• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مشکل در انتقال دامنه

myp990i

Registered User
تاریخ عضویت
4 دسامبر 2009
نوشته‌ها
113
لایک‌ها
9
سلام دوستان

الان دو ماهه علاف ی انتقال دامین شدم.

ir هستش.
ایرنیک هر روز ی بهونه میارن.
تلفن هاشونو که اصلا جواب نمیدن.انگار که انگار که نون خور دست مردم هستن.
مدارک هر چی خواستن براشون فرستادم اما باز هر روز ی بهونه جدید میارن.نمیدونم مشکلشون چیه؟
ایمیلهاشون هم که دو سه روز یکبار جواب میدن.
این دفعه آخری ایمیل دادن که اسم انتقال دهنده با اسم روی کارت ملیش فرق داره(توی کارت ملی پسوند هم داره) ما موقع ثبت نام در ایرنیک پسوند رو وارد نکرده و برای کاربرا امکان اصلاح شناسه وجود نداره و باید درخواست اصلاح داده بشه.که اینکاررو هزار بار انجام دادیم.اما باز همون ایمیل رو تکرار میکنن.
تلفن هاشونو اصلا جواب نمیدن که مثل آدم بگن مشکلشون چیه.

از دوستلان کسی میتونه کمکم بکنه؟
 

Shahrokh_XP

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژوئن 2004
نوشته‌ها
94
لایک‌ها
6
محل سکونت
Somewhere in the universe
سلام دوستان

الان دو ماهه علاف ی انتقال دامین شدم.

ir هستش.
ایرنیک هر روز ی بهونه میارن.
تلفن هاشونو که اصلا جواب نمیدن.انگار که انگار که نون خور دست مردم هستن.
مدارک هر چی خواستن براشون فرستادم اما باز هر روز ی بهونه جدید میارن.نمیدونم مشکلشون چیه؟
ایمیلهاشون هم که دو سه روز یکبار جواب میدن.
این دفعه آخری ایمیل دادن که اسم انتقال دهنده با اسم روی کارت ملیش فرق داره(توی کارت ملی پسوند هم داره) ما موقع ثبت نام در ایرنیک پسوند رو وارد نکرده و برای کاربرا امکان اصلاح شناسه وجود نداره و باید درخواست اصلاح داده بشه.که اینکاررو هزار بار انجام دادیم.اما باز همون ایمیل رو تکرار میکنن.
تلفن هاشونو اصلا جواب نمیدن که مثل آدم بگن مشکلشون چیه.

از دوستلان کسی میتونه کمکم بکنه؟



درسته! شخص انتفال دهنده اگر اسم ثبت شده در اکانتش مطابقت با اسم دقیق رو کارت ملی نداشته باشه، اول باید یه نامه درخواست کتبی اصلاح اسم بنویسه پایینش کارت ملی اسکن شده بندازه و بفرسته! بعد همه انتقال و اینا باید لغو بشه و از اول کارها شروع بشه! یعنی دامنه برای انتقال باز بشه! رمز انتقال به شما داده بشه! از پنل شما درخواست انتقال زده بشه! هزینه انتقال پرداخت بشه! و وقتی که تعهد انتقال رو خواستن، درخواست کتبی انتقال رو صاحب فعلی بنویسه امضا و کارت ملی اسکن شده زیرش، به nic.ir ارسال کنه!

کارهاشونم اصولاً به شلوغی حجم کاریشون بستگی داره! مثلاً شنبه ها چون کار پنج شنبه و جمعه هم جمع شده آخر وقت یا حتی یک شنبه جوابتون میتونید بگیرید (هر مرحله کار خودشو داره! یعنی اصلاح اکانت و انتقال) ولی بقیه روزا صبح زود یا شب قبلش زده باشید معمولاً ظهر جواب میگیرید و دوباره جوابشونو بدید، عصر نتیجه کار رو می تونید بگیرید.

با تلفن کار خاصی راه نمیوفته! همون ایمیل و تیکت!
 
بالا