برگزیده های پرشین تولز

مایع ماشین ظرفشویی صنعتی خوب دارای چه ویژگی‎هایی است؟

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
همانطور که مشخص است تنها داشتن یک ماشین ظرفشویی صنعتی خوب برای داشتن ظروفی تمیز کافی نیست. خرید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی درجه یک یکی دیگر از مسائل بسیار مهم برای داشتن ظروف تمیز است.
معمولا مایع ماشین ظرفشویی صنعتی باید دارای یکسری ویژگی‎ها باشد تا آن مایع در بین رستوران‎ها، کافی شاپ‎ها، هتل‎ها، فست فودها و … پرطرفدار شود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این ویژگی‎های یک مایع مرغوب آشنا شوید.
پاکسازی چربی‎ها و کثیفی‎ها


از مایع ماشین ظرفشویی صنعتی برای پاکسازی چربی و کثیفی‎های ظروف استفاده میشود. این مایع مخصوص ماشین ظرفشویی صنعتی میباشد. قیمت مایع ماشین ظرفشویی صنعتی خوب باید بتواند کثیفی‎ها را از روی ظروف بردارد. گاها اگر از مایع خوبی استفاده نکنید ممکن است پس از شستشو ظروف شاهد لک و کثیفی بر روی ظروف باشید. که این خود باعث شده تا مجبور شوید تا مجددا ظروف را بشویید که علاوه بر داشتن هزینه سبب اتلاف وقت نیز میشود.. پس حتما مایعی با قدرت پاک کنندگی بالا خریداری نمایید.
-ماشین-ظرفشویی-صنعتی.jpg


حال شاید برایتان سوال پیش آید که مایع ماشین ظرفشویی صنعتی خوب دارای چه ویژگی‎هایی است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‎های یک مایع ماشین ظرفشویی صنعتی خوب آشنا شوید.
مناسب بودن مایع ماشین ظرفشویی صنعتی برای ظروف

به هنگام خرید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی باید حواستان باشد این مایع مناسب با ظروف شما باشد وگرنه ممکن است به ظروف شما آسیب برسد. ممکن است در ظروف پس از شستشو با مایعی نامناسب شاهد تغییر رنگ ظروف و یا کدر شدن آنها شوید.
خوشبو کننده ظروف

به هنگام خرید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی درجه یک حتما دقت کنید که این مایع دارای بو و عطری خوش باشد. در این صورت پس از شستشو رایحه‎ای خوشبو بر روی ظروف باقی میماند. علاوه بر داشتن بوی خوب باید دقت کنید که مایع خریداری شده قدرت از بین بردن بوی بد را از روی ظروف داشته باشد. درصورتیکه نتواند بوی نامطبوع ظروف کثیف را از بین ببرد پس از شستشو هر چند که هیچ کثیفی بر روی ظروف مشاهده نمیشود اما به هنگام استفاده از ظروف بوی نامطبوعی حس خواهد شد که بسیار آزاردهنده میباشد.
-ماشین-ظرفشویی-صنعتی2.jpg

مایع باید مخصوص ماشین ظرفشویی صنعتی باشد

هرگز از مایع معمولی برای شستن ظروف داخل ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده نکنید. این مایع‎ها تنها برای مصارف دست مناسب هستند و به ماشین ظرفشویی شما آسیب میرسانند. علاوه بر آسیب به ماشین ظرفشویی صنعتی، به دلیل کف بسیار زیادی که مایع‎های معمولی دارند ظروف به خوبی شسته نمیشوند. پس حتما به هنگام خرید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی را انتخاب نمایید.رسوب زدا بودن مایع ماشین ظرفشویی صنعتی

تا حد امکان سعی کنید که مایعی که خریداری میکنید دارای خاصیت رسوبزدایی باشد. با توجه به املاحی که در آب وجود دارد و یا چربی و کثیفی‎های ظروف احتمال رسوب گرفتن داخل ماشین وجود دارد که شستن ظروف با مایع ماشین ظرفشویی صنعتی که دارای خاصیت رسوب زدایی دارد میتواند به رسوب زدایی ماشین کمک کند. درنتیجه رسوب زدایی ماشین با پودر رسوب زدا مخصوص را میتوان در فواصل بیشتری انجام داد.


-ماشین-ظرفشویی-صنعتی3k.jpg

جلا دهنده بودن مایع ماشین ظرفشویی صنعتی


براق بودن لیوان‎ها، قاشق و چنگال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه در این ظروف کدری به خوبی دیده میشود. معمولا مشتریان تمیز بودن ظروف را به راحتی میتوانند با مشاهده قاشق، چنگال و لیوان تشخیص دهند. ممکن است ظروف تمیز باشند اما به دلیل کدر بودن سیمای خوبی در میان مشتریان نداشته باشند و مشتریان خواهان تعویض ظروف خود باشند. با خرید مایعی که دارای خاصیت جلا دهندگی باشد این مشکل به راحتی حل میشود.
تهران تجهیز فروشنده تجهیزات فست فود، رستوران، کافی شاپ و … میباشد. برای خرید مایع ماشین ظرفشویی صنعتی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن محصول را برای شما ارسال نمایند. برای خرید سایر تجهیزات هم میتوانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.
 
بالا