mohamadali522
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 6 آپریل 2013
- نوشتهها
- 18
- لایکها
- 4
تهيهكننده و كارگردان: محمدرضا عرب
بازيگران: پژمان بازغي، هانيه توسلي و محسن تنابنده، مريم بوباني، بهرنگ علوي، شهرام آريا، كيانوش گرامي، حشمت آرميده، هاشم روحاني، ايرج سرباز، حسين مسلمي، امان رحيمي، مهرنوش غزاله، سپيده خدابندهلو، حسين افشار، آرشاك غوكاسيان، پروين ملكي، علي اصغر يوسفيان، لاچين دربندي، دنيا حيدري، مانا عموئي، مهرداد همراهي، سيدجعفر خلفي، حميده تاج محل، حديث غياثوند
--> جدول ارزشگذاري فيلمهاي روي پرده
سيد آريا قريشي:
اين بيادعاترين و (احتمالاً) ناکامترين فيلم اکران اين دوره شايد از برخي جهات بهترينشان هم باشد. محمدرضا عرب در اين فيلمش سعي کرده وارد فضاهايي شود که در سينماي ايران کمتر شاهدش بودهايم و اين خودش غنيمتي است. عرب به سه شخصيت اصلي فيلمش به عنوان سه کاراکتر جذاب نگاه کرده و نه به عنوان نمادي از يک طبقه که مثلاً قرار است حقشان را از قشر بورژواي فاسد و رياکار بگيرند! اما حيف که همه چيز با اجرايي خام و فيلمنامهاي خستهکننده به باد رفته است. فيلم بر خلاف آن چه انتظار ميرود به هيچ وجه هيجانانگيز نيست و اين براي فيلم به سبک و سياق ندارها اصلاً نميتواند خوب باشد. ميماند اين اميد که سينماگران ايراني در آينده بيشتر به سمت و سويي حرکت کنند که عرب در ندارها حرکت کرد.
آريان گلصورت:
فيلم کوچکترين حسي را در تماشاگرش بر نميانگيزد. فيلمي به شدت خنثي که بيشتر به درد اين ميخورد که به عنوان يک تله فيلم قابل قبول، عصر جمعه از شبکه يک پخش شود. بازي محسن تنابنده نه تنها از نقاط قوت فيلم نيست، بلکه دل مخاطب را نيز ميزند.
محسن شرفالدين:
تلفيق نه چندان موفقي از فيلمفارسي و رابين هود و تمايلات شبه روشنفکرانه. ندارها در بين فيلم هاي روي اکران شايد تنها فيلمي باشد که بتوان نشست و تا انتهايش را ديد. اين ديگر در سينماي ما يک امتياز محسوب مي شود و هر فيلمي را لايق يک ستاره مي کند. متاسفانه يک تفکر مسموم در ذهن فيلمسازان ما در جريان است که هنگام تصوير کردن آدم هاي فقير و روستايي آن را بيرون مي ريزند. فقر با کثافت فرق دارد آقاي کارگردان
بازيگران: پژمان بازغي، هانيه توسلي و محسن تنابنده، مريم بوباني، بهرنگ علوي، شهرام آريا، كيانوش گرامي، حشمت آرميده، هاشم روحاني، ايرج سرباز، حسين مسلمي، امان رحيمي، مهرنوش غزاله، سپيده خدابندهلو، حسين افشار، آرشاك غوكاسيان، پروين ملكي، علي اصغر يوسفيان، لاچين دربندي، دنيا حيدري، مانا عموئي، مهرداد همراهي، سيدجعفر خلفي، حميده تاج محل، حديث غياثوند
- خلاصه داستان:
اون ميگفت خدا به هر كسي اين فرصت و لياقت رو نميده كه بتونه در حق ديگران خوبي كنه چه به داراش چه به ندارش، اشتباه ما از همين جا شروع شد از اينكه وسوسه شديم اين فرصت رو به زور از خدا بگيريم...
___________________________________________________________________________________
- نظر نويسندگان کافهسينما:--> جدول ارزشگذاري فيلمهاي روي پرده
سيد آريا قريشي:
اين بيادعاترين و (احتمالاً) ناکامترين فيلم اکران اين دوره شايد از برخي جهات بهترينشان هم باشد. محمدرضا عرب در اين فيلمش سعي کرده وارد فضاهايي شود که در سينماي ايران کمتر شاهدش بودهايم و اين خودش غنيمتي است. عرب به سه شخصيت اصلي فيلمش به عنوان سه کاراکتر جذاب نگاه کرده و نه به عنوان نمادي از يک طبقه که مثلاً قرار است حقشان را از قشر بورژواي فاسد و رياکار بگيرند! اما حيف که همه چيز با اجرايي خام و فيلمنامهاي خستهکننده به باد رفته است. فيلم بر خلاف آن چه انتظار ميرود به هيچ وجه هيجانانگيز نيست و اين براي فيلم به سبک و سياق ندارها اصلاً نميتواند خوب باشد. ميماند اين اميد که سينماگران ايراني در آينده بيشتر به سمت و سويي حرکت کنند که عرب در ندارها حرکت کرد.
آريان گلصورت:
فيلم کوچکترين حسي را در تماشاگرش بر نميانگيزد. فيلمي به شدت خنثي که بيشتر به درد اين ميخورد که به عنوان يک تله فيلم قابل قبول، عصر جمعه از شبکه يک پخش شود. بازي محسن تنابنده نه تنها از نقاط قوت فيلم نيست، بلکه دل مخاطب را نيز ميزند.
محسن شرفالدين:
تلفيق نه چندان موفقي از فيلمفارسي و رابين هود و تمايلات شبه روشنفکرانه. ندارها در بين فيلم هاي روي اکران شايد تنها فيلمي باشد که بتوان نشست و تا انتهايش را ديد. اين ديگر در سينماي ما يک امتياز محسوب مي شود و هر فيلمي را لايق يک ستاره مي کند. متاسفانه يک تفکر مسموم در ذهن فيلمسازان ما در جريان است که هنگام تصوير کردن آدم هاي فقير و روستايي آن را بيرون مي ريزند. فقر با کثافت فرق دارد آقاي کارگردان