• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

ما بی بخاریم

سعادت

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
1,134
محل سکونت
نصف جهان
سلام دوستان

دیدم از کسی بخاری بلند نمیشه خودم تاپیک زدم همونجور که پارسال به سازمان بازرسی شکایت کردم و مامور پست نیم ساعت داشت منتمو میکشید که شکایتو پس بگیرم آخرشم یه نفر حاضر نشد چند تا نمونه فاکتور بفرسه واسم تا حداقل بدونن که ما احمق نیستیم
ولی خب مثل این که یه چیزی از احمق بدتریم ( با عرض معذرت ) بی خیال
از ماست که بر ماست
تا چند روز پیش من نمیدونستم که :

1- خدمات cod بيش از 35 الي 80 درصد هزينه ارسال را شامل مي شود
2 - هزينه cod يا همان پرداخت در محل علاوه بر هزينه هاي مرسوم ارسال است كه در سفارشات برگشتي نبايستي دريافت شود

به غیر از شرکت فروتل همه شرکت ها از جمله پارس پیک , ایران مارکت سنتر و ... این مبلغ رو میخورن و به ماها برگشت نمیدن

لطفا این لینک رو به شرکت طرف قراردادتون بفرستید و ازشون توضیح بخواین
یه دست صدا نداره دوستان

این ها نه تنها باید به این رویه دیگه ادامه ندهند بلکه باید مبالغ قبلی رو هم برگردونن به ما
اگه نتونیم حقمون رو بگیریم واقعا خیلی گاگول تشریف داریم :happy:
متن کاملا جدی بود و اونقدر عصبانی ام از بی بخاری بعضیا که الان دارم از شدت خشم به خودم میلرزم

یا علی


کلمات کلیدی : دزدی ایران مارکت سنتر - کلاه برداری ایران مارکت سنتر - دزدی پارسپیک - کلاه برداری پارس پیک
به امید خدا اینم بره پیج اول گوگل دلم خنک بشه :happy:
 
Last edited:

سعادت

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
1,134
محل سکونت
نصف جهان
لطفا همه لینک این تاپیک رو بفرستن و ازشون توضیح بخوان
بعدشم بیان اینجا اعلام کنند هم جواب رو و هم این که ایمیل رو فرستادن به شرکت طرف قراردادشون
 

gelaris

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
601
لایک‌ها
61
دمینگرمینا
من هم موافقم
تازه 1 مساله دیگه :
چرا باید وقتی که 1 سفارش برگشت بخوره 5% کارمزد کالای ارسالی که وجهش به دستمون نرسیده از قیمت کل کم بشه ؟!!!!!
اینو نمیگم که کدوم شرکت این مشکل رو داره
اما به نظرم خیلی از شرکتها با تبلیعات اون چنانی بعد از این که مشتری خودشون رو پیدا کردن و جا پای خودشون رو سفت کردن دیگه هر طور که خواستن با مشترکینشون برخورد میکنن
همین مساله باعث جدایی بنده از شرکت قبلی شد
که یادمه تا 1 سال بعد زنگ میزدن و میگفتن شما مشکلتون چی بود که جدا شدین ؟

به نظرم همه 1 تاپیک درست کنیم
و تنها شرکتی که مورد اطمینانه همگی هست و هیچ سو استفاده دیگه رو انجام نمیده و به حق خودش قانع هست رو بیایم نظر بدیم و انتخاب کنیم تا بعد از 1 امار گیری وسیع بتونیم با اون شرکت کار کنیم

نظرتون چیه در رابطه با پستی با عنوان :
انتخاب بهترین شرکت قابل اطمینان خرید پستی از طرف وبمسترها
(ار لحاظ هزینه های دریافتی که باید دریافت بشه و هزینه های که نباید دریافت بشه اما میشه)
 

سعادت

Registered User
تاریخ عضویت
25 آگوست 2009
نوشته‌ها
3,813
لایک‌ها
1,134
محل سکونت
نصف جهان

maziar2267

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
899
لایک‌ها
91
محل سکونت
ایالات متحده ایران زمین
منبع این جمله زیر رو بگو که ما مستند حرف بزنیم
اگه مستند هست شکایت میکنیم نیازی به حرف زدن هم نیست


1- خدمات cod بيش از 35 الي 80 درصد هزينه ارسال را شامل مي شود
2 - هزينه cod يا همان پرداخت در محل علاوه بر هزينه هاي مرسوم ارسال است كه در سفارشات برگشتي نبايستي دريافت شود
 

gelaris

Registered User
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
601
لایک‌ها
61
مثل این که بچه های شاپکیپر خیلی فعال ترند

http://www.shopkeeper.ir/forum/showthread.php?t=5345&p=35543


مگه کم میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با شرکت قبلی بله کم میشد
بنا به دلایلی و این که نمیخوام اعتبار جای خاصی رو پائین بیارم نگفتنش بهتره
اما با شرکت جدید ایران مارکت سنتر فکر میکنم نمیشه
البته خودم دقیقا چک نکردم
چون از فرمول تسویه حساب طولانی اون سر در نیاوردم
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
منبع این جمله زیر رو بگو که ما مستند حرف بزنیم
اگه مستند هست شکایت میکنیم نیازی به حرف زدن هم نیست


1- خدمات cod بيش از 35 الي 80 درصد هزينه ارسال را شامل مي شود
2 - هزينه cod يا همان پرداخت در محل علاوه بر هزينه هاي مرسوم ارسال است كه در سفارشات برگشتي نبايستي دريافت شود

مورد اول می دونم یه درصدی در حد بالاتر از 40 درصذ هست ، اما عدد دقیقش رو نمی دونم

مورد دوم هم درسته ، حتی خودم با مدیر بخش فروش اینترنتی یکی از پستهای مرکزی تهران صحبت کردم . گفتند سیستم های خرید پستی ف این مبالغ رو دریافت می کنند از پست و نباید از حساب فروشگاه ها هم مجددا کسر بشه
 

amir-khan

Registered User
تاریخ عضویت
15 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2,103
لایک‌ها
37
سن
42
محل سکونت
Tehran
اما با شرکت جدید ایران مارکت سنتر فکر میکنم نمیشه
البته خودم دقیقا چک نکردم
چون از فرمول تسویه حساب طولانی اون سر در نیاوردم

این فرمول طولانی و پیچیده رو خوب اومدی . جدا هرکس دو واحد اصول حسابداری خونده باشه میبینه برای محاسبه چنین مبالغی ، اصلا نیاز به همچین فرمول هایی نیست ، و تنها دلیلی که وجود این فرمول ها داره ف پیچیده کردن کار حساب کتاب ها و ایجاد فضا برای هرگونه دستکاری و محاسبه دلخواه هست . :hmm:
 

mr_net

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2009
نوشته‌ها
2,489
لایک‌ها
283
محل سکونت
InterNet
با سلام

پارس پیک در سفارشات برگشتی هزینه ارسال مندرج در فاکتور را کسر می کند.

به جای هزینه COD هزینه خدمات که به پست پرداخت می شود کسر نمی کند.

نوعی جابجایی در کسر هزینه ها صورت رفته است.
 

kia_martan

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2009
نوشته‌ها
3,770
لایک‌ها
4,057
چون از فرمول تسویه حساب طولانی اون سر در نیاوردم
جدا منم هر بار خواستم حساب كنم به اين نتيجه رسيدم بيخيال شم :دي
 

maziar2267

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
899
لایک‌ها
91
محل سکونت
ایالات متحده ایران زمین
مورد اول می دونم یه درصدی در حد بالاتر از 40 درصذ هست ، اما عدد دقیقش رو نمی دونم

مورد دوم هم درسته ، حتی خودم با مدیر بخش فروش اینترنتی یکی از پستهای مرکزی تهران صحبت کردم . گفتند سیستم های خرید پستی ف این مبالغ رو دریافت می کنند از پست و نباید از حساب فروشگاه ها هم مجددا کسر بشه

خوب شما 1 زحمت بکش و بگو منم میخوام 1 چنین شرکتی راه بندازم و ....
بگو فرم های مربوطه و ضوابت و مقرراتشو میخوام

توی اون فرم ها باید چیزهایی باشه که ما ازش خبر نداریم
ولی اینکه ما هر کدوم نظر شخصیمون رو بگیم که نمیشه که
من میتونم بگم اون بخش از هزینه پست COD که 1/5 برابر پست معمولی هست تو جیب این شرکتای پارس و ایران و ... میره
ولی میتونم ثابت کنم ؟ نه
 
بالا