designmagic
Registered User
- تاریخ عضویت
- 6 اکتبر 2014
- نوشتهها
- 80
- لایکها
- 14
- سن
- 34
با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی دیزاین مجیک همان طور که اطلاع دارید صفحه های فرود یکی از مهم ترین عناصر در کمپین های تبلیغات بنری محسوب میشود زیرا اگر این صفحه ها مناسب و استاندارد طرحی نشود به راحتی میتوانند کمپین تبلیغاتی شما را با شکست مواجه کنند پس در طراحی این صفحات باید نهایت دقت را به کار برد زیرا همین صفحه ها میتوانند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان اورند به همین دلیل در مقاله امروز به بررسی یک سری نکات در مورد صفحه های فرود میپردازیم :
مشخص کردن هدف :
برای طراحی صفحه های فرود همیشه چند سوال از خود بپرسید : انتظار مخاطب از شما چیست ؟ مشتری پس از برخورد با صفحه فرود دنبال چه چیزی باید بگردد ؟ ایا مشخصات تماس به راحتی قابل روئیت میباشد ؟ ایا صفحه فرود با طراحی بنر خود شباهت دارید ؟ ایا مخاطب هنگام ورود احساس سر در گمی نمیکند ؟ ایا طراحی صفحه فرود شما به طور قابل اعتمادی صورت گرفته است ؟ و از این قبیل سوالات
اگر موارد بالا بخوبی مورد بررسی قرار بگیرد و اعمال شود مسلما تبلیغات بنری شما نتیجه مطلوبی را به شما ارائه خواهد داد
.
رقبای من چه کسانی هستند و راز موفقیت انها در چیست ؟
شما در رابطه با موضوع بالا ۳ سوال میتوانید از خود بکنید :
رقبای من چه کسانی هستند و با چه کسانی با چه قدرت هایی به رقابت پرداخته ام ؟
رقیب های من در چه کارهایی موفق بوده اند ؟
من به چه صورت میتوانم راز و رمز های موفقیت ان ها را کشف کنم و برای رسیدن به موفقیت از انها استفاده کنم ؟
گاهی اوقات ایده برداری ازشیوه های رقیب ها میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشته باشد راه شما را برای رسیدن به موفقیت به حد اقل کاهش میدهد .
شما باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و بخوبی مخاطبان خود را بشناسید
در درجه اول باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بخوبی تشخیص دهید که نیاز های انها چیست ؟ چه ارمان ها و ارزوهایی دارند و با توجه به این موارد نیاز های مشتری را رفع نمایید و انها را در راه رسیدن و ارمان هایشان بخوبی یاری دهید
طریقه ورود به صفحه فرود را بخوبی تشخیص دهید و مورد بررسی قرار دهید
همیشه امار بازدید کنندگان به صفحه ووردتان را زیر نظر داشته باشید و بررسی نمایید که بازدید کنندگان از کجا و به چه وسیله ای وارد سایت شما شده اند بررسی کردن این موارد در دراز مدت و یا حتی کوتاه مدت تاثیر خیلی خوبی در مدیریت وبسایت شما خواهد داشت
از شما دوستان گرانقدر دعوت میشود که مقاله کمپین تبلیغاتی LG G3 را نیز مطالعه نمایید
مشخص کردن هدف :
برای طراحی صفحه های فرود همیشه چند سوال از خود بپرسید : انتظار مخاطب از شما چیست ؟ مشتری پس از برخورد با صفحه فرود دنبال چه چیزی باید بگردد ؟ ایا مشخصات تماس به راحتی قابل روئیت میباشد ؟ ایا صفحه فرود با طراحی بنر خود شباهت دارید ؟ ایا مخاطب هنگام ورود احساس سر در گمی نمیکند ؟ ایا طراحی صفحه فرود شما به طور قابل اعتمادی صورت گرفته است ؟ و از این قبیل سوالات
اگر موارد بالا بخوبی مورد بررسی قرار بگیرد و اعمال شود مسلما تبلیغات بنری شما نتیجه مطلوبی را به شما ارائه خواهد داد
.
رقبای من چه کسانی هستند و راز موفقیت انها در چیست ؟
شما در رابطه با موضوع بالا ۳ سوال میتوانید از خود بکنید :
رقبای من چه کسانی هستند و با چه کسانی با چه قدرت هایی به رقابت پرداخته ام ؟
رقیب های من در چه کارهایی موفق بوده اند ؟
من به چه صورت میتوانم راز و رمز های موفقیت ان ها را کشف کنم و برای رسیدن به موفقیت از انها استفاده کنم ؟
گاهی اوقات ایده برداری ازشیوه های رقیب ها میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشته باشد راه شما را برای رسیدن به موفقیت به حد اقل کاهش میدهد .
شما باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و بخوبی مخاطبان خود را بشناسید
در درجه اول باید مخاطبان خود را شناسایی کنید و بخوبی تشخیص دهید که نیاز های انها چیست ؟ چه ارمان ها و ارزوهایی دارند و با توجه به این موارد نیاز های مشتری را رفع نمایید و انها را در راه رسیدن و ارمان هایشان بخوبی یاری دهید
طریقه ورود به صفحه فرود را بخوبی تشخیص دهید و مورد بررسی قرار دهید
همیشه امار بازدید کنندگان به صفحه ووردتان را زیر نظر داشته باشید و بررسی نمایید که بازدید کنندگان از کجا و به چه وسیله ای وارد سایت شما شده اند بررسی کردن این موارد در دراز مدت و یا حتی کوتاه مدت تاثیر خیلی خوبی در مدیریت وبسایت شما خواهد داشت
از شما دوستان گرانقدر دعوت میشود که مقاله کمپین تبلیغاتی LG G3 را نیز مطالعه نمایید