برگزیده های پرشین تولز

معرفی فروشگاه حرفه ای دکوراسیون داخلی

sinamored

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2020
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
34
محل سکونت
tehran
برای کسانی که قصد دارند تا تغییرات اساسی در دکوراسیون محیط اطراف خود ایجاد کنند، تهیه و خرید کفپوش مناسب می تواند مسئله ای دشوار باشد. اینکه کدام برند مناسب است و کیفیت و طرح چه محصولی می تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد موضوعی است که به هنگام خرید پیش می آید. پارکت لمینت ایزوفام از بهترین برند های کفپوش لمینت در بازار می باشد.

کیفیت عالی ، تنوع در رنگ و طرح و همینطور قیمت مناسب از ویژگی های شاخص این محصول به حساب می آید. لمینیت های ایزوفام با تکنولوژی روز کشور آلمان تولید می شوند. کفپوش ایزوفام توانسته است تا علاوه بر دریافت گواهی استاندارد ملی ، گواهی نامه های معتبر اروپایی را نیز بدست آورد.

برای نصب این محصول نیاز است تا لمینت ها از روز قبل در محیط قرار بگیرند و با دمای اتاق سازگار شوند. پس از آن نوبت با هموار سازی کف ساختمان می رسد. در صورت وجود هر گونه ناهمواری ، می بایست اقدام به برطرف کردن آن شود. در مرحله بعد بر روی زمین فوم مخصوصی را پهن می کنند و بر روی فوم شروع به نصب کفپوش خواهند کرد. از مزایای لمینت این است که به هیچگونه چسب و مواد شیمیایی برای نصب نیاز نخواهند داشت و با کنار هم قرار دادن آنها و چفت کردن کلیک های کناریشان ، به سرعت و با مقاومت بالا نصب خواهند شد.

برای خرید پارکت ایزوفام لاکچری می توانید به نمایندگی های این محصول مراجعه کنید. ایزوفام بیش از 30 طرح در کفپوش های خود دارد و این موضوع سبب خواهد شد که قدرت انتخاب بیشتری را داشته باشید.
 
بالا