برگزیده های پرشین تولز

معرفی 4 ابزار بازاریابی اینستاگرام درجه یک که برای رشد پیج اینستاگرام به آنها نیاز دارید!

آگر

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2021
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
محل سکونت
پارک علم و فناوری پردیس
آنالیز پیج اینستاگرام و اینفلوئنسرها، زمان بندی انتشار پست ها، پلاگین وردپرس برای انتشار پست ها در وبسایت و ابزار دانلود و انتشار مجدد پست، چهار ابزار بازاریابی اینستاگرام کاربردی ای هستند که در این نوشته به آنها اشاره می کنیم.
اینها ابزارهایی هستند که هر دیجیتال مارکتری به آنها نیاز دارد. ابزارهایی که فارغ از مهارت های شما، می توانند به بازاریابی در اینستاگرام برندتان کمک کنند.

ابزار آنالیز پیج اینستاگرام UggerExplore

Influencer Marketing Analytics Tool for Instagram


اگر نمی دانید به کدام پیج باید تبلیغ سفارش داد و به کدام نه و یا ابزاری برای مقایسه پیج ها با هم سراغ ندارید، اکستنشن UggerExplore می تواند بهترین و سریع ترین گزینه برای شما باشد. این ابزار که به تازگی منتشر شده به شما درک سریع و دقیقی از کیفیت صفحه اینستاگرام مورد نظر می دهد. استفاده از آن کاملا رایگان است و روی Google Chrome در ویندوز نصب می شود.
دو شاخصه خیلی مهم، این اکستنشن را از سایر ابزارهای آنالیز متمایز کرده است:

  1. امتیاز کیفیت صفحه یا همان Quality Page Score که با ستاره نمایش داده شده و به شما درک سریعی از کیفیت پیج مورد نظر می دهد. اگر چند پیج را در کنار هم باز کنید، با مقایسه این ستاره ها و تعداد فالوور می توانید پیج بهتری را برای تبلیغ انتخاب کنید.
  2. بررسی پایداری رفتار فالوورهای پیج مورد نظر به کمک هوش مصنوعی که می تواند شما را از گزند فریب لایک و کامنت های غیر واقعی صفحه مورد نظر مصون نگاه دارد. این ابزار با بررسی رفتار فالوورها روی 12 پست آخر، آنهایی که رفتار غیر واقعی دارند را قرمز کرده و از محاسبات تحلیلی حذف می کند.

ویژگی های اصلی UggerExplore:​

– نمایش تغییرات در تعداد دنبال کنندگان صفحه
– نمایش تغییرات در تعداد فالووینگ های صفحه
– نمایش نرخ تعامل محتوای صفحه و تغییرات آن
– نمایش تغییر در میانگین لایک و کامنت
– تغییر در تعداد نظرات در هر 100 لایک (Comment Rate)
– نمایش Page Quality Score یا همان امتیاز کیفیت صفحه
– نمایش تعداد پست هایی که رفتار و بازخورد غیر معمول نسبت به سایر پست ها دارند.

هزینه استفاده: رایگان



انتشار منظم پست ها با Buffer

ابزار یاری دهنده بازاریابی دیجیتال بافر


رشد پیج اینستاگرام بسیار وابسته به نظم شما در انتشار پست ها ست. اگر مشغله زیادی دارید و این مشغله ممکن است موجب بی نظمی در انتشار پست هایتان شود، ابزار Buffer را به شما پیشنهاد می کنیم.
اگر پیج اینستاگرامتان را به پروفایل فیسبوک متصل کرده باشید، Buffer می تواند پست ها را به صورت مستقیم روی پیج اینستاگرامتان منتشر کند. اگر هم متصل نکرده اید، مشکلی نیست. اپلیکیشن Buffer را روی گوشی موبایل خود نصب می کنید. پست های در صف انتشار، در زمان مقرر روی اپلیکیشن شما باز می شوند و حتی می توانید روی متن کپشن یا هشتگ ها بازنگری کنید و سپس با سه کلیک، پستتان منتشر خواهد شد.
Buffer با پلتفرم های Facebook، Linkedin و Twitter هم سازگار است و می توانید پست تولید شده خود را همزمان در این 4 شبکه اجتماعی هم منتشر کنید.

هزینه استفاده: رایگان تا 10 پست در صف انتشار (مهم نیست که این 10 پست ظرف چه مدت زمانی منتشر می شوند.)



افزونه انتشار پست های اینستاگرام در وردپرس 10Web Social Photo Feed

افزونه وردپرس برای نمایش پست های اینستاگرام


اگر وبسایتی دارید که با WordPress طراحی شده، از این افزونه برای انتشار پست ها روی وبسایت استفاده کنید. وبسایت شما هم می تواند یکی از کانال های جذب فالوور برای پیج اینستاگرامتان باشد. کنترل کاملی هم بر نحوه نمایش پست ها در اختیارتان می گذارد. این افزونه وردپرس روی همین سایت برای نمایش پست های اینستاگرام استفاده شده است. می توانید کارکردش را همینجا ببینید…

هزینه استفاده: رایگان



ابزار دانلود و انتشار مجدد پست های اینستاگرام Repost

افزونه انتشار مجدد پست های اینستاگرام


گاهی پیش می آید که از محتوای یک پست در هر پیجی خوشتان آمده و می خواهید آن را روی صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. در روش سنتی احتمالا اسکرین شات می گرفتید و کپشن را هم دوباره می نوشتید.
ابزار Repost برای پاسخ به این نیاز شما تولید شده و می توانید در سریع ترین زمان ممکن، محتوای دلخواهتان را از آن دانلود کنید. به سرعت و به راحتی، کپشن و تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد.

هزینه استفاده: رایگان



ابزارهای بسیاری برای مدیریت بازاریابی در اینستاگرام تولید و منتشر شده اند. اما این 4 ابزار بسیار می تواند به مارکترها و صاحبان صفحات اینستاگرام کمک کند تا بتوانند بازاریابی اثر بخشی را تجربه کنند.
 
بالا