luckybuilding
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 12 ژانویه 2006
- نوشتهها
- 56
- لایکها
- 0
من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!
حالا ممكنه دوستان بپرسن: "از كي تاحالا؟!"
من بايد در جوابشون بگم: از وقتي قبض ايرانسل اومده!!!
توضيح اينكه من قبل از اومدن قبض تاحدودي از سرويسهاي ايرانسل راضي بودم و خيلي جاها سنگ ايرانسل رو به سينه مي زدم ولي از وقتي قبض ايرانسل اومده نظرم رو به كلي پس گرفته ام و دنبال يه نفر مي گردم كه اين سيم كارتم رو بهش قالب كنم.(حتي شما دوست عزيز!!!)
علتش هم اينه كه چون ايرانسل هزينه مكالمه رو دقيقه اي حساب ميكنه، در صورتي كه مثلاً 2 دقيقه و چند ثانيه زمان مكالمه شما باشه باشه؛ بايد به جرم اينكه چند ثانيه ديرتر تماستان را قطع كرده ايد، هزينه 3 دقيقه مكالمه يعني حدوداً 3*53 تومان (با عوارض و ماليات) پياده بشين. و اين در نظر اول شايد زياد به نظر نياد ولي وقتي قبض ايرانسل به دستتون ميرسه، اون وقت متوجه ميشين كه در شرايط مشابه قبض اپراتور اول (TCI) خيلي پائين تر بوده و آنجاست كه مي فهمين :" از كي تا حالا؟!!!"
در ضمن اگه از مشكلات ديگه اي كه با ايرانسل داشتم براتون بگم ديگه بهم حق ميدين كه بگم " من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!"
1) CLIP يا به عبارتي همون نمايشگر شماره بسيار با كلاس كه در مواقع حساس كه يكي مي خواد مزاحمتون بشه با مزاحم همكاري كرده و شماره رو نشون نميده. توضيح اينكه، اگه كسي از تلفنهاي ثابت بعضي شهرها بهتون زنگ بزنه، شماره مشترك مورد نظر مخفي ميمونه و ميتونه براحتي مزاحمتون بشه و گاهي اوقات حتي وقتي از موبايلهاي TCI هم باهاتون تماس ميگيرن شماره نشون داده نميشه.
2) وقتي ميخواهيد از شهر خود خارج شويد؛ با خدمات مشتركين ايرانسل تماس بگيريد، چون ممكن است به جائي برويد كه گوشي شما خارج از دسترس آنتن ها باشه و تفاوتي با يه گوشت كوب (البته از نوع كم دوام !!!) نداشته باشه. توضيح اينكه شهر از ديدگاه شركت ايرانسل فقط مركز شهر محسوب ميشه و اگه از مركز شهر خارج شويد و مثلا محل زندگي يا كار شما در يكي از شهرك ها يا شهرهاي جديد مجاور شهرهاي بزرگي كه تحت پوشش ايرانسل هستن قرار داشته باشه، آنتن در آنجا وجود خارجي نخواهد داشت و حتي قادر به فرستادن sms هم نخواهيد بود.
3) وقتي قبض ايرانسل به دست شما رسيد و هزينه مكالمه خود را با آنچه كه گوشي شما نشان ميدهد و زمان واقعي مكالمه شماست مقايسه كنيد مغز شما بخاطر هزينه واقعي كه شما براي يك دقيقه بايد پياده شويد ( هزينه واقعي يك دقيقه مكالمه = هزينه تماسهاي شما كه در قبض نوشته شده/ زمان مكالمه انجام شده كه گوشي شما نشان ميدهد ) سوت كشيد!!، اصلاً نگران نباشيد!! فقط با خدمات مشتركين تماس بگيريد تا در مورد نداشتن هزينه جابجائي برايتان سخنراني كنند.
4) Connection Error: گاهي، وقتي كار واجبي داريد و مي خواهيد با جائي تماس بگيريد و آنتن گوشي Full است و وقتي شماره ميگيريد با پيغام زيباي Connection Error!!! مواجه ميشويد – در اين زمان، كساني هم كه با شما تماس ميگيرن با بوق اشغال مواجه ميشوند- و چاره اي نداريد مگر آنكه يا يك تلفن عمومي پيدا كنيد يا يكي دو ساعت صبر كنيد تا مشكل حل شود.(البته از حق نگذريم كه اين مشكل فقط يه بار واسه من پيش اومده. ولي زماني بود كه من كار واجب داشتم و اعصابم خورد شد!!!)
5) وقتي ميخواهيد تماس بگيريد بايد بعد از فشار دادن Call كلي منتضر بمانيد تا بوق زنگ را بشنويد و اين در حالي است كه در شرايط مشابه اين زمان براي TCI خيلي كمتر است.
6) شايعاتي كه در مورد بيشتر بودن حجم اين سيمكارتها هست با پيگيري هائي كه اينجانب انجام دادم، رد شد. چون اين سيمكارتها توانائي ذخيره 250 شماره تلفن دارن كه طبق بررسي هاي انجام شده حداقل سيمكارتهائي كه 2 سال پيش توسط TCI توزيع شده نيز همين ظرفيت رو دارن!!!
7) اگه كسي مثل من بخواد سيمكارنش رو بفروشه، خريداري وجود نداره. چون سيمكارت صفر به وفور موجوده و هركسي ميتونه از سوپرماركت سر كوچه اش در 5 دقيقه سيمكارت اش رو تحويل بگيره.
پس همينجا اعلام ميكنم : من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!
ممكنه بپرسين: چرا به "كمترين" پيشنهاد؟؟
بخاطر اينكه پيشنهاد دهنده پشيمون نشه و معامله حتماً انجام بشه!!
پيشنهادهايتان را به شماره زير از طريق پيام كوتاه بفرستين:
989352128208+
اگر در خريد شكي داريد با من تماس بگيريد تا در مورد مزاياي فوق العاده ايرانسل از جمله "MMS" و "سريس ذخيره شماره تماس گيرنده" و "پيام گير صوتي رايگان" كه وقت گل ني قراره راه بيفته واستون سخنراني كنم.
منتظر قالب كردن سيم كارتم هستم.
در پايان
با ما تماس بگيريد:
989352128208+
حالا ممكنه دوستان بپرسن: "از كي تاحالا؟!"
من بايد در جوابشون بگم: از وقتي قبض ايرانسل اومده!!!
توضيح اينكه من قبل از اومدن قبض تاحدودي از سرويسهاي ايرانسل راضي بودم و خيلي جاها سنگ ايرانسل رو به سينه مي زدم ولي از وقتي قبض ايرانسل اومده نظرم رو به كلي پس گرفته ام و دنبال يه نفر مي گردم كه اين سيم كارتم رو بهش قالب كنم.(حتي شما دوست عزيز!!!)
علتش هم اينه كه چون ايرانسل هزينه مكالمه رو دقيقه اي حساب ميكنه، در صورتي كه مثلاً 2 دقيقه و چند ثانيه زمان مكالمه شما باشه باشه؛ بايد به جرم اينكه چند ثانيه ديرتر تماستان را قطع كرده ايد، هزينه 3 دقيقه مكالمه يعني حدوداً 3*53 تومان (با عوارض و ماليات) پياده بشين. و اين در نظر اول شايد زياد به نظر نياد ولي وقتي قبض ايرانسل به دستتون ميرسه، اون وقت متوجه ميشين كه در شرايط مشابه قبض اپراتور اول (TCI) خيلي پائين تر بوده و آنجاست كه مي فهمين :" از كي تا حالا؟!!!"
در ضمن اگه از مشكلات ديگه اي كه با ايرانسل داشتم براتون بگم ديگه بهم حق ميدين كه بگم " من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!"
1) CLIP يا به عبارتي همون نمايشگر شماره بسيار با كلاس كه در مواقع حساس كه يكي مي خواد مزاحمتون بشه با مزاحم همكاري كرده و شماره رو نشون نميده. توضيح اينكه، اگه كسي از تلفنهاي ثابت بعضي شهرها بهتون زنگ بزنه، شماره مشترك مورد نظر مخفي ميمونه و ميتونه براحتي مزاحمتون بشه و گاهي اوقات حتي وقتي از موبايلهاي TCI هم باهاتون تماس ميگيرن شماره نشون داده نميشه.
2) وقتي ميخواهيد از شهر خود خارج شويد؛ با خدمات مشتركين ايرانسل تماس بگيريد، چون ممكن است به جائي برويد كه گوشي شما خارج از دسترس آنتن ها باشه و تفاوتي با يه گوشت كوب (البته از نوع كم دوام !!!) نداشته باشه. توضيح اينكه شهر از ديدگاه شركت ايرانسل فقط مركز شهر محسوب ميشه و اگه از مركز شهر خارج شويد و مثلا محل زندگي يا كار شما در يكي از شهرك ها يا شهرهاي جديد مجاور شهرهاي بزرگي كه تحت پوشش ايرانسل هستن قرار داشته باشه، آنتن در آنجا وجود خارجي نخواهد داشت و حتي قادر به فرستادن sms هم نخواهيد بود.
3) وقتي قبض ايرانسل به دست شما رسيد و هزينه مكالمه خود را با آنچه كه گوشي شما نشان ميدهد و زمان واقعي مكالمه شماست مقايسه كنيد مغز شما بخاطر هزينه واقعي كه شما براي يك دقيقه بايد پياده شويد ( هزينه واقعي يك دقيقه مكالمه = هزينه تماسهاي شما كه در قبض نوشته شده/ زمان مكالمه انجام شده كه گوشي شما نشان ميدهد ) سوت كشيد!!، اصلاً نگران نباشيد!! فقط با خدمات مشتركين تماس بگيريد تا در مورد نداشتن هزينه جابجائي برايتان سخنراني كنند.
4) Connection Error: گاهي، وقتي كار واجبي داريد و مي خواهيد با جائي تماس بگيريد و آنتن گوشي Full است و وقتي شماره ميگيريد با پيغام زيباي Connection Error!!! مواجه ميشويد – در اين زمان، كساني هم كه با شما تماس ميگيرن با بوق اشغال مواجه ميشوند- و چاره اي نداريد مگر آنكه يا يك تلفن عمومي پيدا كنيد يا يكي دو ساعت صبر كنيد تا مشكل حل شود.(البته از حق نگذريم كه اين مشكل فقط يه بار واسه من پيش اومده. ولي زماني بود كه من كار واجب داشتم و اعصابم خورد شد!!!)
5) وقتي ميخواهيد تماس بگيريد بايد بعد از فشار دادن Call كلي منتضر بمانيد تا بوق زنگ را بشنويد و اين در حالي است كه در شرايط مشابه اين زمان براي TCI خيلي كمتر است.
6) شايعاتي كه در مورد بيشتر بودن حجم اين سيمكارتها هست با پيگيري هائي كه اينجانب انجام دادم، رد شد. چون اين سيمكارتها توانائي ذخيره 250 شماره تلفن دارن كه طبق بررسي هاي انجام شده حداقل سيمكارتهائي كه 2 سال پيش توسط TCI توزيع شده نيز همين ظرفيت رو دارن!!!
7) اگه كسي مثل من بخواد سيمكارنش رو بفروشه، خريداري وجود نداره. چون سيمكارت صفر به وفور موجوده و هركسي ميتونه از سوپرماركت سر كوچه اش در 5 دقيقه سيمكارت اش رو تحويل بگيره.
پس همينجا اعلام ميكنم : من سيمكارت ايرانسلم رو به كمترين پيشنهاد مي فروشم!!!
ممكنه بپرسين: چرا به "كمترين" پيشنهاد؟؟
بخاطر اينكه پيشنهاد دهنده پشيمون نشه و معامله حتماً انجام بشه!!
پيشنهادهايتان را به شماره زير از طريق پيام كوتاه بفرستين:
989352128208+
اگر در خريد شكي داريد با من تماس بگيريد تا در مورد مزاياي فوق العاده ايرانسل از جمله "MMS" و "سريس ذخيره شماره تماس گيرنده" و "پيام گير صوتي رايگان" كه وقت گل ني قراره راه بيفته واستون سخنراني كنم.
منتظر قالب كردن سيم كارتم هستم.
در پايان
با ما تماس بگيريد:
989352128208+