برگزیده های پرشین تولز

مقالات اختصاصی دیزاین مجیک (بسته بندی مناسب )

designmagic

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2014
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
14
سن
34
با سلام خدمت دوستان عزیز امروز با مقاله بسته بندی مناسب از دیزاین مجیک در خدمتتون هستیم

Appropriate-packaging.jpg


نقش بسته بندی مناسب در فروش محصول :


گرچه در اصل بسته بندی برای محافظت و نگهداری از محصول است ولی امروزه نقش بسته بندی در برند سازی و همچنین فروش بیشتر بسیار زیاد است .

در بسته بندی باید اولا به نوع بسته بندی که مناسب محصول باشد و از آن به خوبی محافظت کند دقت شود و ثانیا به طرح های روی آن حساسیت زیادی داده شود .

یک بسته بندی مناسب باید بازار هدف خود را شناخته و با توجه به جنسیت و سن و سال مشتریان خود و همچنین کشورهای هدف در بسته بندی از رنگ و طرح مناسب استفاده نماید .

معمولا در بسته بندی باید اندکی توضیح از محصول بر روی آن قرار بگیرد . تجربه نشان داده است با توضیحات محصول بر روی بسته بندی اعتماد مشتری ها به محصول بیشتر می شود .

شما باید بتوانید از بسته بندی به بهترین شکل به برند سازی و تبلیغ استفاده نمایید . استفاده از آرم و لوگوهای شرکت و همچنین رنگ برند خود شما را در اذهان مشتری ها نگه خواهد داشت .

Appropriate-packaging1.jpg


امروزه توجه به هنر طراحي بسته بندي از مهمترين عوامل فروش و موفقيت در بازار تجاري است و متاسفانه يکي از مهمترين عواملي که سبب شده است نتوانيم به نحو بهينه محصولات خود را به بازارهاي جهاني معرفي و جايگاهي متناسب با توليد خود به دست آوريم بي توجهي به طراحي و بسته بندي مناسب است. گاها دیده شده است کشورهای دیگر محصولات ایران عزیزمان را خریداری و با بسته بندی شیک به بازار جهانی ارائه می کنند .

توصیه می کنیم در طرح های بسته بندی با طراحان با سابقه و خوش ذوق مشورت نمایید و هرگز طرح های روی بسته بندی را ساده و بی ارزش تصور نکنید .

برای مشاوره گرفتن در مورد طرح های بسته بندی محصولات میتوانید با همکاران ما در مجیک دیزاین تماس داشته باشید و یا مقالات آموزشی این سایت را دنبال کنید .

منبع دیزاین مجیک
 

hamed6606

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2013
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
5
محل سکونت
irexchanger.org
دوستان عزیز دقت بفرمایید آیدی designmagic و سایت designmagic.ir و شخص فرهاد بیات ، روند کارهاشون رو به کلاهبرداری تغییر دادن و پس از اخذ مبالغ سفارش نه پاسخگو هستند و نه مبلغ/سفارش رو تحویل میدن.

لطفا دقت بفرمایید در دام این شیاد ها نیفتین.
هرکس هم مستند دلیل و مدرک خواست میتونه به آیدی تلگرام @irexchangercom که متعلق به بنده هست تو تلگرام پیام بده تا خروجی چت با ایشون رو مستند کنم براش.
 
Last edited:

hamed6606

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 آپریل 2013
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
5
محل سکونت
irexchanger.org
این آدم گرسنه ی 200 هزار تومن هست دوستان مراقب باشید. حتی به 50000 تومن شما هم رحم نخواهد کرد
همیشه هم ادعا دارن که حضوری هیچ کسی رو نمیبینن و قرارداد نمیبندن و صرفا دورکلاهبرداری میکنن
تصاویر چتشون رو هم ضمیمه میکنم متوجه بشین که برا خود منم دارن فیلم بازی میکنن 🙃 بیات خیلی وقیح هستی
جالب ترین جای کارشون اینجاست که شما فقط تا لحظه پرداخت مبلغ با بیات چت میکنید، بعدش دیگه خودشون هم از بیات خبر ندارند و اون خط واتزآپ هم میگه من پشتیبانییم مثل چت آنلاین سایتشون
فعلا مبلغ 1300000 تومن از بنده کلاهبرداری کردند که از طریق پلیس فتا اقدام شده..
 

فایل های ضمیمه

  • bayat4.jpg
    bayat4.jpg
    111.4 KB · نمایش ها: 1
  • bayat5.jpg
    bayat5.jpg
    60.3 KB · نمایش ها: 1
  • bayat6.jpg
    bayat6.jpg
    62.9 KB · نمایش ها: 1
  • bayat7.jpg
    bayat7.jpg
    57.9 KB · نمایش ها: 1
بالا