• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

فروش یک دستگاه psp2000 با کیف اصل و 1 ماه کارکرد مفید (در حد آکبند)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mahyar77gh

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2012
نوشته‌ها
90
لایک‌ها
19
محل سکونت
تهران
با سلام ،


بنده یک دستگاه PSP 2000 کپی خور ثابت (یعنی پس از اتمام باتری، بازی ها حذف نمیشوند !) برای فروش دارم که در اصل 4 ماه پیش خریدمش( در اواخر بهمن) ولی در کل 1 ماه ازش استفاده شده اونم نه به طور پی در پی به طوری که شما هیچ فرقی با یک پی اس پی نو در آن نمیبینید !

یک کیف اوریجینال و یک بازی اصل UMD (بازی G-Force) هم براش دارم که اون ها رو هم با خود پی اس پی میفروشم و قیمتی که میدم همه این ها با همه پس به قیمت دستگاه اضافه نمیشن !


دستگاه ذکر شده ، از لحاظ سخت افزاری در جلو، عقب، و کنار های دستگاه هیچ خط و خشی نداره (حتی یه خط ریز) . و دلیلش هم اینه که این دستگاه توی این 4 ماه 3 ماه توی جعبش بوده و شاید استفاده من از اون حتی کمتر از یک ماه هم باشه .


تنها مشکلی که این دستگاه داره اینه که فقط 30 دقیقه زودتر از حالت عادی باتری تموم میکنه و اونم در بازی ها سنگین ! که اون هم خیلی مهم نیست ولی به خاطر اون از قیمت دستگاه کم کردم و در این باره بحث نکنید !


این PSP دارای یک کارت حافظه 4 گیگ هست که در اون بازی وجود داره و در موقع خرید میتونید بگید که بازی هاش باشه یا نباشه (در قبال بازی های درون کارت حافظه مبلغی گرفته نمیشه ولی در قبال اون بازی اوریجینال UMD چرا ! )


عکس های دستگاه رو هم در پست میذارم تا به نو در حد آکبند بودن آن پی ببرید ! اگر هم خواستید اعلام کنید تا عکس کیف اوریجینالش رو هم بذارم .


قیمت این دستگاه در حال حاضر در جمهوری حدود 450 هزار تومن هست (عموی بنده خودش فروشنده کنسوله اونجا) و وقتی پی اس پی خودمو بهش نشون دادم گفتش خود دستگاه رو حدود 400 هزار تومن بفروشیش خوبه . ولی من یه کم ارزون ترش کردم :


قیمت این دستگاه PSP2000 کپی خور ثابت + یک کیف اوریجینال به ارزش 50 هزار تومن + یک بازی UMD اصل به ارزش 40 هزار تومن شده 400 هزار تومن !


توجه داشته باشین که هزینه ارسال رایگان است !





لینک عکس ها :


..... ..... .....
 

علیرضـا

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2009
نوشته‌ها
2,252
لایک‌ها
280
لطفا برای جلوگیری از بسته شدن تاپیک، تا ۲۴ ساعت آینده نسبت به اصلاح پست اوّل مطابق قوانین بازارچه اقدام نمایید:
گذاشتن عکس از کالا به همراه گذاردن کاغذ سفید در پس زمینه و یا کادر دوربین و نوشتن موارد : (نام کاربری – نشانی انجمن – تاریخ) با خودکار یا ماژیک
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا