• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

محتواهای جدید Hitman به زودی اعلام میشود

Spartan69

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
34
بازی جدید Hitman در آخر امسال بر روی کنسول ها و PC منتشر می شود و رویکرد متفاوتی برای انتشار خود دارد. من شخصا با نظرات و دیدگاه های آنها در این بازی بسیار موافقم. چون IO واقعا به فکر طرفداران است. محتواهای آن به صورت نا پیوسته منتشر می شود اما آیا ما در روز اول شاهد محتوای آن خواهیم بود؟

Hannes Seifert تهیه کننده ی اجرایی بازی در مورد این موضوع در نمایشگاه Gamescom اطلاعاتی را در اختیار علاقه مندان قرار داد. این مهم است که مردم بدانند که کی می توانند محتوای ۶۰دلاری خود را دریافت کنند و IO Interactive امیدوار است که بتواند همه چیز را در این مورد برای آنها در آخر این ماه روشن کند. او در مورد این موضوع گفت:

“ما در ارائه ی اطلاعات در نمایشکاه Gamescom بسیار دقیق عمل می کنیم و ما میدانیم که بازیکنان می خواهند در مورد آنچه که پول برایش می دهند اطلاعات داشته باشند.”

او در ادامه مجددا این موضوع را یاد آوری کرد که بازی سیستم microtransactions ندارد: “در این بازی هیچ گزینه ای برای پرداخت پول وجود ندارد و این خیلی برای ما با ارزش است.”

سازنده همچنین توضیح داد که IO Interactive به Hitman به عنوان یک پلتفرم نگاه می کند تا یک بازی و نه برخلاف رویکرد هارمونیکس به Rock Band 4. آقای Seifert همچنین گفت که همه چیز در مورد این بازی خوب پیش می رود و آنها قصد دارند تا ۳-۴ سال آینده برای بازی محتوا تهیه کنند.

در انتها ، او یاد آوری میکند که در هیتمن جدید مدل جدید اپیزودیک بازی الهام گرفته از حالت آنلاین Contracts در Hitman: Absolution سال ۲۰۱۲ می باشد.

Seifert گفت که تیم IO مطمئن است که با این کار بازی مخاطبان بسیاری پیدا میکند و اشاره کرد که این امری شگفت انگیز و موفقیت آمیز است و آنها مطمئن هستند که ۴۰ درصد بازیکنان Absolution نسخه ی جدید را نیز تجربه خواهند کرد.

در Contracts mode، بازیکنان میتوانند با زمان محدود قرارداد ترور ایجاد کرده و سپس آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. همین موضوع در هیتمن جدیدی هم وجود دارد. قرار دادهای ترور برای مدت زمان محدود در دسترس بازیکنان خواهد بود و در زمانی که آنها از بین بروند دیگر در دسترس نخواهند بود

Hitman جدید در انتهای امسال بر روی PC،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدای انتشار به صورت دیجیتالی عرضه می شود. نسخه ی فیزیکی بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود.
bazitalk
 
بالا