برگزیده های پرشین تولز

مشورت در رابطه با چالش شرکت

ali.amini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
11
سن
34
باسلام و احترام خدمت اساتید

مالکیت آژانس مسافرتی را دارم، تقریبا از لحاظ فروش و امکانات و پرسنل میشه گفت جزو ۲۰ تا آژانس برتر کشور هستش.

در حال حاضر تارگت فروش گذاشتیم برای گرفتن رتبه دوم کشور، همچنین قراردادی داریم برای تامین کردن خدمات گردشگری یک اپلیکیشن حمل و نقل تاکسی که همگی ما میدونیم منظور از چه اپلیکیشنی هست و درست نیست اینجا اسمی از اون برده بشه.
این مجموعه و اپلیکیشن بزرگ فاقد مجوز های لازم است و نمایندگی های ایرلاین هارو نداره و برای ادامه فعالیت خود نیازمند ما میباشد با توجه به این موضوع که فروش فوق العاده بالایی داره و جزو سه تا فروشنده اول در کشور هستش (تاپ سلر) قرارداد مفید و پرسودی هستش.

چالشی که باهاش روبرو شدم، تامین سرمایه در گردش میباشد (ما ابتدا حساب کاربری ایرلاین هارو شارژ میکنیم و پول های مسافرین بعد از خرید روز بعد به حساب ما میشینه از سمت درگاه، پس یک روز پول ما میخوابه و نیازمند سرمایه در گردش هستیم برای توسعه و شارژ بیشتر اکانت ایرلاین ها)
برای تامین حدود ۴ الی ۵ میلیارد سرمایه در گردش به مشکل خوردم، بانک ها که میدونید به راحتی وام نمیدن و برای این مقدار وام باید کلی ضامن رسمی ارائه بدم ک تواناییشو ندارم و ترجیح میدم خودمو درگیرش نکنم، شتابدهنده ها هم تکلیفشون مشخصه و منم خودمو نمیتونم درگیر طراحی بیزنس پلن و .... بکنم.
اگر راه حلی دارید و یا شخص و شرکتی را میشناسید که بتونه مارو در رفع این مشکلات یاری کنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
 
بالا