Thhemmeaker
Registered User
سلام
اکثر وبمستر ها و سئو کارا سیستم بکوریتی رو خوب میشناسن که البته مدیرش نیز از دوستان گل بنده هستش و دورادور شاهد بودم که چطوری به این جایگاه رسیدن ایشون و تیمشون چند سالی هست شبانه روز برای این سیستم زحمت میکشن و حقا و انصافا هم رسیدن به چنین جایگاهی حقشون بود و هرچی درامد دارن نوش جونشون
با توجه به اینکه در سطح اینترنت هیچ فیلمی از نوشتن صحیح ریپورتاژ آگهی درست و سئو شده که واقعا بازدهی خوبی هم واستون داشته باشه پیدا نکردم ، یه روز با مراجعه به وب سایت همکار گلم وبمستر سلام و خواندن این مطلب :
yon.ir/o0Imt
تصمیم گرفتم چکیده این مطالب رو به همراه معرفی سرویس خرید و فروش بک لینک و ریپورتاژ بکوریتی آماده کنم و به صورت پروژه محور نوشتن صحیح یه ریپورتاژ آگهی هدفمند و سئو شده رو واستون توضیح بدم
لینک در آپارات :
دوستانی که در این زمینه نیز تجربه دارن جهت توسعه وب پارسی تجربشونو توی همین تایپک به اشتراک بزارن
__________________________________________________________________________________________________________________
ریپورتاژ آگهی چیست؟ آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی
رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانهها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانهها، رپرتاژ آگهیها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهیها تصویب شده و میشود. دیوان بینالمللی تجارت در قانون آگهیهای خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات میشود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سالهای اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله میتوان از برنامه حالا خورشید که رضا رشید پور مجری آن است نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپرتاژ آگهی در رسانههای ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپرتاژ آگهیها شوند.
امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده میکنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه میشود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغکننده است، هماکنون سایتها و شرکتهایی هستند که در قبال ثبت رپرتاژ آگهی مبالغی نیز از شرکت تبلیغکننده دریافت میکنند.
دونستن یه سری نکات درباره شیوه نوشتن ریپورتاژ های آگهی خیلی مهمه ، از این رو فروشگاه وبمستران بر آن شد تجربه چندین ساله خودش در زمینه نوشتن ریپورتاژ رو با شما به اشتراک بزاره با آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی همراه باشین و ابتدای همینجا میتونی فیلم اختصاصی درباره این موضوع رو ببینی ...
ریپورتاژ آگهی در ایران
در ایران معنای رپرتاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی سایتهای ایرانی عموماً وبسایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی میشود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بکلینک همراه است. این مفهوم در وبسایتهای خارج از ایران با عنوان Review شناخته میشود. و اغلب آن را به نام رپرتاژ آگهی میشناسند . همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده میکنند.
مزیت های ریپورتاژ آگهی
1. رپرتاژ، یک مقاله کامل برای معرفی برند شماست.
رپرتاژ آگهی در اصل مقاله ای است که شما در رسانههای مختلف آن را منتشر میکنید. بهطور حتم در یک مقاله فرصت و مجال بسیاری برای داستان گویی، معرفی برند، ایجاد نیاز در مخاطب و... دارید. در یک رپرتاژ مخاطب میتواند بهطور کامل با شما و کاری که انجام میدهید آشنا شود و حتی شاید او را متقاعد به خرید از شما کند. پس در نگارش رپرتاژ حسابی دقت کنید و سعی کنید محتوا آنقدر جذاب باشد که مخاطب تمام مقاله را مطالعه کند و برند شما را به خاطر بسپارد.
2. با کمک رپرتاژ در دید مخاطبین بسیاری قرار می گیرید.
یکی از ویژگیهای مهم رپرتاژ آگهی این است که در میان محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار میگیرد و همین امر باعث میشود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکند و در نهایت تعداد افراد زیادی مقاله شما را مطالعه کنند. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید انتخاب یک عنوان جذاب برای مقاله تان است تا هرچه بیشتر بتوانید مخاطبین را جذب کنید.
3. رپرتاژ باعث کسب اعتبار و برندینگ شما می شود.
اعتبار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که با افزایش آن فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر می خواهید برند خود را به عنوان یک نام معتبر در حوزه کاری خود نشان دهید بهطور حتم دادن رپرتاژ به رسانههای بزرگ و سایتهای خبری میتواند شما را به هدفتان برساند.
4. هزینه کمتر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
رپرتاژ خبری در مقایسه با روشهای تبلیغاتی دیگر، هزینه ای به مراتب کمتر دارد. برای مثال اگر شما بخواهید به جای رپرتاژ، یک بنر در یک رسانه خبری اجاره کنید، حداقل هزینه ای چند میلیون تومانی برای شما خواهد داشت که در مقایسه با هزینههای رپرتاژ بیشتر میباشد .
5. به کمک رپرتاژ می توانید سئو وبسایت خود را تقویت کنید.
رپرتاژ آگهی علاوه بر برندینگ و افزایش اعتبار، باعث افزایش سئو وبسایت شما نیز میشود. شاید عجیب به نظر برسد اما میتوان گفت یکی از اولین اهداف اصلی رپرتاژ تقویت سئو وبسایت است. وقتی لینک شما به همراه یک محتوای ویژه در یک سایت معتبر و با رنک بالا قرار میگیرد، گوگل به واسطه این وبسایت، به شما نیز اهمیت میدهد و رتبه وبسایت شما را در نتایج افزایش میدهد.
فیلم آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی به شما کمک خواهد کرد
6. رپرتاژ آگهی به راحتی می تواند در گوگل حضور یابد.
سایتها و رسانههای خبری در نظر گوگل از جایگاه بالایی برخوردار هستند و شما به کمک رپرتاژ میتوانید از جایگاه بالای این وبسایتها نزد گوگل استفاده ای مفید کنید. پس اگر شما در محتوای رپرتاژ آگهی خود اصول سئو را رعایت کنید و کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار دهید، به راحتی میتوانید رتبه خود را در گوگل بهبود دهید و به طبع آن باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.
7. رپرتاژ هیچوقت حذف نمی شود.
می توان گفت یکی دیگر از فواید اصلی رپرتاژ، به دلیل تأثیرگذاری آن بر روی سئو، ایجاد تأثیری همیشگی و مداوم است که بسیاری از روشهای تبلیغاتی فاقد آن هستند. شما به لطف رپرتاژ میتوانید تا مدتها در صفحه اول گوگل ظاهر شوید و برند خود را به افراد بسیاری معرفی کنید. حتی اگر رپرتاژ آگهی شما به دلیل پستهای جدیدتر به صفحات دیگر تنزل یابد، باز هم لینکی که در رپرتاژ به وبسایت شما داده شدهاست همیشگی است و برای همیشه میتواند تأثیر خود را روی سئو وبسایت شما داشته باشد.
منبع: ویکیپدیا
آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی| فروشگاه وبمستران
منبع :
https://shop.themmaker.ir/2019/03/26/آموزش-نوشتن-ریپورتاژ-آگهی/
اکثر وبمستر ها و سئو کارا سیستم بکوریتی رو خوب میشناسن که البته مدیرش نیز از دوستان گل بنده هستش و دورادور شاهد بودم که چطوری به این جایگاه رسیدن ایشون و تیمشون چند سالی هست شبانه روز برای این سیستم زحمت میکشن و حقا و انصافا هم رسیدن به چنین جایگاهی حقشون بود و هرچی درامد دارن نوش جونشون
با توجه به اینکه در سطح اینترنت هیچ فیلمی از نوشتن صحیح ریپورتاژ آگهی درست و سئو شده که واقعا بازدهی خوبی هم واستون داشته باشه پیدا نکردم ، یه روز با مراجعه به وب سایت همکار گلم وبمستر سلام و خواندن این مطلب :
yon.ir/o0Imt
تصمیم گرفتم چکیده این مطالب رو به همراه معرفی سرویس خرید و فروش بک لینک و ریپورتاژ بکوریتی آماده کنم و به صورت پروژه محور نوشتن صحیح یه ریپورتاژ آگهی هدفمند و سئو شده رو واستون توضیح بدم
لینک در آپارات :
دوستانی که در این زمینه نیز تجربه دارن جهت توسعه وب پارسی تجربشونو توی همین تایپک به اشتراک بزارن
__________________________________________________________________________________________________________________
ریپورتاژ آگهی چیست؟ آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی
رپرتاژ آگهی (به انگلیسی: Advertorial) به شکلی از آگهی گفته میشود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانهای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه میشود، در حالی که آنچه آنها میبینند، میشنوند و میخوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است. اصطلاح رپرتاژ آگهی برای اولین بار در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانهها اضافه شد. به دلیل اعتماد به مخاطبان به رسانهها، رپرتاژ آگهیها بسیار مؤثر است و به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهیها تصویب شده و میشود. دیوان بینالمللی تجارت در قانون آگهیهای خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده خواهان مشخص کردن تبلیغات میشود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند در سالهای اخیر مواردی برجسته از این پدیده در تلویزیون دولتی ایران مشاهده شده که از جمله میتوان از برنامه حالا خورشید که رضا رشید پور مجری آن است نام برد. از آن گذشته، موارد دیگری از رپرتاژ آگهی در رسانههای ایران وجود دارد که منتقدان را وادار کرده خواهان تصویب قوانینی برای مقابله با رپرتاژ آگهیها شوند.
امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده میکنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه میشود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است اما در اصل یک متن کاملاً تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب سایت تبلیغکننده است، هماکنون سایتها و شرکتهایی هستند که در قبال ثبت رپرتاژ آگهی مبالغی نیز از شرکت تبلیغکننده دریافت میکنند.
دونستن یه سری نکات درباره شیوه نوشتن ریپورتاژ های آگهی خیلی مهمه ، از این رو فروشگاه وبمستران بر آن شد تجربه چندین ساله خودش در زمینه نوشتن ریپورتاژ رو با شما به اشتراک بزاره با آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی همراه باشین و ابتدای همینجا میتونی فیلم اختصاصی درباره این موضوع رو ببینی ...
ریپورتاژ آگهی در ایران
در ایران معنای رپرتاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی سایتهای ایرانی عموماً وبسایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی میشود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بکلینک همراه است. این مفهوم در وبسایتهای خارج از ایران با عنوان Review شناخته میشود. و اغلب آن را به نام رپرتاژ آگهی میشناسند . همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده میکنند.
مزیت های ریپورتاژ آگهی
1. رپرتاژ، یک مقاله کامل برای معرفی برند شماست.
رپرتاژ آگهی در اصل مقاله ای است که شما در رسانههای مختلف آن را منتشر میکنید. بهطور حتم در یک مقاله فرصت و مجال بسیاری برای داستان گویی، معرفی برند، ایجاد نیاز در مخاطب و... دارید. در یک رپرتاژ مخاطب میتواند بهطور کامل با شما و کاری که انجام میدهید آشنا شود و حتی شاید او را متقاعد به خرید از شما کند. پس در نگارش رپرتاژ حسابی دقت کنید و سعی کنید محتوا آنقدر جذاب باشد که مخاطب تمام مقاله را مطالعه کند و برند شما را به خاطر بسپارد.
2. با کمک رپرتاژ در دید مخاطبین بسیاری قرار می گیرید.
یکی از ویژگیهای مهم رپرتاژ آگهی این است که در میان محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار میگیرد و همین امر باعث میشود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکند و در نهایت تعداد افراد زیادی مقاله شما را مطالعه کنند. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید انتخاب یک عنوان جذاب برای مقاله تان است تا هرچه بیشتر بتوانید مخاطبین را جذب کنید.
3. رپرتاژ باعث کسب اعتبار و برندینگ شما می شود.
اعتبار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که با افزایش آن فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر می خواهید برند خود را به عنوان یک نام معتبر در حوزه کاری خود نشان دهید بهطور حتم دادن رپرتاژ به رسانههای بزرگ و سایتهای خبری میتواند شما را به هدفتان برساند.
4. هزینه کمتر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
رپرتاژ خبری در مقایسه با روشهای تبلیغاتی دیگر، هزینه ای به مراتب کمتر دارد. برای مثال اگر شما بخواهید به جای رپرتاژ، یک بنر در یک رسانه خبری اجاره کنید، حداقل هزینه ای چند میلیون تومانی برای شما خواهد داشت که در مقایسه با هزینههای رپرتاژ بیشتر میباشد .
5. به کمک رپرتاژ می توانید سئو وبسایت خود را تقویت کنید.
رپرتاژ آگهی علاوه بر برندینگ و افزایش اعتبار، باعث افزایش سئو وبسایت شما نیز میشود. شاید عجیب به نظر برسد اما میتوان گفت یکی از اولین اهداف اصلی رپرتاژ تقویت سئو وبسایت است. وقتی لینک شما به همراه یک محتوای ویژه در یک سایت معتبر و با رنک بالا قرار میگیرد، گوگل به واسطه این وبسایت، به شما نیز اهمیت میدهد و رتبه وبسایت شما را در نتایج افزایش میدهد.
فیلم آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی به شما کمک خواهد کرد
6. رپرتاژ آگهی به راحتی می تواند در گوگل حضور یابد.
سایتها و رسانههای خبری در نظر گوگل از جایگاه بالایی برخوردار هستند و شما به کمک رپرتاژ میتوانید از جایگاه بالای این وبسایتها نزد گوگل استفاده ای مفید کنید. پس اگر شما در محتوای رپرتاژ آگهی خود اصول سئو را رعایت کنید و کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار دهید، به راحتی میتوانید رتبه خود را در گوگل بهبود دهید و به طبع آن باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.
7. رپرتاژ هیچوقت حذف نمی شود.
می توان گفت یکی دیگر از فواید اصلی رپرتاژ، به دلیل تأثیرگذاری آن بر روی سئو، ایجاد تأثیری همیشگی و مداوم است که بسیاری از روشهای تبلیغاتی فاقد آن هستند. شما به لطف رپرتاژ میتوانید تا مدتها در صفحه اول گوگل ظاهر شوید و برند خود را به افراد بسیاری معرفی کنید. حتی اگر رپرتاژ آگهی شما به دلیل پستهای جدیدتر به صفحات دیگر تنزل یابد، باز هم لینکی که در رپرتاژ به وبسایت شما داده شدهاست همیشگی است و برای همیشه میتواند تأثیر خود را روی سئو وبسایت شما داشته باشد.
منبع: ویکیپدیا
آموزش نوشتن ریپورتاژ آگهی| فروشگاه وبمستران
منبع :
https://shop.themmaker.ir/2019/03/26/آموزش-نوشتن-ریپورتاژ-آگهی/