• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشورت برای خرید پرینتر و لوازم اداری یک دفتر کاری

mahi58

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,735
لایک‌ها
11,289
محل سکونت
Tehran
با سلام خدمت شما عجیجان.
1-20070210065344.gif


آقا ما برای یه دفتر کاری نیاز به چند تا وسیله اداری داریم، از قبیل پرینتر، فکس، تلفن و به مقدار کمتر هم عملکرد کپی و اسکن ممکنه لازم مون بشه. پرینتر مورد نظر باید حدود 700-600 برگ پرینت در ماه بگیره و حتی الامکان عملکرد پرینتش راحت باشه و خیلی پرخرج هم نباشه (حتما لیزری هم باشه).

الان یه کم برام جای سواله که این وسایل رو در قالب یک پرینتر 4 کاره بگیرم یا این که یه پرینتر جدا بگیرم + یه دستگاه فاکس که کارکرد تلفن هم داره مسلما.

بچه ها به نظرتون کدوم یکی از این دو تا گزینه بهتره، و در ضمن هر گزینه ای که انتخاب کردید اگه با وسایل خوب آشنایی دارید هم برند و مدل معرفی کنید. خیلی متشکر.
cloversmileyb.gif
 

mahi58

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2006
نوشته‌ها
7,735
لایک‌ها
11,289
محل سکونت
Tehran
عاپ!

عاغا سوال به این آسونی پرسیدم، چرا کسی جواب نمیده؟ هر کی هر چی می دونه بگه دیگه...
q7tx301qqpy377y4uei0.gif
 
بالا