برگزیده های پرشین تولز

معرفی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی دل مدل Dell Latitude E5540

laptopintel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
38
محل سکونت
بانه پاساژ ابراهیمی طبقه همکف راهرو سوم
اطلاعات بیشتر در سایت فروشگاه (کلیک کنید)

قیمت:تماس بگیرد قیمت عاااااااااااالی
فروشگاه لپ تاپ اینتل - بانه
———-مستقیم از دبی————
جهت دریافت لیست تکی و عمده تماس بگیرید

☎️☎️08734234892
https://t.me/ali2ust
+989186453080
https://t.me/rhmanzada
+989185303813
http://laptopintel.com

Dell یک فوت یا شاید حتی دو در در بسیاری از شرکت‌ها دارد. این به احتمال زیاد به این دلیل است که تولید کننده تگزاسی با کمال میل به بازخورد مشتریان خود گوش می‌دهد و لپ‌تاپ خودش را به خوبی بهبود می‌بخشد. یک لپ‌تاپ به اندازه ۱۵.۶ اینچی که زیاد سنگین نباشد و یک بندر اتصال نیز داشته باشد، که مدیریت آن آسان است و عملکرد کافی برای روتین اداری ارایه می‌دهد، تجهیزات استاندارد در بسیاری از میزها است.

در نگاه اول دل دل (یا Latitude‘s ۱۵)دل تمام این معیارها را برآورده می‌کند. با این حال، رقابت به نفع شرکت‌های بزرگ است که نه تنها یک نفر را می‌خرند، بلکه صدها یا حتی هزاران لپ‌تاپ به سرعت در حال قدم زدن هستند. بنابراین، به خصوص Lenovo و ThinkPads ها مشهور هستند: The L۴۴۰ یا L۵۴۰ با لپ‌تاپ‌ها قابل‌مقایسه هستند. Asus یک تازه‌وارد با نام AsusPro P۵۶CB است، در حالی که U۵۰t Satellite Toshiba یک زمان آسان‌تر است. Fujitsu the LifeBook را پیشنهاد می‌کند، و ProBook ۶۵۵ G۱ یا ProBook ۶۵۰ G۱ از HP دستگاه‌های مقایسه مناسبی هستند.حالت لولاها هم پایدار هستند، اما غلاف آن خیلی انعطاف‌پذیر است.





این شرکت به سرعت آشکار می‌شود که بدنه بازسازی‌شده یک مدل فوق‌العاده ارزان نیست – Dell آن را در مجموعه ۳۰۰۰ Latitude خود جابجا کرد. با این وجود، بدنه با کیفیت بالا ۶۰۰۰ و ۷۰۰۰ لپ‌تاپ بی‌همتا هستند. ماده‌ای که به کار می‌رود به آن کمک می‌کند: پلاستیک مهم نیست که در آن انگشتان قرار داده شوند، هر چند با کیفیت بالا و احساس خوشایند. شیشه گوریل از صفحه محافظت می‌کند، و در با فایبرگلاس تقویت می‌شود، اما می‌تواند تا حدودی منحرف شود. قسمت پایینی بدنه نسبتا سخت است، اما سمت راست مچ دست سمت راست آن کمی نرم است.
به لک، گوشه‌های گرد، ابتدایی اما شیک – این چند کلمه را می توان برای خلاصه کردن طرح
Latitude E۵۵۴۰ استفاده کرد. قطعا در همه جا تاثیر خوبی خواهد گذاشت؛ خریداران که می‌خواهند چیز فوق‌العاده‌ای به جای دیگری نگاه کنند باید به جای دیگری نگاه کنند. ساخت قابل‌قبول است، اما شکاف کوچکی در سمت راست بدنه پیدا کردیم.
در کل، آن یک شاسی عملی و کارآمد است که می‌تواند در چند جا، از پوشش محکم‌تر، سود ببرد.









Connectivity
ما رابط‌های لپ‌تاپ کسب‌وکار مورد انتظار را کشف کردیم، که در اطراف بدنه توزیع شده‌بود، به جز در جبهه. به عنوان مثال، Latitude دل E۵۵۴۰ دل چهار پورت USB دارد که دو تای آن‌ها یواس‌بی ۲.۰ و دو پورت USB هستند که پیدا کردن دهانه مناسب برای وسایل جانبی نباید یک مشکل باشد.
لپ‌تاپ هر دو کارت SD و هم ExpressCards را به طور یک‌سان می‌خواند. رابط اتصال روی دستگاه دستگاه اجازه گسترش تنوع رابط را می‌دهد، و لپ‌تاپ می‌تواند به سرعت به دستگاه‌های ثابت روی میز متصل شود.
Left: Power socket, Wi-Fi switch, vent, HDMI, USB 3.0, ExpressCard, SD
Left: Power socket, Wi-Fi switch, vent, HDMI, USB 3.0, ExpressCard, SD
Right: DVD burner, headset jack, USB 2.0 VGA, Kensington lock
Right: DVD burner, headset jack, USB 2.0 VGA, Kensington lock
Rear: USB 3.0, LAN, USB 2.0
Rear: USB 3.0, LAN, USB 2.0
Front: No interfaces
Front: No interfaces



ارتباط
Dell مثال را با مدول Wi – Fi نصب کرد که حتی از استاندارد AC استاندارد ۸۰۲.۱۱ هم در کنار ۸۰۲.۱۱ a / b / g / g / b پشتیبانی می‌کند. یک کارت WWAN را نمی توان به طور پیش‌فرض وارد کرد، بلکه برای درخواست مشتریان اصلی در دسترس است.
پذیرش ماژول وای فای خوب است. قدرت سیگنال بین پذیرش کامل و ۳ / ۴ حتی در فاصله ۱۰ متر (۳۳ فوتی)و از طریق سه دیوار نوسان داشت. یک دیوار اضافی، سطح بین ۳ / ۴ و ۱ / ۲ را کاهش می‌دهد.

امنیت
خواننده اثر انگشت برجسته‌ترین ویژگی امنیتی است. این شهر در ناحیه سمت راست قرار دارد و در ناحیه دل Latitude دل دل آن قرار دارد. این کار به طور موثر اجازه محدود کردن قابلیت دسترسی لپ‌تاپ را می‌دهد. یک ماژول پلت فرم مورد اعتماد نصب شده‌است و پشتیبانی SmartCard به صورت اختیاری در دسترس است. علاوه بر آن، یک محیط حفاظت‌شده را می توان از طریق نرم‌افزار فضای کاری حفاظت‌شده ایجاد کرد که در آن مرورگر می‌تواند باز شود و متون مخرب بالقوه و مهاجم نتوانند به بقیه سیستم دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، حفاظت از داده دل گزینه‌های ورود به سیستم و حفاظت در برابر تهدیدهای اینترنت را ارائه می‌دهد.
تجهیزات جانبی
از آنجا که کاربر نهایی در دفتر، جعبه اصلی را نخواهد دید، بیشتر از منبع تغذیه و لپ‌تاپ نیست. replicator بندری به احتمال زیاد the لوازم جانبی است؛ در غیر این صورت، دل لوازم جانبی استاندارد مانند monitors، keyboards و bags در دسترس دارد.
بسیاری از قسمت‌ها را می توان پس از برداشتن چند پیچ در دسترس قرار داد.





نگهداری
ستودنی است که Dell مدل‌ها را با جزییات دقیق از باز کردن کامل تجهیز کرد. شکم Latitude E۵۵۴۰ را می توان با برداشتن چند پیچ از جا بلند کرد. سپس کاربر می‌تواند به هارد درایو، حافظه، پنکه، module Wi – Fi، و باتری BIOS دسترسی داشته باشد. این راهنما همچنین دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه جدا کردن دوربین، صفحه، و تقریبا همه اجزای دیگر ارایه می‌دهد. با این حال، تنها حرفه‌ای‌ها باید واقعا این کار را بکنند. laypeople قادر به جایگزین کردن هارد دیسک بدون مشکل خواهند بود.

گارانتی
یک ضمانت اصلی ۱ ساله شامل رایگان است و گزینه‌های دیگر ضمانت‌ها بسیار گسترده هستند. پشتیبانی پایه می‌تواند تا ۵ سال برای حداکثر of یورو (۱۹۲ دلار)ارتقا یابد. هزینه ProSupport تقریبا دو برابر هزینه دارد، اما شامل یک نقطه تماس و پشتیبانی ۲۴ ساعته است. خسارت تصادفی، حفاظت سرقت، ضمانت باتری: گزینه‌های متنوع هستند و بسته به استفاده، آن‌ها منطقی هستند و به طور منطقی قیمت‌گذاری می‌شوند.

صفحه‌کلید
مانند بقیه پوشش، صفحه‌کلید کمی انعطاف‌پذیر است و یک ضربه نسبتا سخت است که برای همه جالب نخواهد بود. تعداد کل تعداد کلیدها و کلیدهای حروف مربعی با طول حاشیه ۱۵ میلی متر است که برای آن ساخته می‌شوند. این کار تایپ دقیق و دقیق را ممکن می‌سازد چون افت کلیدها نه خیلی کوتاه است و نه خیلی طولانی. صفحه‌کلید دارای یک نور پس‌زمینه است که می‌تواند به چهار سطح مختلف تنظیم شود.
Dell همچنین چند کلید ویژه را نصب کرد؛ برای مثال، یک سوییچ سخت‌افزار برای Wi – Fi در سمت راست بدنه است، و یک پنل کنترل برای حجم بالای صفحه‌کلید است. یک کلید بالای صفحه تعداد، ماشین‌حساب را باز می‌کند و مجموعه‌ای از کلیدهای چند رسانه‌ای نیز در دسترس است.



Touchpad
The اول بود، و اکنون بسیاری از آن‌ها کپی می‌شوند: علاوه بر the، Latitude E۵۵۴۰ دل Dell نیز دارای TrackPoint بین کلیدهای G، H و B است و دارای مجموعه خود از کلیدهای موشی است. زمانی که با لاستیک پلاستیکی آشنا می‌شوید، کار کردن با آن سریع و دقیق است، به خصوص از آنجایی که این دکمه سومین دکمه موس را نشان می‌دهد. طبق معمول، اگر ساییده شود، کلاه پلاستیکی را می توان برداشته و جایگزین آن کرد.
هدایت با touchpad نیز بخوبی عمل می‌کند. سطح حساس تماس کاملا در پوشش قرار دارد و اندازه آن به اندازه کافی با قطر ۹۰ میلیمتر (۳.۵ اینچ)اندازه است. سطح به راحتی امکان حرکت به راحتی را فراهم می‌آورد و دو کلید اختصاصی و خوشایند برای استفاده از کلیدها با یک نقطه فشاری روشن ارایه می‌دهد.
Dell به طور طبیعی آگاه است که وسایل ورودی یک معیار بسیار مهم برای یک لپ‌تاپ تجاری هستند و کار بسیار خوبی را با آن‌ها انجام داده‌است. با این حال، صفحه‌کلید را می توان کمی بیشتر در غلاف در مدل بعدی وارد کرد.

لپ تاپ dell latitude e5440
مشخصات فیزیکی
برند​
دل (Dell)​
مدل​
Dell Latitude e5440​
نوع لپ تاپ​
لتیود​
نوع کاربری​
حرفه ای​
ابعاد​
۳۷.۹ x 25.05 x 2.97 cm​

وزن​
۲.۳ کیلوگرم​
پردازنده مرکزی​
سازنده پردازنده​
Intel​
سری پردازنده​
Intel Core i5​
مدل پردازنده​
۴۳۰۰U​
فرکانس پردازنده​
۱.۹GHz UP to 2.9GHz​
حافظه Cache​
۴m​
حافظه RAM​
ظرفیت حافظه رم​
۸ گیگابایت​
نوع حافظه رم​
DDR3​
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی​
ظرفیت حافظه SSD​
۲۵۶ SSD​
نوع حافظه داخلی​
پردازنده گرافیکی​
سازنده کارت گرافیک​
Nvidia​

مدل کارت گرافیک​
Nvidia GeForce GT 720M​
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی​
۲G​
صفحه نمایش​
نوع صفحه نمایش​
Wide View LED backlit TFT​
اندازه صفحه نمایش​
۱۵.۶ اینچ​
دقت صفحه نمایش​
| ۱۰۸۰۸×1920پیکسل​
صفحه نمایش مات​
دارد​
امکانات​
درایو نوری​
دارد​
بلوتوث​
دارای بلوتوث داخلی​
وب‌کم​
دارد​
بلندگو​
بلندگوهای داخلی​
کیبورد با نور پس زمینه​
ندارد​
حسگر اثر انگشت​
ندارد​
شبکه بی سیم​
دارد​
پورت ها​
Audio (optional)one microphone/stereo headphone/speakers connector
Video
  • one 15-pin VGA connector
  • ۱۹-pin HDMI connector
Network adapterone RJ-45 connector
USB 2.0
  • one 4–pin USB 2.0–compliant connector (E5440)
  • two 4-pin USB 2.0-compliant connectors (E5540)
  • NOTE: The USB 2.0 connector at the back of the Latitude E5540 computer, gets deactivated, when the Latitude E5540 computer is connected to the docking station.
USB 3.0two USB 3.0–compliant connectors
Memory card readerone 8-in-1 memory card reader
Docking portone
پورت HDMI​
دارد​
پورت VGA​
دارد​
پورت USB 2.0​
دو عدد پورت USB2.0​
پورت USB 3.X​
دو عدد پورت USB3.0​
پورت USB-C​
ندارد​
باتری​
۶-cell “smart” lithium ion
نوع باتری​
توضیحات باتری​
سایر مشخصات​
سیستم عامل​
Microsoft 10
اقلام همراه دستگاه​
شارژر و کابل برق​
سنسور​
 
بالا