برگزیده های پرشین تولز

فروش کوکتل پدیکور به صورت عمده و تک فروشی

ramin n

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
234
لایک‌ها
27
محل سکونت
اصفهان
سلام خدمت دوستان پرشین تولز
در نظر داریم محصولات زیبایی و سلامتی کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان را برای کاربران اصفهانی پرشین تولز با قیمت عمده به صورت تک فروشی با قیمت 17 هزار تومان در اصفهان تقدیم کنیم تمام مواد استفاده شده بهترین مواد و ارگانیک هستند
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید
09138699984 نیرمی

کوکتل پدیکور.jpeg

کوکتل پدیکور چیست؟​


رسیدگی به پوست و ناخن پا مخصوصا برای افرادی که زمان های طولانی از کفش استفاده می کنند، امری لازم و ضروری است. برای سالم سازی پوست و ناخن پا، ابزار و مواد خاصی مورد نیاز است که از جمله آن ها می توان به کوکتل پدیکور اشاره کرد. کوکتل پدیکور نوعی ماده مغذی برای لایه برداری پوست پا و نرم و لطیف کردن آن محسوب می شود.


انواع کوکتل پدیکور در شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسند. با این حال کوکتل ها معمولا گوی های زیبایی هستند که با قرار گرفتن در آب به سرعت شروع به جوشش می کنند. در ساخت کوکتل پدیکور معمولا از مواد زیر استفاده می شود:


  • روغن های طبیعی مانند روغن بادام
  • نمک دریا
  • جوش شیرین
  • انواع اسانس ها و عصاره ها مانند عصاره اسطوخودوس
  • انواع گل برگ ها و پولک های تزیینی

کوکتل پدیکور گرد.jpeg

با توجه به اینکه انواع کوکتل پدیکور دارای مواد مغذی مانند پتاسیم، منیزیم، کلسیم و گوگرد هستند، بنابراین به خوبی می توانند پوست پا را پاکسازی و لایه برداری کنند. در نتیجه، معمولا پس از انجام پدیکور، پوست پا به نرمی و لطافت خاصی می رسد.


وجود مواد مغذی در کوکتل پدیکور به تقویت ناخن های پا نیز کمک می کند. همین مساله باعث می شود تا به مرور ناخن پا سفت تر شده و فرم ناخن ها زیباتر گردد.
 
بالا