برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت Iranapps.ir - بانک نرم افزار اندروید

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
gizmovil.com.files.2009.12.android-logo.png


ایران اپز سایتی هستش که به تازگی راه افتاده. اگر یکی از کاربرای گوشی‌های آندرویدی باشین حتما برای دریافت اپلیکیشن‌ها از مارکت گوگل با مشکلات فراوونی روبه‌رو شدین. Iranapps.ir با این هدف و برای تامین نیازهای جامعه کاربری آندروید ایران راه‌اندازی شده تا بتونین به سادگی و بدون نیاز به دور زدن موانع، به راحتی به لیست بزرگی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشین.
این سایت با اضافه کردن بیش از ۱۵۰۰ اپلیکیشن در ماه به دیتابیس خودش، بزرگ‌ترین سایت در این زمینه هستش. می‌تونین همین الآن به این سایت (که در حال حاضر به‌صورت آزمایشی افتتاح شده) برین و نظرات خودتون رو با مدیران در میون بذارین .

همچنین با دریافت برنامه این سایت و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود میتوانید مستقیما از طریق گوشی موبایل به بانک جامع نرم افزاری این سایت دسترسی داشته باشید .

آدرس وب سایت
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
همونطور که توی پست قبلی این سایت رو معرفی کردم َ این وب سایت با اضافه کردن حداقل ۱۵۰۰ برنامه به دیتابیسش منبع خوبی برای دانلود رایگان برنامه های اندرویدی هست.
لینک های خبر خوان برنامه های این وب سایت رو که تازه روی سایت گذاشتند براتون می ذارم در ادامه که با عضو شدن توی اونها می تونید از جدید ترین برنامه هایی که توی سایت اضافه می شه خبر دار بشین.
امید وارم مفید باشه براتون :

فید قسمت بازی ها
فید قسمت برنامه ها
 

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
gizmovil.com.files.2009.12.android-logo.png


سایت ایران اپس که ماه گذشته به عنوان بزرگ‌ترین مرجع برنامه‌های اندروید کار خود را آغاز کرد، با ارائه نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود، گام دیگری را در راه فراهم کردن شرایطی ایده‌آل برای دریافت برنامه‌های اندروید برداشت.

کار با نسخه جدید این برنامه که نسبت به نسخه قبل دچار تغییرات کلی شده است، بسیار کاربردی و در عین حال ساده به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر کاربران می‌توانند با نصب این برنامه، مستقیما به بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن اندرویدی از روی گوشی خود دسترسی داشته و آن‌ها را دانلود نمایند.

لینک : www.iranapps.ir
 
بالا