• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مقالات اختصاصی دیزاین مجیک (آموزشی )

designmagic

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2014
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
14
سن
34
سلام و عرض ادب

دیزاین مجیک سامانه طراحی کاملا حرفه ای گرافیک (طراحی لوگو - طراحی بنر - طراحی هدر - طراحی بنر فلت - طراحی لیبل محصولات - طراحی صنعتی - طراحی کاتالوگ )

جهت سفارش به این تاپیک رجوع کنید

از این پس جهت ارتقاع سطح علمی دوستان عزیز مقالات اختصاصی دیزاین مجیک در این تاپیک به اشتراک گذاشته میشود
 
Last edited:

designmagic

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2014
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
14
سن
34
استفاده از رنگ مناسب در کسب و کار :



درک معانی رنگ در کسب و کار برای هر تجارتی ضروری است . دانستن روانشناسی رنگ ها برای موفقیت در برند سازی کسب و کار بسیار لازم می باشد زیرا رنگها تاثیر بسیار در مخاطبین و مشتریان میگذارند .


استفاده از رنگ مناسب در یک کسب و کار از مغازه های خرده فروشی گرفته تا طراحی وب سایتها و لوگوهای شرکتی و دفتر کارها و بسته بندی محصولات اهمیت فوق العاده ای دارد .


به تحلیل برخی رنگها در استفاده از مشاغل می پردازیم : ادامه مطلب............
 

designmagic

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2014
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
14
سن
34
سلام دوستان عزیز با مقاله دوم از دیزاین مجیک در خدمتتون هستیم :

استفاده از لوگو در جاهای مختلف :

logo.jpg


در سری مقالات مختلف مجیک دیزاین سعی بر آن خواهد شد تا شما را با موارد مختلف طراحی آرم آشنا کنیم. در ابتدا می خواهیم در مورد طراحی آرم برای استفاده در همه جا را بررسی کنیم .

آرمی که برای شرکت شما طراحی می شود جدای از همه فاکتورهای دیگر باید جاهای استفاده از این آرم را نیز در نظر داشت . به عنوان مثال باید در نظر گرفت این آرم در کنار زیبایی و مناسب بودن برای استفاده در فضای مجازی و صفحات وب برای استفاده در بیلیبوردهای تبلیغاتی بزرگ در سطح شهر ها و یا استفاده در یک صفحه روزنامه و یا بر روی کاغذ و نامه رسمی اداری مناسب باشد .

طرح لوگوی شما ممکن است بر روی یک لباس و یا درگلدوزی مورد استفاده قرار بگیرد و یا ممکن است به عنوان لوگوی تبلیغاتی بر روی کیف و کفش چاپ شود.

باید همه موارد مورد استفاده از لوگو را مدنظر قرار داد و سنجید که بر روی هرکدام به شکلی دیده خواهند شد و آیا در هرکدام از آنها مناسب دیده خواهد شد یا نه.

همچنین آرم شما باید قابلیت تغییر اندازه و زیبا دیده شدن در هر اندازه ای را داشته باشد . این لوگو ممکن است بر روی تابلوها غول پیکر استفاده شود و یا بر روی کاغذهای کوچک A5 و باید در هر اندازه ای قابلیت خود را حفظ نماید .

پیشنهاد می شود مقاله معانی خطوط در طراحی را نیز مطالعه فرمایید.

منبع دیزاین مجیک
 
بالا