برگزیده های پرشین تولز

معرفی 6 مورد از بهترین سریال های خارجی که حتما باید دید

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
تماشای سریال های معروف و جذاب جهان در ژانرهای مختلف و با بازیگران کاربلد، بهترین تفریح برای جوانان امروزی محسوب می‌شود. تماشای این سریال‌ها آنقدر اعتیاد‌آور است که برخی مردم برای تماشای سریال‌های مورد علاقه‌شان از کوتاه‌ترین فرصت‌های خالی خود در مترو، تاکسی و دانشگاه نهایت استفاده را می‌برند و از طریق گوشی موبایل یا تبلت تمام اپیزود‌های باقی‌مانده آن‌ها را تماشا می‌کنند.

017e87e1b46dd9438c819b0e5acd80dd1382461263.thumb


با پیشرفت روزافرون شبکه‌های تلویزیونی، کاملاً بدیهی است که در کنار سریال‌های خوب، سریال متوسط یا حتی ضعیف هم پخش شود و حتی می‌‌توان گفت این سریال‌های ضعیف هستند که باعث می‌شوند ما بتوانیم معیارهای یک سریال خوب را مشخص کنیم. حال من در این نوشته می‌خواهم به شما 6 مورد از بهترین سریال های خارجی را معرفی کنم.


1- سریال Peaky Blinders
سریال Peaky Blinders

سریال Peaky Blinders درباره خانواده تبهکار شلبی و اتفاقات پیرامون آن‌ها پس از جنگ جهانی دوم است. نویسندگی، بازیگری، و سینماتوگرافی این سریال همواره مورد ستایش قرار گرفته و به خوبی توانسته جو آن دوران را زنده کند.
سریال پربیننده پیکی بلایندرز از آن دسته سریال‌های مافیایی اعتیاد‌آور است که هر بیننده‌ای را معتاد داستان جنایی و معمایی خود می‌کند. این سریال محصول کشور بریتانیا به کارگردانی استیون نایت و بازی تحسین‌برانگیز کیلین مورفی ابتدا از طریق شبکه رسانه‌ای بی‌بی‌سی 2 پخش می‌شد؛ اما پس از جذب مخاطب بسیار در شبکه بی‌بی‌سی به نمایش گذاشته شد.


2- سریال The Witcher
سریال The Witcher

گرالت از ریویا که با نام ویچر شناخته می‌شود، یک شکارچی هیولای تنها و منحصربه‌فرد است که در تلاش است جای خود را در جهان پیدا کند. جهانی که مردم نسبت به جانوران شرارت بیشتری نشان دهند. گرالت درگیر جنگی می‌شود که بین دو گروه از انسان‌ها افروخته شده است. سریال The Witcher از مجموعه رمانی به همین نام افتباس شده است. این رمان از آثار نویسنده لهستانی آندژی ساپکوفسکی است.

The Witcher یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای فانتزی در بازار است و محبوبیت آن بی‌ارتباط با بازی ویدیویی معتبر The Witcher 3: Wild Hunt نیست. فصل اول این سریال که شامل هشت قسمت است از ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ در نتفلیکس پخش شد.


3- سریال See
سریال See

سریال See یا «دیدن» یک درام علمی-تخیلی است که برای یک سرویس‌ اشتراک تلویزیون به نام اپل تی‌وی پلاس ساخته شده است. این سریال توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی شده و فیلمنامه آن را استیون نایت (Steven Knight) نوشته است.
قرن‌ها پس از آن که ویروسی کشنده، جمعیت این سیاره را به کمتر از 2 میلیون نفر کاهش داده و معدود بازماندگان را نابینا کرده است، سریال See افرادی را نمایش می‌دهد که با روش قبیله‌ای زندگی می‌کنند. هرکسی که در محدوده ملکه (معروف به پادشاهی پیان) و یا در نزدیکی آن زندگی نکند، در دهکده‌های کوچک ساکن می‌شود، روزهای خود را صرف شکار حیوانات زنده می‌کند و شب‌ها در کلبه (tipi) می‌خوابد. برخی از افراد روستانشین اهل تصوف هستند و برخی دیگر توانایی‌های ویژه‌ای دارند که به آنها اجازه می‌دهد قصد افراد را حس کنند، اما بیشتر آنها شکارچی یا دروگر هستند. اما زندگی اولیه آنها زمانی به چالش کشیده می‌شود که دو قلویی متولد می‌شوند که نابینا نیستند.


4- سریال Stranger Things
سریال Stranger Things

سریال Stranger Things یکی از ساخته‌های بسیار پر طرفدار نتفلیکس است که اتفاقات آن در دهه هشتاد میلادی روی می‌دهد. بازیگران این سریال، را نوجوانانی تشکیل می‌دهند که در آن در حال تلاش برای حل معمای اتفاقات عجیب و تئوری‌های توطئه هستند که در شهرشان روی می‌دهد. در حالی که همه فکر می‌کردند این سریال بهتر بود در پایان فصل دوم به پایان می‌رسید و کار را در اوج رها می‌کرد، سازندگان با ساخت فصل سوم نشان دادند که هنوز این سریال پتانسیل زیادی برای ادامه دارد.


5- سریال Game of Thrones
سریال Game of Thrones

به جرات می‌توان گفت که سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز اعتیاد‌آور‌ترین سریال قرن جدید است که در آن هر کاراکتر با فراز و نشیب بسیار، شما را به صفحه مانیتور میخکو‌ب می‌کند.

این سریال از شبکه HBO پخش شده و رکورد فروش خانگی این شبکه را نیز شکسته است. سریال بازی تاج و تخت با اقتباس از رمان خیالی-حماسی ترانه آتش و یخ به نویسندگی جرج آر.آر مارتین بیننده را سوار بر اژدها به سرزمین‌های هفت اقلیم خیالی می‌برد.


6- سریال Vikings
سریال  جذاب Vikings


سریال پربیننده وایکینگ‌ها یکی دیگر از سریال‌های خوش‌ساخت است که توسط شبکه رسانه‌ای هیستوری پخش می‌شود. سریال وایکینگ‌ها در ژانر تاریخی-درام به یکی از اعتیاد‌آور ترین سریال‌ های جهان تبدیل شده است. با اقتباس از داستان‌های اساطیری و تاریخی، داستان این سریال درباره یک وایکینگ جاه‌طلب به نام راگنار لودبروک است که برای تصرف انگلستان و فرانسه به همراه همسر و دیگر هم ‌کیشان خود درگیر جنگ‌های خونین در میدان نبرد می‌شوند. از بازیگران اصلی این سریال می‌توان به تراویس فیمل، کلایو استندن، کاترین وینیک و الکساندر لودویگ اشاره کرد.

امروز 6 مورد از بهترین و پربیننده ترین سریال های خارجی را برای شما معرفی کردم. اگر علاقه‌مند به تماشای سریال هستید، کدامیک را تاکنون دیده‌اید؟ به نظر خودتان معتاد دیدن سریال شده‌اید؟
 

وكيل الرعايا

همکار کسب درآمد از اینترنت
همکار انجمن
تاریخ عضویت
25 فوریه 2013
نوشته‌ها
3,903
لایک‌ها
7,442
محل سکونت
DEX
به نظرم غیر بلیندرس

باقی رو نباید دید :-دی
 

daryagame

Registered User
تاریخ عضویت
20 آگوست 2012
نوشته‌ها
318
لایک‌ها
91
محل سکونت
قم
با توجه به اینکه پخش فصل جدید نزدیکه به شدت Dark رو پیشنهاد میکنم.
 
بالا