• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ليست و هزينه برگزاري يك كنفرانس آنلاين

ya30n

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
14 آپریل 2007
نوشته‌ها
5,200
لایک‌ها
5,471
محل سکونت
امارات متحده عربی
سلام دوستان

نميدونم سوالم رو جاي درستي مطرح ميكنم يا نه ، ولي ديدم يكي تاپيك در زمينه ويدئو كنفرانس اينجا زده بود ، سوال منم شبيه همون هست
ولي جوابم اونجا نبود !

خب ما ميخوايم يه سري هزينه ها رو به سازمان ارائه بديم
در مورد ايجاد ويدئو كنفرانس ( يه كنفرانس سرتاسر آنلاين ) و همچنين ايجاد چند كارگاه آموزشي اونم بصورت آنلاين و تحت وب !

واسه اين ها نياز به ليست و فهرست نيازمندي ها ( چه نرم افزاري چه سخت افزاري ) و همينطور قيمتشون داريم !

از سير تا پياز چيزايي كه نياز هست ديگه
با قيمت امسال !

اگر تعداد نفرات هم مهم هست
مثلا شما فرض رو بر اين بگيريد كه حدود 300-400 نفر شركت كننده در كنفرانس داريم
ولي خب
اصلا نيازي نيست كه اينها هم تشريف فرما بشن
smilingsmiley.gif



فقط اون چند نفري كه قرار هست برنامه رو اجرا كنن و همايش رو اجرا كنن بايد ديده بشن ! همين و بس
ممنون ميشم اگر تاپيك جاي درستي نيست حذف نكنيد ، بلكه زحمت بكشيد و منتقل كنيد!
يك دنيا سپاس
 
بالا