظار داشت تا زمانی که نیرویی بیشتر از نیروی فعلی بازار و در جهت عکس به بازار وارد نشود روند ادامه داشته باشد.
روندها مجموعه ای از موج های صعودی و نزولی می باشند. در اولین نگاه میتوان این نکته را متوجه شد که بازار هیچ زمانی دارای روند مستقیم نیست و مجموعه ای از شکسته شدن حمایت ها و مقاومت های گوناگون است که یک روند را تشکیل می دهد.
6-1-1 )تقسیم بندی روندها از لحاظ جهت حرکت
روندها دارای سه جهت کلی می باشند 1: روند صعودی 2:روند نزولی 3:روند خنثی
-1 در روند صعودی قیمت بیشتر از آنکه تمایل به تضعیف داشته باشد تمایل به تقویت و بالا رفتن دارد. در روند صعودی معقول ترین کار خریدن و باقی ماندن در بازار تا تشخیص انتهای روند صعودی است.
-2 در روند نزولی قیمت بیشتر از آنکه تمایل به تقویت داشته باشد تمایل به تضعیف و پایین آمدن دارد. در روند نزولی معقولترین کار فروختن و باقی ماندن در بازار تا تشخیص انتهای روند نزولی است. (در بازارهای یک طرفه فروختن به معنی بی معامله ماندن و نظاره کردن می باشد)
-3 روند خنثی بیان کننده قدرت برابر خریداران و فروشندگان در زمانی خاص است. عموما آنچه در روند خنثی دیده می شود در بازه های زمانی کوتاه تر تلفیقی از روندهای صعودی و نزولی می باشد و در بازه های زمانی بلند مدت روند خنثی، خود جزئی از یک روند دیگر می باشد. در روند های خنثی یا معامله گر باید تا زمان چیرگی قدرت یکی از گروه خریداران یا فروشندگان نظاره گر باشد و یا از روند های کوچک صعودی و نزولی بازار منتفع شود.
6-1-2 )تقسیم بندی روند ها به لحاظ زمانی
غیر از جهت قیمت، طول مدت روند نیز حائز اهمیت می باشد. تا به حال تعریف غالبی برای تقسیم بندی زمانی روندها، بین تریدرها وجود نداشته اما تقسیم بندی غالب به سه دسته اشاره دارد 1: روند بلند مدت 2: روند میان مدت 3: روند کوتاه مدت
برای این تقسیم بندی روند بلند مدت را بیش از شش ماه یا یکسال در نظر می گیرند. روند میان مدت را بیش از یک ماه تا یکسال در نظر می گیرند و روند کوتاه مدت را روندهای دارای زمان کمتر از یک ماه در نظر می گیرند. گرچه روند های میان روز کوچک تر از روند های کوتاه مدتی است که تعریف کردیم اما اغلب معامله گران روند های میان روز را نیز جزء روند های کوتاه مدت طبقه بندی می کنند.
نکته دیگر در مورد روندها، حرکات موجی شکل آنها است. هر روند در بازه زمانی خاص خود تشکیل شده از چند روند کوچکتر و در بازه زمانی بزرگتر جزئی از موج روند بزرگتر می باشد. بنابراین وقتی صحبت از روند به میان می آید تعیین بازه زمانی روند نیز حائز اهمیت می باشد.
6-1-3 ) اصول کار با خط روند,نحوه رسم و درجه اهمیت آن
همانطور که در گذشته اشاره شد روند ها مجموعه ای از پیشی گرفتن موج های یک جهت قیمت بر جهت مقابل می باشد.
اگر به شکل زیر دقت کنید می بینید که روند صعودی مجموعه ای از روندهای کوچکتر می باشد که مجموع و اندازه روندهای نزولی، کوچکتر از روندهای صعودی می باشد. از همین رو روند غالب صعودی است. به بیانی دیگر شاهد آن هستیم که در روند صعودی مقاومت های جدید بالاتر از مقاومت های قبل از خود هستند اما قیمت در خطوط حمایت به حمایت قبل از خود نمی رسد. عکس این حالت برای روند نزولی تعریف می شود.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image002.jpg

تا زمانی که در یک روند صعودی قرار داریم دره های قیمت (حمایت ها) نباید به قیمت پایین تر از حمایت قبلی برسد و در روند نزولی قله های قیمت (مقاومت ها) نباید به قیمت بالاتر از مقاومت قبلی برسد. این نکته مهمترین اصل تشخیص و بکارگیری روند می باشد. در صورتی که قله ها یا دره ها به موج قبل خود برسند در اصل بیان کننده این هستند که یا شیب روند غالب کم شده یا آن روند پایان یافته و روند معکوس جدیدی در پیش داریم.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image004.jpg

برای ترسیم یک روند صعودی حداقل دو دره قیمت (حمایت) را به یکدیگر متصل می کنیم و تا زمانی که قیمت از امتداد این خط ترسیمی رد نشود روند صعودی می ماند.
برای ترسیم یک روند نزولی حداقل دو قله قیمت (مقاومت) را به یکدیگر متصل می کنیم و تا زمانی که قیمت از امتداد این خط ترسیمی رد نشود روند نزولی می ماند.
اعتبار یک روند را تعداد دفعات برخورد قیمت با خط روند، میزان زمان باقی ماندن قیمت در روند و شیب روند تعیین می کند و در صورتی که هر کدام از سه پارامتر بالا بیشتر و بزرگتر باشد اطمینان کردن به روند غالب اهمیت بیشتری پیدا می کند.
6-1-4 ) کاربرد خط روند
با توجه به توضیحات بالا تکنیک استفاده از خط روند بدین صورت می باشد که بعد از ترسیم خط روند، در بازگشت قیمت، با برخورد قیمت به خط روند، انتظار بازگشت قیمت در جهت روند غالب را داریم و معامله ای در جهت روند باز می کنیم.
در شکل زیر روند صعودی دلار به فرانک را می بینیم. پس از هربار برخورد قیمت به خط روند(Trend line) قیمت شروع به بالا رفتن می کند. در بار سوم و چهارم برخورد قیمت به خط روند می توان در جهت صعودی معامله خرید باز کرد. می بینیم که هر بار معامله ما وارد سود شده است.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image006.jpg

6-2 ) رسم کانال ها
معمولا روند ها تمایل دارند که در داخل کانال قیمتی خاص حرکت کنند بدین معنی که همانطور که شیب خط روند در صورت تغییر می تواند باعث تعویض نقش روند شود، خارج شدن بازار از کانال خود نیز می تواند باعث تغییرات در روند و شیب آن گردد. برای ترسیم خط کانال باید به موازات خط روند خطی از آخرین قیمت موجود در کانال رسم شود. برای خط روند حتما لازم بود دو نقطه را برای روند در نظر بگیریم اما در خط کانال نیازی به دو نقطه برخورد قیمت نمی باشد و تنها یک نقطه را با فرض استفاده موازی خط روند میتوان استفاده کرد. فراموش نشود خط کانال تابعی از خط روند می باشد و هیچ زمانی خط کانال قبل از خط روند ترسیم نمی شود.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image008.jpg

6-2-1 ) کاربرد کانال ها
در مورد خط کانال نیز به مانند خط روند در برخورد قیمت به خط کانال ترسیمی میتوان بازگشت قیمت به
درون خط کانال را انتظار داشت. ریسک معاملات برخورد قیمت با خط کانال بسیار بیشتر از معاملات با خط روند می باشد. دلیل این موضوع نیز وارد شدن در این معاملات بر خلاف روند غالب بازار می باشد در حالی که معاملات بر اساس خط روند در جهت عمومی قیمت است. خط دیگری نیز بین دو خط ترند لاین و کانال میتوان وجود داشته باشد با نام خط میانه (Middle line) که از این خط نیز میتوان به مانند دو خط روند و کانال استفاده کرد. نکته دیگر در مورد استفاده از خطوط روند و کانال، تصحیح این خطوط در زمان هایی است که شیب آنها کم می شود و باید خطوط جدیدی ترسیم شود تا از زیان معاملات جلوگیری شود.
6-3 )خطوط پیوت (Pivot)
به طور کلی از خطوط پیوت برای معاملات روزانه استفاده می کنند و با انجام محاسبه بر روی قیمت های روز گذشته ساپورت و رزیستنس های روز آتی را به دست می آورند. ولی افرادی نیز هستند که این خطوط را برای بازه های زمانی بزرگتر مانند هفتگی، ماهانه و یا حتی سالانه استفاده می کنند. برای محاسبه خط پیوت به چهار پارامتر روز گذشته(بازه زمانی قبلی) نیاز است. این چهار پارامتر عبارتند از بیشترین قیمت، کمترین قیمت، نقطه باز شده و نقطه بسته شده روز گذشته که مورد نیاز هستند. البته در مورد بازارهای 24 ساعته مانند فارکس که بازار زمان بسته شدن شبانه ندارد نقطه باز شدن قیمت لحاظ نمی شود و تنها از نقطه بسته شدن قیمت استفاده می گردد. نحوه محاسبه آن به شکل زیر است:
PP=PivotPoint=High+Low+Close/3
R1=(2*PP)-Low
R2=PP+(High-Low)
S1=(2*PP)-High
S2=PP-(High-Low)

در محاسبه پیوت بازارهای 24 ساعته، قیمت بسته شدن(Close) از اهمیت بالایی برخوردار است به علت اینکه در ساعتی خاص بازار بسته نمی شود، معامله گران می توانند از ساعات مختلفی استفاده کنند. اغلب افراد با ساعت 24 بروکر خود پیوت را محاسبه می کنند که می تواند کاری اشتباه باشد برای بهترین جواب عموما ساعت 12 نیمه شب گرینویچ یا ساعت 12 نیمه شب به وقت نیویورک مورد استفاده قرار می گیرد که بازده بهتری نسبت به دیگر ساعات بازار دارد. بالاترین و پایینترین قیمت (High-Low) نیز در بازه زمانی بین 12 نیمه شب روز گذشته تا 12 نیمه شب روز جاری محاسبه میگردد.
6-3-1 ) کار با خطوط پیوت
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image010.jpg
استفاده از خطوط پیوت دقیقا به مانند استفاده از خطوط ساپورت و رزیستنس است بدین صورت که پس از ترسیم، هر کدام از خطوط می تواند قابلیت عکس العمل به قیمت را داشته باشند. در شکل زیر پس از محاسبه داده های روز 18 July خطوط پیوت و ساپورت برای روز 19 July محاسبه می گردد در ساعات اولیه روز کاری اروپای مرکزی (بازار توکیو) قیمت نمودار پوند به دلار به خط پیوت می رسد اما با فشار خریداران قیمت به سطوح بالا می رود. تا اینکه در ساعت 10:30 به وقت اروپای مرکزی با اعلام خبری مربوط به انگلستان قیمت با گپی رو به پایین از خط پیوت می گذرد. در کندل بعد لحظاتی قیمت به پیوت می رسد و در ادامه روز، قیمت به خط ساپورت اول می رود. قیمت توانایی رد شدن از ساپورت یک را نداشته و دوباره رو به بالا حرکت می کند. این بار نقش حمایتی خط پیوت پوینت تبدیل به مقاومت می شود و قیمت در اواخر روز در بین خط پیوت و S1 بسته می شود.
در نمونه ای دیگر قیمت پس از رسیدن به خط پیوت در ادامه روز حرکت صعودی را نمایش می دهد. با اینکه خطوط R1 تا R3 برای دوره ای جلوی حرکت صعودی قیمت را می گیرند اما فشار خریداران صعود قیمت را رقم می زند.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image012.jpg

6-4 ) خطوط کاماریلا (Camarilla)
خطوط کاماریلا نیزبه نوعی ساپورت و رزیستنس می باشند. با اینکه فرمول محاسبه و نحوه استفاده از این خطوط با خط های پیوت متفاوت است اما کلیات آنها در استفاده از ساپورت و رزیستنس یکسان است. در خطوط کاماریلا هشت خط برای هر روز محاسبه می شود که عموما از 4 خط آن استفاده می گردد فرمول محاسبه هشت خط کاماریلا به ترتیب زیر می باشد.
H4=((High-Low)*(1.1/2)) + Close
H3=((High-Low)*(1.1/4)) + Close
H2=((High-Low)*(1.1/6)) + Close
H1=((High-Low)*(1.1/12))+ Close
L1=Close-((High-Low)*(1.1/12))
L2=Close-((High-Low)*(1.1/6))
L3=Close-((High-Low)*(1.1/4))
L4=Close-((High-Low)*(1.1/2))
6-4-1 ) کار با خطوط کاماریلا
معمولا محاسبه 4 خط از 8 خط در مورد خطوط کاماریلا حائز اهمیت هستند. در صورت صعود قیمت خط های H3 و H4 و در صورت نزول قیمت خطوط L3 و L4 حائز اهمیت هستند. کسانی که از خطوط کاماریلا استفاده می کنند عقیده دارند که قیمت در اغلب روزها توانایی عبور از خطوط L3 و H3 را ندارد و در بازه ای بین این دو خط باقی می ماند. این افراد بر این اساس، با رسیدن قیمت به هر کدام از این دو خط در جهت بازگشت به سمت مخالف، وارد بازار می شوند. اما در روزهایی که بازار دارای روند قوی می باشد با شکسته شدن خطوط L3 و H3 صبر می کنند تا قیمت به خطوط L4 و H4 نیز برسد. سپس از آنجا در جهت روند اصلی وارد معامله می شوند.در شکل زیر قیمت ابتدا به خط H3 می رسد و با فشار فروشندگان به سمت خط L3 حرکت می کند.مشاهده می شود قیمت از خط L3 رد نمی شود و خریداران در ادامه روز حتی قیمت را از خط H3 و H4 رد میکنند.
C:\Users\Shahin\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image014.jpg
 
Last edited:

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
-------.......
 
Last edited:

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
رفیق من خودم دنبال ماشینم ولی زور داره 10.5 پول پراید 87 داد

الان با 11 میتونی سیلو سر و حال بگیری

شما مختاری داداش اونی که ماشین کم خرج و کم کار و بی دردسر بخواد پیداش میشه ...
قبلا سیلو داشتم خرجش سنگین بود الانم که دیگه واوییییلاااا
 

sajad0937

Registered User
تاریخ عضویت
29 آگوست 2012
نوشته‌ها
552
لایک‌ها
118
شما مختاری داداش اونی که ماشین کم خرج و کم کار و بی دردسر بخواد پیداش میشه ...
قبلا سیلو داشتم خرجش سنگین بود الانم که دیگه واوییییلاااا
خرج سیلو سنگین بود؟!

مساله اینجاس ک خرج همه ماشینا بالاس نسبت ب پراید:D

و دلیلشم اینکه قطعات پراید از کمترین درجه کیفیت برخورداره تازه پراید 141 ک تو تست کیفیت از همه خودرو ها حتی پراید معمولی هم پایینتره و رتبه اخر رو داره

مثلا شما ی صفحه میخری برای پراید 50 تومن 40 تا برات کار میکنه ولی همون صفحه رو برای سیلو میخری 200 تومن120 تا برات کار میکنه

در مورد سیلو هم اگه ماشین تمیز بخری فوق العاده کم استهلاکه و خرجش نسبت ب 206 ب مراتب کمتره

ب هر حال امیدوارم براش مشتری پیدا شه
 

shabgard67

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
22 مارس 2012
نوشته‌ها
5,837
لایک‌ها
152
محل سکونت
کرج
خرج سیلو سنگین بود؟!

مساله اینجاس ک خرج همه ماشینا بالاس نسبت ب پراید:D

و دلیلشم اینکه قطعات پراید از کمترین درجه کیفیت برخورداره تازه پراید 141 ک تو تست کیفیت از همه خودرو ها حتی پراید معمولی هم پایینتره و رتبه اخر رو داره

مثلا شما ی صفحه میخری برای پراید 50 تومن 40 تا برات کار میکنه ولی همون صفحه رو برای سیلو میخری 200 تومن120 تا برات کار میکنه

در مورد سیلو هم اگه ماشین تمیز بخری فوق العاده کم استهلاکه و خرجش نسبت ب 206 ب مراتب کمتره

ب هر حال امیدوارم براش مشتری پیدا شه

صفحه پراید 50 تومن ؟

میشه بپرسم کدوم مارک ؟

من سکو انداختم 2 ماه پیش 90 تومن

شرکتیش که سایپا میزاره رو ماشین صفرها 60 تومن هستش که 40 تا میره

وگرنه من همین سکو رو تا 95 راحت بردتم

تازه یکم ضعیف شده بود رو پراید قبلیم دیگه برداشتمش

اگه اینجوریه چرا همه نمیرن سیلو بخرن ؟؟؟؟

من 405 - پرشیا - سمند - پیکان - سیلو - سیناد - و پراید داشتم

خداییش داخل شهر هیچی پراید نمیشه تازه هیدرولیک که دیگه محشره

بعد از اون هم سیناد خیلی کم مصرف و کم خرج و البته کیفیتشم خوب بود ولی دیگه نیست
 

shahinm

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2012
نوشته‌ها
767
لایک‌ها
7
محل سکونت
تهران
خرج سیلو سنگین بود؟!

مساله اینجاس ک خرج همه ماشینا بالاس نسبت ب پراید:D

و دلیلشم اینکه قطعات پراید از کمترین درجه کیفیت برخورداره تازه پراید 141 ک تو تست کیفیت از همه خودرو ها حتی پراید معمولی هم پایینتره و رتبه اخر رو داره

مثلا شما ی صفحه میخری برای پراید 50 تومن 40 تا برات کار میکنه ولی همون صفحه رو برای سیلو میخری 200 تومن120 تا برات کار میکنه

در مورد سیلو هم اگه ماشین تمیز بخری فوق العاده کم استهلاکه و خرجش نسبت ب 206 ب مراتب کمتره

ب هر حال امیدوارم براش مشتری پیدا شه

عزیز دل این ماشین دومم هست که واسه تو تهران و ایران زیادیم هست که گذاشیتم واسه فروش شما هم خودتو ناراحت نکن شاید سیلو ماشین شاخی واست باشه ولی من 8 سال پیش داشتمش که خرجش از 206 بیشتر بود داشبوردشم که شبیه پیکان بود حالا شما با این تیپ ماشینا حال میکنی مشغول باش..

قیمتهای قطعات پرایدم بپرس تو جریان باشی فقط دیروز جفت بلبرینگاش جنس خوب شد 60 هزار تومن باطری چند وقت پیش خریدم 210 هزار و ....
صفحه 50 تومنی داشتی!!! بزنگ به شمارم بیام ازت بخرم واسه خودم و بچه ها لازم میشه:blink:

پراید بهترین کم خرج ترین بهترین ماشینه واسه تو تهران بهت پیشنهاد میدم یدونه بخری خیلی خوبه اونم 141 که اتاقش هم قشنگه فول آپشنم که هست:D
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا