• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

مقاله های دیزاین مجیک (کمپین فراخوانی یک برند معروف )

designmagic

Registered User
تاریخ عضویت
6 اکتبر 2014
نوشته‌ها
80
لایک‌ها
14
سن
34
احتمال خیلی زیاد اسم GSK را بر روی خمیردندان های خارجی سنسوداین مشاهده کرده اید این شرکت برای رونق بیشتر کسب و کار خود اقدام به برگزاری یک کمپین بنری کرده است که در ادامه به بررسی این کمپین میپردازیم و لی حال به معرفی این شرکت و دستاورد های مهم ان خواهیم پرداخت : شرکت gsk برای پیشرفت و بهبود وضعیت بهداشت در چیزی حدود ۱۵ سال پیش تاسیس گردید و به خوبی و خیلی سریع توانست به یکی از اصلی ترین شرکت های دارویی بریتانیا تبدیل شود البته بعد از این دستاورد بزرگ توانست در سطح بین الملل نیز جای خود را بخوبی پیدا کند .



حال به بررسی کمپین تبلیغاتی این شرکت میپردازیم که به منظور بررسی یکی از رویداد های مهم این شرکت پرداخته است :







کمپانی gsk طرحی را برنامه ریزی کرده بود و در این پروژه میخواست از دو دونده معروف به نام های جانی و الیستر براونلی دعوت به عمل بیاورد و انها را در Google Hangout فرابخواند و همینطور میخواست طرافداران این دو برنده مدال المپیک را نیز دور هم جمع کنید که پاسخ سوال های خود را دریافت کنند اما مشکل کار اینجا بود که این کمپانی نمیداست چطور میتواند همه طرافداران را دور هم جمع بکند در ابتدا به نظر این شرکت این عمل کار بسیار مشکی به نظر می امد اما پس از بررسی های دقیق به نتیجه زیر رسیدند :



کمپانی gsk پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدند که باید با یک آژانس تبلیغاتی وارد مذاکرده شود و پیشنهاد های انها را بشنود و مورد بررسی قرار دهد در این میان آژانس تبلیغاتی Stickyeyes را انتخاب کردند و با انها وارد مذاکره شدند این شرکت معتبر به کمپانی GSK پیشنهاد داد که این کار بسیار ساده میباشد و شما میتوانید با استفاده از تبلیغات بنری (کلیکی) و طراحی بنر خوب و استاندارد این کار را به سادگی هرچه تمام تر انجام دهید و طرفداران این دو ورزشکار معروف را به سمت Google Hangout کشانده و به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید



نتیجه این کار به صورت باور نکردنی افزایش داشت و به نمایش گذاشته شد:

که ۲۳۰۰ نفر ار این دو دونده معروف سوالات خود را پرسیده بودند و همینطور با تلاش تیم وبلاگ نویسی این شرکت ۱۰/۰۰۰ نفر دیگر در گیر این پروژه شدند به این صورت که همزامان سوالات و جواب ها را در وبلاگ ها منتشر میکردند و طرفداران ورزش هم علاقه زیادی به این موضوع نشان دادند و با استقبال خوب مردم مواجه شدند





دیزاین مجیک از شما عزیزان دعوت میکند که مقاله معرفی کمپین بنری سرویس NetworkFleet را مشاهده نمایید
 
بالا