djmjd
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 16 فوریه 2007
- نوشتهها
- 33
- لایکها
- 3
بروز رسانی شده در 11/7/92
سلام
من فکر کردم بهتره یه قسمتی برای دوستان باشه تا بتونن گارانتی های مختلف رو هنگامی که به اونها مراجعه میکنن محک بزنن و مقایسه کنن.
این مورد هم به خریدار ها کمک میکنه هم تکلیف خیلی ها رو مشخص میکنه.
خوب اول از خودم شروع میکنم...
دستگاه خریداری شده:
Samsung Galaxy Note 8.0
رام استفاده شده:
Android 4.2.2 India Official
گارانتی:
سریر - sarirservice.com
مشکل دستگاه:
قطع شدن وای فای - خاموش روشن شدن پی در پی وایرلس در تنظیمات - اختلال در بلوتوث در زمان روشن بودن وای فای (تست شده در 3 محل مختلف با 4 اکسس پوینت مختلف)
زمان خرید دستگاه:
17/6/1392
زمان ارجاع به گارانتی:
27/6/1392
خوب خیلی خلاصه اتفاقاتی که در گارانتی افتاد براتون شرح میدم
چهارشنبه 27/6/92:
وارد قسمت پذیرش شدم و یه آقای جوون از من مشکل رو پرسید و تبلت رو از من گرفت . من هم بهش گفتم که کمتر از یک هفته است که این دستگاه رو گرفتم و خیلی از این اتفاق(مشکل) ناراحتم.
ایشون هم دستگاه رو از من گرفتن و بردن داخل تا همکار متخصصشون تست کنه. به من هم گفتن که اگر نرم افزاری باشه همین الان درست میشه و دستگاه رو بهتون برمیگردونیم.
من خودم رام های Vietnam و India و Singapore رو روی ورژن 4.2.2 و 4.1.2 تست کردم ولی مشکل برطرف نشد.در نهایت هم رام 4.1.2 تهران رو روش ریختم.
بعد از نیم ساعت نشستن، همکارشون که داشتن تست میکردن اومدن و توضیح دادن که دستگاه باید پذیرش بشه...
منم احتمال دادم که این بنده خدا هم با رام هایی که داشته نتونسته کاری بکنه. به هر حال دستگاهم رو تحویل دادم و رسید گرفتم و به شدت اصرار داشتم که لطفا اگر دستگاه ایراد سخت افزاری داشت حتما اون رو برام عوض کنید چون دستگاه هنوز نو هستش. اپراتور هم گفتش که اگر مشکل سخت افزاری باشه و تعمیر کردنش باعث صدمه دیدن دستگاه بشه براتون عوض میکنیم و قرار شد من یکشنبه خبرش رو بگیرم.
پنجشنبه 28/6/92
ﺍﻣﺮﻭﺯ رفتم داخل سایت سریر و پیگیری آنلاین کردم. با کمال تعجب دیدم که زده آماده ی تحویل...
با گارانتی تماس گرفتم و پرسیدم تا مطمئن شم که دستگاه حاضره و متوجه شدم که اطلاعات سایت صحت داره.
مراجعه کردم و تبلت رو به من تحویل دادن و گفتن که مشکل برطرف شده...
پرسیدم که ایا تعمیرات سخت افزاری روش صورت گرفته یا نه که اپراتور گفت نه نرم افزاری برطرف شده
منم دستگاه رو تست کردم و تحویل گرفتم. دستگاه کاملا سالم و بدون مشکل به نظر میرسید. مثل روز اول !
خودشون هم رام 4.2.2 آلمان رو نصب کردن و این قضیه باعث خوشحالی من بود
مک وایرلس و بلوتوث رو هم چک کردم تغییری نداشت
امیدوار بودم که واقعا مشکل نرم افزاری بوده باشه.
یه سوال هم پرسیدم و جواب خیلی جالبی گرفتم. سوال من این بود که آیا گارانتی شما با روت کردن اندروید از بین میره؟ که اپراتور جواب داد نه ولی اگر مشکل نرم افزاری براتون پیش بیاد مثلا رامتون بپره و از این موارد با گرفتن هزینه مجددا رام اصلی نصب میشه و گارانتی ادامه خواهد داشت.
در کل از روال کاری گارانتی، برخورد با مشتری و سرعت سرویس دهی کاملا راضی بودم.
بعد از ظهر تا شب هم برنامه ها و فایل ها و چیزهای لازم رو روش نصب کردم
جمعه 29/6/92:
دستگاه کاملا سالم و بدون مشکل بود و من هم خوشحال که دیگه میتونم روی این دستگاه حساب کنم که ناگهان ساعت 11 شب متوجه شدم که وایرلسم قطع شده.
سریع لپ تاپم رو چک کردم و دیدم که مودم مشکلی نداره ... حدستون درسته... مشکلم دوباره برگشته بود
تبلت رو ریست کردم به امید اینکه مشکل برطرف شه و این اتفاق هم افتاد.
شنبه 30/6/92
دستگاه رو به شرکت بردم تا ازش استفاده بکنم
به Access Point وصلش کردم و شروع کردم به کار که ناگهان مشکل دوباره برگشت...
یکشنبه31/7/92:
رام آلمان رو دانلود کردم تا بلکه با نصب مجدد فرجی بشه که نشد...
با گارانتی تماس گرفتم و مورد رو باهاشون در میون گذاشتم.
من رو وصل کردن به متخصصی که کارم رو انجام داده بود. ایشون شماره پیگیری ام رو ازم پرسیدن (خدارو شکر توی مرورگرم بود) و مشکل رو هم براشون شرح دادم.
قرار شد که مجددا دستگاه رو به گارانتی ببرم . آقای تعمیرکار به من گفتن که جای نگرانی ای نیست و نمیگذارن که من ازشون ناراضی باشم.
دوشنبه اول مهر= ترافیک:
امروز هم از کارم زدم و به گارانتی رفتم. برای بار دوم
تبلت رو هم از دیشب خاموش کرده بودم. مجددا قسمت پذیرش پیش همون آقای جوون خوش برخورد رفتم.
بهش گفتم که تبلت دوباره اونجوری شده و درست نشده. ایشون هم یه مقدار تست کرد و دید که مشکلی وجود نداره. منم توضیح دادم که همیشه این حالت نیست. اکثرا زمانی که زیاد کار میکنه این اتفاق می افته. ایشون هم تبلت رو بردن و دادن قسمت تست. بعد از نیم ساعت برگشتن و گفتن که متخصصشون میگن که مشکلی نداره. منم قبول نکردم. به همین علت هم مسئول قسمت فنی اومدن تا با من صحبت کنن. به من گفتن که این مشکل نرم افزاریه و سخت افزار مشکلی نداره!!!
من هم براشون شرح دادم که تقریبا 6 تا رام روی این دستگاه عوض کردم و جواب نگرفتم. همینطور زمانی که تبلت دچار مشکل میشه با ریست و ریست فکتوری و تعویض رام مشکل برطرف نمیشه... ایشون هم قبول کرد که دستگاه برای بررسی بیشتر بمونه.
15 روز ازخرید من میگذره و من تقریبا دارم مطمئن میشم که 1600 پولمو دور ریختم. امیدوارم که نتیجه بگیرم.
2/7/92 تا 7/7/92 هنوز تبلت آماده نشده و در پاسخ به پیگیری های بنده دوستان فرمودند که دارند رام های مختلف رو روی دستگاه تست میکنند تا ببینند که کدوم جواب میده!!!
8/7/92 تماس گرفتم گفتند که میخوان یه دستگاه مشابه بیارن و نرم افزارش رو مطابق با همون روش بریزن... قرار شد پس فردا مجددا تماس بگیرم.
10/7/92 تماس گرفتم و یه خانم محترم از بخش فنی به من گفتند که مشکل حل شده و کیت وایرلس تعویض شده... من هم خواستم که با مسئول فنی صحبت کنم ایشون هم گفتند که 15 دقیقه دیگه مجدد تماس بگیرم... در پاسخ به تماس مجدد بنده مسئول فنی به من گفتند که نه اصلا کیتی عوض نشده فقط دستگاه باز شده و سیم آنتن وایرلس چک شده !!! (میتونید داخل دستگاه رو از اینجا ببینید) قرار بر این بود که دستگاه برای یک روز دیگه هم تست بشه و فردا تحویل بشه
11/7/92 مراجعه کردم و حتی دستگاه رو روشن هم نکردم اتفاقات زیر افتاده بود:
جعبه دستگاه پاره شده بود...
بالای screen درست جا نیفتاده بود...
تمام قسمت هایی که دوستان فنی برای باز کردن دستگاه تلاش کرده بودند کاملا مشخص بود و جا انداخته بود.
بدنه ی آلومینیومی سمت دکمه های ولوم ضربه خورده بود
به لطف محافظ صفحه نمایشی که خودم روی دستگاه انداخته بودم روی صفحه خط و خش بود اما به پایین نفوذ نکرده بود...
این موارد رو به اپراتور نشون دادم و خیلی راحت بدون در نظر گرفتن این همه علاف شدن من و این همه رفت و آمد و انتظار گفتند که لطفا تشریف ببرید شنبه تشریف بیارید که مسئول فنی باشند...
تا شنبه...
سلام
من فکر کردم بهتره یه قسمتی برای دوستان باشه تا بتونن گارانتی های مختلف رو هنگامی که به اونها مراجعه میکنن محک بزنن و مقایسه کنن.
این مورد هم به خریدار ها کمک میکنه هم تکلیف خیلی ها رو مشخص میکنه.
خوب اول از خودم شروع میکنم...
دستگاه خریداری شده:
Samsung Galaxy Note 8.0
رام استفاده شده:
Android 4.2.2 India Official
گارانتی:
سریر - sarirservice.com
مشکل دستگاه:
قطع شدن وای فای - خاموش روشن شدن پی در پی وایرلس در تنظیمات - اختلال در بلوتوث در زمان روشن بودن وای فای (تست شده در 3 محل مختلف با 4 اکسس پوینت مختلف)
زمان خرید دستگاه:
17/6/1392
زمان ارجاع به گارانتی:
27/6/1392
خوب خیلی خلاصه اتفاقاتی که در گارانتی افتاد براتون شرح میدم
چهارشنبه 27/6/92:
وارد قسمت پذیرش شدم و یه آقای جوون از من مشکل رو پرسید و تبلت رو از من گرفت . من هم بهش گفتم که کمتر از یک هفته است که این دستگاه رو گرفتم و خیلی از این اتفاق(مشکل) ناراحتم.
ایشون هم دستگاه رو از من گرفتن و بردن داخل تا همکار متخصصشون تست کنه. به من هم گفتن که اگر نرم افزاری باشه همین الان درست میشه و دستگاه رو بهتون برمیگردونیم.
من خودم رام های Vietnam و India و Singapore رو روی ورژن 4.2.2 و 4.1.2 تست کردم ولی مشکل برطرف نشد.در نهایت هم رام 4.1.2 تهران رو روش ریختم.
بعد از نیم ساعت نشستن، همکارشون که داشتن تست میکردن اومدن و توضیح دادن که دستگاه باید پذیرش بشه...
منم احتمال دادم که این بنده خدا هم با رام هایی که داشته نتونسته کاری بکنه. به هر حال دستگاهم رو تحویل دادم و رسید گرفتم و به شدت اصرار داشتم که لطفا اگر دستگاه ایراد سخت افزاری داشت حتما اون رو برام عوض کنید چون دستگاه هنوز نو هستش. اپراتور هم گفتش که اگر مشکل سخت افزاری باشه و تعمیر کردنش باعث صدمه دیدن دستگاه بشه براتون عوض میکنیم و قرار شد من یکشنبه خبرش رو بگیرم.
پنجشنبه 28/6/92
ﺍﻣﺮﻭﺯ رفتم داخل سایت سریر و پیگیری آنلاین کردم. با کمال تعجب دیدم که زده آماده ی تحویل...
با گارانتی تماس گرفتم و پرسیدم تا مطمئن شم که دستگاه حاضره و متوجه شدم که اطلاعات سایت صحت داره.
مراجعه کردم و تبلت رو به من تحویل دادن و گفتن که مشکل برطرف شده...
پرسیدم که ایا تعمیرات سخت افزاری روش صورت گرفته یا نه که اپراتور گفت نه نرم افزاری برطرف شده
منم دستگاه رو تست کردم و تحویل گرفتم. دستگاه کاملا سالم و بدون مشکل به نظر میرسید. مثل روز اول !
خودشون هم رام 4.2.2 آلمان رو نصب کردن و این قضیه باعث خوشحالی من بود
مک وایرلس و بلوتوث رو هم چک کردم تغییری نداشت
امیدوار بودم که واقعا مشکل نرم افزاری بوده باشه.
یه سوال هم پرسیدم و جواب خیلی جالبی گرفتم. سوال من این بود که آیا گارانتی شما با روت کردن اندروید از بین میره؟ که اپراتور جواب داد نه ولی اگر مشکل نرم افزاری براتون پیش بیاد مثلا رامتون بپره و از این موارد با گرفتن هزینه مجددا رام اصلی نصب میشه و گارانتی ادامه خواهد داشت.
در کل از روال کاری گارانتی، برخورد با مشتری و سرعت سرویس دهی کاملا راضی بودم.
بعد از ظهر تا شب هم برنامه ها و فایل ها و چیزهای لازم رو روش نصب کردم
جمعه 29/6/92:
دستگاه کاملا سالم و بدون مشکل بود و من هم خوشحال که دیگه میتونم روی این دستگاه حساب کنم که ناگهان ساعت 11 شب متوجه شدم که وایرلسم قطع شده.
سریع لپ تاپم رو چک کردم و دیدم که مودم مشکلی نداره ... حدستون درسته... مشکلم دوباره برگشته بود
تبلت رو ریست کردم به امید اینکه مشکل برطرف شه و این اتفاق هم افتاد.
شنبه 30/6/92
دستگاه رو به شرکت بردم تا ازش استفاده بکنم
به Access Point وصلش کردم و شروع کردم به کار که ناگهان مشکل دوباره برگشت...
یکشنبه31/7/92:
رام آلمان رو دانلود کردم تا بلکه با نصب مجدد فرجی بشه که نشد...
با گارانتی تماس گرفتم و مورد رو باهاشون در میون گذاشتم.
من رو وصل کردن به متخصصی که کارم رو انجام داده بود. ایشون شماره پیگیری ام رو ازم پرسیدن (خدارو شکر توی مرورگرم بود) و مشکل رو هم براشون شرح دادم.
قرار شد که مجددا دستگاه رو به گارانتی ببرم . آقای تعمیرکار به من گفتن که جای نگرانی ای نیست و نمیگذارن که من ازشون ناراضی باشم.
دوشنبه اول مهر= ترافیک:
امروز هم از کارم زدم و به گارانتی رفتم. برای بار دوم
تبلت رو هم از دیشب خاموش کرده بودم. مجددا قسمت پذیرش پیش همون آقای جوون خوش برخورد رفتم.
بهش گفتم که تبلت دوباره اونجوری شده و درست نشده. ایشون هم یه مقدار تست کرد و دید که مشکلی وجود نداره. منم توضیح دادم که همیشه این حالت نیست. اکثرا زمانی که زیاد کار میکنه این اتفاق می افته. ایشون هم تبلت رو بردن و دادن قسمت تست. بعد از نیم ساعت برگشتن و گفتن که متخصصشون میگن که مشکلی نداره. منم قبول نکردم. به همین علت هم مسئول قسمت فنی اومدن تا با من صحبت کنن. به من گفتن که این مشکل نرم افزاریه و سخت افزار مشکلی نداره!!!
من هم براشون شرح دادم که تقریبا 6 تا رام روی این دستگاه عوض کردم و جواب نگرفتم. همینطور زمانی که تبلت دچار مشکل میشه با ریست و ریست فکتوری و تعویض رام مشکل برطرف نمیشه... ایشون هم قبول کرد که دستگاه برای بررسی بیشتر بمونه.
15 روز ازخرید من میگذره و من تقریبا دارم مطمئن میشم که 1600 پولمو دور ریختم. امیدوارم که نتیجه بگیرم.
2/7/92 تا 7/7/92 هنوز تبلت آماده نشده و در پاسخ به پیگیری های بنده دوستان فرمودند که دارند رام های مختلف رو روی دستگاه تست میکنند تا ببینند که کدوم جواب میده!!!
8/7/92 تماس گرفتم گفتند که میخوان یه دستگاه مشابه بیارن و نرم افزارش رو مطابق با همون روش بریزن... قرار شد پس فردا مجددا تماس بگیرم.
10/7/92 تماس گرفتم و یه خانم محترم از بخش فنی به من گفتند که مشکل حل شده و کیت وایرلس تعویض شده... من هم خواستم که با مسئول فنی صحبت کنم ایشون هم گفتند که 15 دقیقه دیگه مجدد تماس بگیرم... در پاسخ به تماس مجدد بنده مسئول فنی به من گفتند که نه اصلا کیتی عوض نشده فقط دستگاه باز شده و سیم آنتن وایرلس چک شده !!! (میتونید داخل دستگاه رو از اینجا ببینید) قرار بر این بود که دستگاه برای یک روز دیگه هم تست بشه و فردا تحویل بشه
11/7/92 مراجعه کردم و حتی دستگاه رو روشن هم نکردم اتفاقات زیر افتاده بود:
جعبه دستگاه پاره شده بود...
بالای screen درست جا نیفتاده بود...
تمام قسمت هایی که دوستان فنی برای باز کردن دستگاه تلاش کرده بودند کاملا مشخص بود و جا انداخته بود.
بدنه ی آلومینیومی سمت دکمه های ولوم ضربه خورده بود
به لطف محافظ صفحه نمایشی که خودم روی دستگاه انداخته بودم روی صفحه خط و خش بود اما به پایین نفوذ نکرده بود...
این موارد رو به اپراتور نشون دادم و خیلی راحت بدون در نظر گرفتن این همه علاف شدن من و این همه رفت و آمد و انتظار گفتند که لطفا تشریف ببرید شنبه تشریف بیارید که مسئول فنی باشند...
تا شنبه...
Last edited: