• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

لغتنامه سئو

doctor.sniff

Registered User
تاریخ عضویت
20 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
233
لایک‌ها
111
آنالیتیک (AnalyticS): از نظر سئو، آنالیتیک‌ها به جمع‌آوری داده مربوط به ترافیک سایت و تصمیم‌گیری در مورد عملکرد وب‌سایت گفته می‌شود.
نتایج جستجوی ترکیبی (Blended search results): نتایج جستجو شامل محتوایی فراتر از لیست‌های وب‌سایت سنتی، مانند فیلم، فایل‌های صوتی، اطلاعات تماس برای کسب و کار محلی، نقشه‌ها، تصاویر، قیمت محصولات، مقالات جدید، واشتراک‌گذاری محتوا توسط دوستان.
آمار پرش (Bounce rate): درصد بازدیدکنندگانی که بعد از دیدن یک صفحه، از سایت خارج می‌شوند.
صفحات کانونیکال (Canonical pages): صفحات ترجیح داده شده در میان صفحات دارای محتوای یکسان در یک وب سایت.
بیان (citation): هرگونه بیان نام، آدرس و شماره تلفن تجارت در اینترنت، ترکیبی از اطلاعات که NAP مخفف نام، آدرس و شماره تلفن است.
رقابت (competition): تعداد مشتریان گوگل ادوردز که برای کلمه کلیدی خاص رقابت می‌کنند.
شبکه ارائه محتوا (content delivery network یا CDN): سیستم توزیع جغرافیایی که به مشتریان اجازه می‌دهد تا محتوا را از نزدیک‌ترین سرور بگیرند.
بهینه سازی محتوا (Content Optimization): فرآیند بهبود کیفیت و ارتباط محتوای سایت شما
فاصله (Distance): اندازه‌گیری نزدیک بودن جغرافیایی نتایج احتمال جستجو به جستجوگر
تقویم ویرایشی (Editorial calendar): تقویمی که انتشارها و مهلت‌های ثبت انتشار در آینده را نمایش می‌دهد.
تعامل (engagement): اندازه‌گیری زمانی که بازدید کنندگان در سایت شما صرف کرده و تعداد صفحاتی که مشاهده می‌کنند.

ادامه مطلب: http://digiseo.ir/post/c_showListObject/355_لغتنامه-سئو
فایل پی دی اف: http://fsnet.ir/home/1/files/لغتنامه سئو.pdf
 
بالا