• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشاوره برای خرید نرم افزار حسابداری خدمات و فروش کامپیوتر

alirah84

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2006
نوشته‌ها
3,876
لایک‌ها
51
سلام

مدتیه در مورد خرید یه نرم افزار حسابداری کاردرست دارم تحقیق میکنم .زمینه فعالیتم خرید و فروش قطعات کامپیوتر ،اسمبل سیستم و خدمات کامپیوتر هست.
دنبال نرم افزاری میگردم که کمترین باگ رو داشته باشه.
تعریف هلو رو خیلی شنیدم و خیلی ها رو هم دیدم دارن باهاش کار میکنن ولی از یه حسابدار حرفه ای که پرسیدم گفت هلو باگش زیاده و اذیت میکنه و کاکتوس رو معرفی کرد.
همکاران سیستم هم زیاد در موردش تو وب سایت ها شنیدم .
یه نکته ای هم هست این که نرم افزاری که میخوام بخرم ناقصی نداشته باشه و همه امکانات رو دراختارم قرار بده تا بعدا در صورت گسترش کارم بتونم ازش استفاده کنم.
در آخر هم اینکه راحت باشه ،طوری که با یه آموزش کوچیک حالا با یکی 2 جلسه کلاس یا کتاب بشه ازش استفاده کرد.


ممنون
منتظر راهنمایی های دوستانی که در این زمینه تجربه دارن هستم
 

alirah84

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2006
نوشته‌ها
3,876
لایک‌ها
51
یک سال گذشت ....
یعنی هیچ کس از نرم افزار حسابداری استفاده نمیکنه ؟ کسی تجربه در این زمینه نداره ؟
 

alirah84

Registered User
تاریخ عضویت
15 مارس 2006
نوشته‌ها
3,876
لایک‌ها
51
ممنون از mha1366m .
کسی راجع به هلو نظر نداره ؟
 

masudehsan

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
461
لایک‌ها
192
سلام دوست عزیز . با توجه به زمینه فعالیتت قطعا هلو بهترین گزینه هستش . بعد از سال ها کار حسابداری و مالی به این نتیجه رسیدم که بهترین نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط هلو هستش . راحتی کار با نرم افزار ( چون اکثر عملیات مالی را به صورت تیک زدن کرده و اتومات سند میزنه بنابراین حتی اگر داشن مالی هم نداشته باشی راحت میتونی باهاش کار کنی ) پشتبانی آنلاین و قوی - خدمات پس از فروش رایگان - قوی بودن و جامع بودن نرم افزار - امکان ارتقا ورژن و نسخه نرم افزار درصورت بزرگ تر شدن زمینه فعالیت و خیلی مزایای دیگه هلو رو توی بازار بی رقیب کرده . البته اگر بخوای کمی پیشرفته تر کار کنی پارسیان بهترین گزینه هستش . نرم افزار حسابداری آسان ویژه مشاغل و همینطور نرم افزار محک هم گزینه های خوبی برای کار شما هستن . در هر حال بنده حاظرم با هزینه اندک هم نصب نرم افزار و ورود اطلاعات و هم حسابداری فعالیت شما را بر عهده بگیرم . حتی اگر حساب و کتاب هم بلد باشی با توجه به اینکه بازرگانی کار میکنی به مالیات بر ارزش افزوده و گزارشات فصلی نیاز پیدا میکنی . موفق باشی
 
بالا