برگزیده های پرشین تولز

معرفی لپ تاپ ۱۴ اینچی اچ پی HP EliteBook Folio 1040 G1

laptopintel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
38
محل سکونت
بانه پاساژ ابراهیمی طبقه همکف راهرو سوم
لپ تاپ ۱۴ اینچی اچ پی HP EliteBook Folio 1040 G1
لپ تاپ hp folio 1040 g1 نسل جدید لپ تاپ های محبوب فولیو است. اولین سری این مدل یعنی G1 در سال 2014 روانه بازار شد. این لپ تاپ بیزینسی، با طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسب و مهمتر از همه سرعت قابل قبول یک انتخاب خوب برای اهالی کسب و کار و مدیران به شمار می رود. جدیدترین مدل این دستگاه در سال 2017 با مشخصات سخت افزاری قدرتمند عرضه شده است.

hp-folio-1040-g1-06.jpg
طراحی
ظرافت طراحی ساده با کیفیت بالا، وزن کم و ارتقاع ۱۵.۹ میلی متری و سطح فلزی کاملا مات، ۱۰۴۰ را به یک لپ تاپ فوق العاده جذاب تبدیل کرده است و کافیست تنها چند دقیقه با آن کار کنید تا به این موضوع کاملا پی ببرید ! تنها در پایین لپ تاپ از لبه پلاستیکی استفاده شده است.

گوشه های گرد، لبه ها و جزئیات ریز، مانند ناحیه پایین در مقابل پد لمسی بر روی پایه و جذاب، ادغام موفقیت آمیز کلید های بی سیم و قطع صدا، نشان می دهد که طراحان و مهندسین اچ پی خلاقیت زیادی در تولید این مدل به خرج داده اند ! در مقابل این لپ تاپ می توان Lenovo ThinkPad X1 Carbon را قرار داد که حدودا ۱۰۰ گرم سبک تر و ضخامت آن کمی کمتر است.

hp-folio-1040-g1-08.jpg
اتصالات
اتصالات به کار رفته لپ تاپ HP EliteBook Folio 1040 G1 به دلیل بدنه باریک و تلاش برای کم کردن وزن آن، محدود است و نمی توان به این دلیل اچ پی را سرزنش کرد. تنها دو پورت USB 3.0 در این لپ تاپ دیده می شود. این الایت بوک تنها از کارت های SD در فرمت micro-SD پشتیبانی می کند. برای اتصال به دستگاه های HDMI دار باید از مبدل پورت DisplayPort استفاده کنید چرا که پورت hdmi در این مدل وجود ندارد ! دلیل نبود این پورت کاربردی در این لپ تاپ نامعلوم است و با هزینه اندکی (بین 20 تا 30 هزارتومان) باید کابل رابط تهیه کنید.


hp-folio-1040-g1-07.jpg



ارتباطات
علاوه بر Gigabit LAN که با پورت آداپتور و کابل لن قابل استفاده است، اچ پی از طریق چیپ اینتلی دوگانه Dual Band Wireless-N 7260 ارتباط بی سیم را در این لپ تاپ به وجود آورده است. پشتیبانی از بلوتوث 4.0 ، و اسلات سیمکارت HDSPA+ امکان قرار دادن سیمکارت و استقاده از اینترنت دیتا را فراهم می کند. البته احتمال اینکه این سیمکارت در ایران فعال نشود وجود دارد چرا که اکثر مدل ها نیاز به برد جدید برای پشتیبانی منطقه ما دارند.

امنیت
در این دستگاه، اچ پی با توجه به به ارزش اطلاعات و تمرکز بر روی امنیت داده ها، که برای کاربران تجاری و مدیرانی که از این مدل استفاده می کنند بسیار مهم است، برخی تدابیر امنیتی را فراهم آورده است.نرم افزاری به نام HP Client Security برای راه اندازی و پیکربندی حسگر اثر انگشت این لپ تاپ محسوب می شود. HP Spare Key نیز برنامه ای کاربردی برای رمزگذاری هارد دیسک، بایوس و ریکاوری رمز عبور بایوس است. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی در نرم افزار HP Sure Start وجود دارد که به شما کمک می کند در صورتی که بایوس لپ تاپ مورد حمله یا آسیب قرار گرفت، بتوانید آن را اصلاح و ترمیم کنید.

صفحه کلید
در این مدل از صفحه کلید جزیره ای استفاده است اما با طرح های استاندار هماهنگ نیست. چند کلید مانند POS1 و END به سمت راست منتقل شده و تنها کلید های SHIFT و CTRL از اندازه های استاندارد بهره مند هستند. این موضوع شاید کمی شما را اذیت کند به خصوص اگر تایپیست باشید اما پس از مدت کوتاهی به این موضوع کاملا عادت می کنید. نور پس زمینه یا همان بک لایت، صفحه کلید هنگامی که یک کلید فشار داده می شود یا پد لمسی خاموش است فعال شده و امکان غیرفعال کردن آن با یک کلید میانبر وجود دارد.

صفحه لمسی (تاچ پد)
یک تاچ پد حرفه ای و شیک از برند synaptics در این لپ تاپ استفاده شده است. این یک سطحی است که تنها می توان آن را به صورت جزئی فشار داد و هیچ گونه بازخورد لمسی یا قابل شنیدن در هنگام انجام این کار را انجام نمی دهد. ForcePad به لبه های بیرونی آن پاسخ نمی دهد و امکان لمس آن را ندارید. در غیر این صورت، حرکات رایج با سه انگشت قابل اعتماد تشخیص داده می شود و صحت آن خوب است. گزینه های پیکربندی محدود هستند، اما مهمترین تنظیمات برای این صفحه لمسی در دسترس هستند.
مشاهده جزئیات محصول در سایت فروشگاه
معرفی لپ تاپ ۱۴ اینچی اچ پی HP EliteBook Folio 1040 G1 در فروشگاه لپ تاپ اینتل بانه

اتصال به کانال تک فروشی (http://t.me/laptopintel)

آدرس کانال عمده (https://t.me/laptopintel3)

☎08734234892
09185303813
09186453080
https://t.me/ali2ust
https://t.me/rhmanzada



لپ تاپ hp folio 1040 g1
مشخصات فیزیکی
برند​
اچ پی (HP)​
مدل​
HP EliteBook Folio 1040 G1​
نوع لپ تاپ​
الایت بوک​
نوع کاربری​
سبک​
ابعاد​
۳۳۷.۸×230.8×19 میلی‌متر​

وزن​
۱.۶ کیلوگرم​
پردازنده مرکزی​
سازنده پردازنده​
Intel​
سری پردازنده​
Core i5​
مدل پردازنده​
۴۳۰۰U​
فرکانس پردازنده​
۱.۹GHz UP to 2.9GHz​
حافظه Cache​
۳m​
حافظه RAM​
ظرفیت حافظه رم​
۸ گیگابایت​
نوع حافظه رم​
DDR3​
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی​
ظرفیت حافظه SSD​
۲۵۶ SSD​
نوع حافظه داخلی​
پردازنده گرافیکی​
سازنده کارت گرافیک​
Intel​

مدل کارت گرافیک​
Intel HD Graphics 4400​
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی​
صفحه نمایش​
نوع صفحه نمایش​
IPS-LED-backlit​
اندازه صفحه نمایش​
۱۴.۱ اینچ​
دقت صفحه نمایش​
| ۱۰۸۰×1920پیکسل​
صفحه نمایش مات​
ندارد​
امکانات​
درایو نوری​
ندارد​
بلوتوث​
دارای بلوتوث داخلی​
وب‌کم​
HD-720p FaceTime camera​
بلندگو​
بلندگوهای داخلی​
کیبورد با نور پس زمینه​
ندارد​
حسگر اثر انگشت​
ندارد​
شبکه بی سیم​
دارد​
پورت ها​
microSD card reader / Headphone Jack / miniDisplay Port / Cover port / Charging port
پورت HDMI​
ندارد​
پورت VGA​
دارد​
پورت USB 2.0​
یک عدد پورت USB2.0​
پورت USB 3.X​
دو عدد پورت USB3.0​
پورت USB-C​
ندارد​
باتری​
لیتیوم یون ۶ سلولی
نوع باتری​
توضیحات باتری​
HP 6-Cell (42 Whr) polymer long life battery​
سایر مشخصات​
سیستم عامل​
Microsoft 10
اقلام همراه دستگاه​
شارژر و کابل برق​
سنسور​
 
Last edited:
بالا