برگزیده های پرشین تولز

قوانين بخش لپتاپ

وضعیت
موضوع بسته شده است.

esfandiyar2002

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
5 آپریل 2004
نوشته‌ها
8,484
لایک‌ها
7
محل سکونت
TABRIZ
دوستان و كاربران گرامي مطالب اين بخش صرفا براي رعايت يك سري اصول و قوانين كه همگان به آن آشنا بوده و صرفا براي يادآوري مي باشد نوشته و ارج نهاده مي شود.پيشاپيش از همكاري شما صميمانه سپاسگزارم.
1-خواهشمندم از زدن پست هاي جديدتر در اين بخش خودداري نموده تا انسجام خبري حفظ شود.در غير اين صورت ناچار به تعديل,حذف يا انتقال آن پست خواهم بود.
2- عمده پست هاي دوستان در ارتباط با طرح سوال و جواب هاي عمومي در ارتباط با لپتاپ مي باشد كه مي توانيد در همان بخش مشاوره مطرح بفرماييد.اگر ضرورتي به جداسازي بخش مشاوره از طرح پرسش و پاسخ فني در آينده احساس گردد,حتما از بخش مشاوره جدا خواهد گرديد.
3-قبل از ایجاد موضوع جدید، توسط جستجو مطمئن شوید که توسط شخص دیگری ایجاد نشده باشد.
4-سوالات و مطالب تکراری - بدون هیچ توضیحی - حذف خواهند شد .
5- تيترهاي نامربوط مانند "کمک ! ، یکی کمکم کنه !، کدوم بهتره ، چی بخرم و ... " تصحيح خواهند شد.
6-سوال خود را تحت یک موضوع و فقط یکبار مطرح کنید و از تکرار سوال در Topic های دیگر خودداری کنید.
7-اگر سوال یا مشکل شما بی جواب مانده ، از پست زدن های بیهوده و استفاده از عبارتهای : "پس چی شده ؟!، کسی نیست کمک کنه ؟، تروخدا یکی کمک کنه ! و ..." پرهیز! کنید .
8-اگر به صحت جوابتان اطمينان نداريد ، پاسخ قطعي ندهيد و فقط در حد اطلاعتان پاسخ دهيد.
9-اين بخش مربوط به تمامي دوستان است.كساني كه مايل به زدن پست هاي علمي هستند و مي خواهند در آن مشاركت نمايند,خواهشمندم همكاري نمايند.بديهي است بر طبق قوانين ذكر شده,امكان تغيير و تعديل بر حسب ضرورت و لزوم اعمال خواهد شد.
10-از تبليغ و اعمال فروش و خريد لپتاپ با ايجاد پست هاي شخصي در اين بخش خودداري نماييد.بخش مشاوره صرفا براي راهنمايي است نه مكاني براي تبليغ و يا خريد و فروش.مي توانيد در بخش بازارچه اقدام نماييد.
11-بسيار متشكرم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا