
"تصور ما این است که هر کسی می تواند یک سازنده باشد و اینکه هر Xbox One می تواند برای توسعه و پیشرفت بکار رود و همچنین هر بازی و تجربه ای می تواند از همه ویژگی های Xbox One وlive Xbox بهره ببرد،که این ها به معنی انتشار بازی توسط خود کاربران و قابلیت کشف و اکتشاف بر روی Xbox Live است.
می توانید جزئیات بیشتر درباره این برنامه و جدول زمانی را بر روی gamescom در ماه آگوست مشاهده کنید.
داستان اصلی به شرح زیر است:
ممکن است که مایکروسافت به طراحان و برنامه ریزان اجازه دهد تا بازی های خود را بر روی Xbox One منتشر سازند.
به نقل از منبعی ناشناس نرم افزاری بسیار قوی آماده است تا از مجموعه ای از خط مشی های شناخته نشده برای کنسول بازی نسل بعدی مایکروسافت پشتیبانی کند.
طراحان و برنامه ریزان مستقل بازی ها باید با یک ناشر برای قرار دادن بازی هایشان بر روی Xbox Live Arcade همکاری کنند و مایکروسافت پس از آغاز کار Xbox One در اواخر ماه مِی گفت که برای جلب کردن علاقه طراحان و برنامه ریزانِ بازی ها با راهکارهای خود برنامه ریزی کرده است.مایکروسافت از اینکه از اقدامات Sony و Nintendo برای دسترسی آسان تر به کانال های توزیع دیجیتالی(راه فروش محصولی ک شرکت به طور مستقیم یاازطریق توزیع کنندگان) بازی پیروی نکرده است،اظهار خشنودی نمود.
به نقل از منابع Game Informer،استودیوها می توانند تاریخ انتشار و قیمت بازی های خود را بر روی Xbox One پس از یک روند تایید حدوداً دو هفته ایقرار دهند.
همچنین به گفته آنان، هر کنسول Xbox Oneمی تواند به عنوان یک واحد پارازیت گیر با کنترل از راه دور مورد استفاده قرار گیرد که این کار ضرورت وجود کیت های مخصوص پارازیت گیر را برای طراحان و برنامه ریزان بازی(و منتقدانی چون ما) از بین می برد.
منبع خبر : بازی آنلاین گیم پرس
لینک خبر :
http://www.gamepress.ir/game-news/item/5...ease-games