montaghed_com
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 25 فوریه 2005
- نوشتهها
- 14
- لایکها
- 0
از کلیه ی عزیزان برنامه نویس تقاضا می شود در صورت امکان روش حل این مساله را به بنده نشان بدهند:
یک اسب وارد صفحه شطرنج شود و مطابق با حرکت اسب در شطرنج (ال) تمام خانه ها را بپیمابد.
--------
ضمنا آیا کسی می داند پاسخ تمرینات کتاب آموزش c++ جعفر نژاد را از کجا می شود پیدا کرد؟
یک اسب وارد صفحه شطرنج شود و مطابق با حرکت اسب در شطرنج (ال) تمام خانه ها را بپیمابد.
--------
ضمنا آیا کسی می داند پاسخ تمرینات کتاب آموزش c++ جعفر نژاد را از کجا می شود پیدا کرد؟