برگزیده های پرشین تولز

قهوه ساز سن مارکو

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
دستگاه قهوه ساز صنعتی از تجهیزات ضروری کافی شاپ ها میباشد. انتخاب یک دستگاه مناسب از مسائل بسیار مهم به هنگام راه اندازی یک کافی شاپ به حساب می‎آید. لازم به ذکر است که خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی امروزه برای هتل‎ها و تالارهای پذیرایی نیز ضروری شده است. چراکه نوشیدن قهوه همانند نوشیدن چای در میان عموم مردم بسیار پر طرفدار میباشد.
قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی در مدل‎های مختلف با یکدیگر متفاوت است. با توجه به مدل‎های مختلف این دستگاه، لازم است تا حتما دستگاه قهوه ساز صنعتی ای را انتخاب نمایید تا با شرایط کاری شما سازگار باشد.درمیان برندهای مختلف دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو یک برند بسیار قوی میباشد که امروزه استفاده از آن در کسب و کارهای نام برده بسیار فراگیر شده است.دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو طبق تکنولوژی روز دنیا و متناسب با نیازهای کنونی مشتریان و صاحبان کسب و کار طراحی شده است.
برای صاحبان کسب و کاری که آشپزخانه کافی شاپ آنها در دید مشتریان است خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو پیشنهاد میشود. ظاهر زیبای این محصول سبب شده تا زیبایی خاصی به آشپزخانه صنعتی شما داده شود.
این محصول دارای ظاهری مدرن و شیک میباشد. به همین دلیل است که دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو بسیار پرطرفدار میباشد.خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی در رنگ های مختلف امکان پذیر میباشد. دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو در رنگ‎های دودی، نقره‎ای، اطلسی، قرمز، نقره‎ای کروم و دودی کروم در بازار به فروش میرسد.این محصول ساخت کشور ایتالیا میباشد. دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو دارای سیستم بسیار حرفه‎ای برای ساخت انواع قهوه میباشد. لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه نیز بسیار راحت و آسان میباشد.
لازم است پیش از خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی برای اطلاع از قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید. با توجه به مدل‎های مختلف دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو حتما در مورد قابلیت‎های دستگاه مورد نظرتان تحقیق کنید تا بتوانید دستگاهی مناسب با کسب و کار خود را خریداری نمایید.
قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو در مدل‎های مختلف با یکدیگر متفاوت است. قیمت این دستگاه‎ها بر اساس قابلیت و میزان قهوه خروجی و… تغییر میکند.

نکات مهم به هنگام خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی سن مارکو

پیش از خرید حتما میزان حجم قهوه خروجی دستگاه مورد نظر را بررسی نمایید. برخی از دستگاه‎ها دارای فیلتر کاغذی و برخی دارای فیلتر دائمی هستند. با توجه به بودجه ای که برای خرید دستگاه در نظر گرفته اید میتوانید فیلتر کاغذی و یا دائمی را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که فیلتر دائمی به صرفه‌تر از فیلتر کاغذی میباشد. اما تفاوتی که با فیلتر کاغذی دارد در این است که فیلتر دائمی را باید هر از چند گاهی برای رفع کثیفی‎ها بشویید. از دیگر تفاوت‎های بین فیلتر کاغذی و فیلتر دائمی میتوان به بهداشتی‎تر بودن فیلتر کاغذی اشاره کرد. اگر زمان کافی برای شستشو فیلتر دائمی ندارید میتوانید از فیلتر کاغذی استفاده نمایید که به راحتی قابل تعویض است.
در برخی از دستگاه‎ها نیاز نیست که آب از قبل جوشانده شود.دستگاه قهوه ساز صنعتی معمولا دارای صفحه گرم نگهدارنده قهوه میباشد.برخی از این دستگاه‎ها به طور کامل اتوماتیک هستند. پس به هنگام خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی به کامل اتوماتیک بودن دستگاه دقت نمایید.قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی ای که دارای قابلیت آسیاب قهوه است بیشتر میباشد. پس اگر به این قابلیت نیازی ندارید میتوانید دستگاهی را انتخاب نمایید که دارای آسیاب قهوه نباشد.درنهایت لازم به ذکر است که تهران تجهیز وارد کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد. سالهاست که با ارائه تجهیزات با کیفیت و با قیمتی معقول در بازار به کسب و کارهای نوپا و قدیمی کمک کرده است. برای خرید تجهیزات آشپزخانه و گرفتن مشاوره برای انتخاب محصول مناسب با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.


قهوه ساز ساز لمسی 100 – E100 – S 100 دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • مدلها دارای 1 تا 4 گروپ (خروجی) هستند و مدلهای کوچک دارای 2 گروپ (خروجی) هستند. (100 Sprint T-E-S)
  • دارای 6 برنامه اندازه گیری قهوه برای هر گروپ (خروجی) با کارکرد نیمه خوکار مییاشد. (100 T-E)
  • دارای 2 برنامه اندازه گیری آب با کارکرد نیمه خوکار مییاشد. (100 T-E)
  • دارای میکسر تنظیم کننده دمای آب میباشد(برای مدلهای 4-3-2 گروپ (خروجی))
  • دارای تنظیمات دما تک گروپ با تغییردهنده جریان میباشد. (100 T-E-S)
  • دارای پرکن خودکار برقی استاندارد میباشد.
  • دارای پایه کاری دوجداره محافظت شده میباشد.
  • دارای پمپ موتور توکار (خارجی برای مدلهای درخواستی 4-3-2 گروپ) میباشد.
  • المنت های گرمایشی با قدرت بالا: این گزینه اختیاری (برای مدلهای درخواستی 4-3-2 گروپ) است.
  • گرمکن فنجان با ترموستات: این گزینه اختیاری (برای مدلهای درخواستی 4-3-2 گروپ) است.
 
بالا