• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشاوره بدهید در خصوص درج رپورتاژ آگهی در وب سایت ها

ERUnique

Registered User
تاریخ عضویت
19 فوریه 2013
نوشته‌ها
1,001
لایک‌ها
113
با سلام و احترام
من مایل هستم رپورتاژ آگهی خریداری کنم برای وب سایتم ولی دچار مشکل شدم که چه کلماتی رو بیشتر تمرکز کنم.
به عنوان مثال فرض کنید :

کلمه ی قیمت تلویزیون سامسونگ

قطعا کلمات قیمت تلویزیون و یا تلویزیون سامسونگ بازدیدش بیشتر هست برای کاربران در گوگل

آیا من بر اساس بالاترین درجه بازدید انتخاب کنم یعنی قیمت تلویزیون و یا همه ی عبارت قیمت تلویزیون سامسونگ رو انتخاب کنم شانس این که کلمات پر بازدید مانند قیمت تلویزیون و یا تلوییون سامسونگ رو هم باهاش بیاد بالا دارم ؟
شما اگر بودید بین عبارت ذیل که درصد بازدیدش رو مشخص کردم چطور رپورتاز میدادید ؟


قیمت تلویزیون : بیشترین
تلویزیون سامسونگ : متوسط
قیمت تلویزیون سامسونگ : کم ترین
 

m.Mosibat

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2012
نوشته‌ها
443
لایک‌ها
86
محل سکونت
ایران
سلام عزیز
شما هرجوری که رپورتاژ میگیرید سعی کنید فقط رفتار طبیعی رو داشته باشید.
اگر یکبار با کلمه قیمت تلویزیون لینکی رو از طریق رپورتاژ گرفتید سعی کنید در رپورتاژ بعدی از کلمه قیمت تلویزیون سامسونگ استفاده کنید تا آنکرتکست هاتون تراکم منطقی و طبیعی داشته باشن.
همچنین با درج 1 لینک به صفحه اصلی سایتتون در همه رپورتاژها سعی کنید بقیه لینک ها رو در تمام وبسایتتون تقسیم کنید و همشونو متمرکز به یکی دو صفحه خاص نکنید.
 

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
87
محل سکونت
اصفهان
13- با خوشحالی رپورتاژ آگهی را پایان دهید
:) با سلام و خسته نباشید ، رپورتاژهای خبری، تبلیغات محلی هستند که یک هدف مهم را دنبال می کنند

هدایت خواننده به انجام یک کار پیش بینی شده

هدف پنهانی و نامحسوس از نوشتن یک رپورتاژ می تواند عوامل زیر باشد:

1- فروش یک کالا

2- سفارش خدمات یک سایت یا شرکت

3- دنبال کردن یک ایمیل خبری

4- برند سازی

5- دانلود یک فایل PDF

6 - و غیره ..................

:general601: یک رپورتاژ آگهی موثر، خواننده را تحت کنترل در می آورد و به او کمک می کند به یک نتیجه عقلانی برسد. به او می گوید که در گام دوم چه باید بکند. در ادبیات زبان فارسی این عمل را “هدایت به انجام کار” و در زبان انگلیسی آن را ” CALL TO ACTION” می گویند.

1- انتشارات را خوب بشناسید
2- در انتخاب تیتر رپورتاژ آگهی خردمندانه عمل کنید
3 - رپورتاژ را با جملات خوبی شروع کنید

4 - در نگارش بدنه ی رپورتاژ باید هوشیار باشید
5 - مخاطبان خود را بشناسید
6 - سیاست های تبلیغی انتشارات را به خوبی بشناسید
7- برای رپورتاژ خبری یک داستان بسازید
8 - درد خواننده را بشناسید، و دست های شفابخش خود را بر روی آن بگذارید
9 - رنج و درد خواننده را تحریک کنید
10 - یک دشمن معرفی کنید
11- راه حلی را معرفی کنید
12- به ادعاهای گلمبه سلمبه خود دلیل بیاورید

13- با خوشحالی رپورتاژ آگهی را پایان دهید
14- یک کال تو اکشن ( Call to action) یا “هدایت به انجام کار” اضافه کنید.


:general505: موفق پیروز باشید
 
بالا