designmagic
Registered User
- تاریخ عضویت
- 6 اکتبر 2014
- نوشتهها
- 80
- لایکها
- 14
- سن
- 34
در دنیای ای تی و تکنولوژی شرکت های گوناگونی وجود دارد و هر کدام در زمینه خاص خود حرکت میکنند در این میان به بررسی یکی از کمپانی های معروف و معتبر میپردازیم . Get Data همانطور که اطلاع دارید یکی از معتبر ترین کمپانی های ذخیره سازی اطلاعات میباشد این شرکت تصمیم به برگزاری کمپین تبلیغات بنری میگیرد اما با اشتباهاتی که در بنر خود داشت باعث شد نتایج بسیار مطلوبی را از کمپین تبلیغاتی خود کسب کند . به همبن دلیل سراغ شرکت Sebo Marketing رفت تا این کمپانی را در تبلیغات بنری همراهی کند و به بررسی نقلط ضعف و نقاظ قوت بنر بپردازند .
تشرکت sebo با بررسی بنر کمپانی Get Data متوجه این موضوع شد که بنر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکند و از این رو تصمیم گرفتند که یک سری ایراداتی که در بنر وجود دارد را رفع بکنند مسلما هنگامی که این ایرادات رفع شود و بنر شکلی استاندارد به خود بگیرید تبلیغات بنری این کمپانی بی نتیجه نخواهد ماند .
یکی از ضعف های بنر کمپانی Get Data در صفحه فرود آن بود به طوری که در بنر طراحی شده دکمه مجازی وجود نداشت که مخاطب به واسطه آن به صفحه فرود طراحی شده هدایت شود از این رو تصمیم گرفتند تا این مشکل اساسی را حل نمایند ( هیچ وقت فراموش نکنید که کال تو اکشن بودن در بنر یکی از مهم ترین اصول طراحی در بنر به شمار میرود و نبودن آن باعث کاهش نتیجه تبلیغات بنری میشود و بالعکس وجود داشتن این دکمه باعث افزایش نتیجه تبلیغات بنری میشود )
یکی از اصلی ترین دلایل نارضایتی کمپانی Get Data از تبلیغات بنری بازنگشتن سرمایه بود که با کمک کمپانی sebo و طراحی اصولی بنر توانست ۲۵۰% درصد بیشتر از قبل نتیحه مطلوب کسب کند . همین طراحی و تغییر به ظاهر ساده تاثیر بسزایی در بازگشت میلیون ها سرمایه داشت .
به این نکته دقت داشته باشید که همیشه و در تایم مشخصی بنر های خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به تغییر داشت حتما آنرا برای تغییری بهتر مجدد طراحی کنید و سسعی کنید جملات و شرگرد هایی را در بنر پیاده سازی کنید حتما حتما حتما به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام تبلیغات بنری تغییرات خود را انجام بدهید و نتیجه را مشاهده و مقایسه کنید زیرا اگر دیر به این بررسی اقدام کنید ممکن است بودجه تبلیغاتتان هدر برود و دییگر فرصتی برای این کار نباشد .
از شما عزیران گرانقدر و همراهان همیشگی دیزاین مجیک دعوت میشود که مقاله نکاتی درباره صفحه فرود را نیز مطالعه فرمایید
تشرکت sebo با بررسی بنر کمپانی Get Data متوجه این موضوع شد که بنر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکند و از این رو تصمیم گرفتند که یک سری ایراداتی که در بنر وجود دارد را رفع بکنند مسلما هنگامی که این ایرادات رفع شود و بنر شکلی استاندارد به خود بگیرید تبلیغات بنری این کمپانی بی نتیجه نخواهد ماند .
یکی از ضعف های بنر کمپانی Get Data در صفحه فرود آن بود به طوری که در بنر طراحی شده دکمه مجازی وجود نداشت که مخاطب به واسطه آن به صفحه فرود طراحی شده هدایت شود از این رو تصمیم گرفتند تا این مشکل اساسی را حل نمایند ( هیچ وقت فراموش نکنید که کال تو اکشن بودن در بنر یکی از مهم ترین اصول طراحی در بنر به شمار میرود و نبودن آن باعث کاهش نتیجه تبلیغات بنری میشود و بالعکس وجود داشتن این دکمه باعث افزایش نتیجه تبلیغات بنری میشود )
یکی از اصلی ترین دلایل نارضایتی کمپانی Get Data از تبلیغات بنری بازنگشتن سرمایه بود که با کمک کمپانی sebo و طراحی اصولی بنر توانست ۲۵۰% درصد بیشتر از قبل نتیحه مطلوب کسب کند . همین طراحی و تغییر به ظاهر ساده تاثیر بسزایی در بازگشت میلیون ها سرمایه داشت .
به این نکته دقت داشته باشید که همیشه و در تایم مشخصی بنر های خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به تغییر داشت حتما آنرا برای تغییری بهتر مجدد طراحی کنید و سسعی کنید جملات و شرگرد هایی را در بنر پیاده سازی کنید حتما حتما حتما به این نکته توجه داشته باشید که در هنگام تبلیغات بنری تغییرات خود را انجام بدهید و نتیجه را مشاهده و مقایسه کنید زیرا اگر دیر به این بررسی اقدام کنید ممکن است بودجه تبلیغاتتان هدر برود و دییگر فرصتی برای این کار نباشد .
از شما عزیران گرانقدر و همراهان همیشگی دیزاین مجیک دعوت میشود که مقاله نکاتی درباره صفحه فرود را نیز مطالعه فرمایید